سنسور اکسیژن لیفان X60

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

سنسور اکسیژن لیفان X60

برای خرید سنسور اکسیژن لیفان X60 از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. شرکت چینی لیفان در سال 1992 در منطقه ای کوچک در جنوب شرقی چین با نام دیگر و توسط آقای یین مینگشان شروع به کار کرد. موسس این کمپانی کار خود را با تعمیر موتور سیکلت شروع نمود در ابتدا این شرکت فقط 9 نفر کارمند داشت اما پس از مدت کوتاهی شروع به تولید موتور سیکلت کرد و پس از گذشت چند سال بین 5 کمپانی برتر چینی در زمینه تولید موتور سیکلت قرار گرفت و بیش از سیزده هزار نفر کارمند داشت در سال 1999 اولین صادرات موتور سیکلت شرکت لیفان به کشور ویتنام آغاز شد و به دلیل اینکه مردم این کشور از درآمد پایینی برخودار بودند باعث شد تا تولیدات شرکت لیفان در این کشور فروش خوبی داشته باشد، موفقیت کمپانی لیفان ادامه داشت تا جایی که در سال ۲۰۰۳ میلادی توانست مجوز صادرات به ۱۸ کشور اروپایی را هم اخذ نموده‌ و بتواند محصولات تولیدی خود را تا هم اکنون به این کشور ها صادر کند. در سال 2005 میلادی این شرکت گام بلندی در زمینه تولید خودرو برداشت و شروع به طراحی و تولید اتوبوس و خودرو سواری نمود. ناگفته نماند که خودرو های کمپانی لیفان یکی از موفق ترین خودرو های چینی در ایران است.

اولین خودروی شاستی بلند شرکت لیفان که در ایران بسیار محبوب است لیفان X60  می باشد که از همه نظر (ظاهر و نکات فنی)مورد تایید مردم می باشد، این خودرو که توجه زیادی را جلب می کند دارای چراغ هایی به مدل چشم عقابی با یک پوشش بالایی از جنس کروم در نمای جلویی خودرو می باشد.

کاربرد سنسور اکسیژن در خودرو

سنسور اکسیژن لیفان X60 که سنسور لامبدا نیز نامیده می شود، در صنعت به عنوان یک قطعه الکترونیکی شناخته می‌ شود و میزان اکسیژن موجود در سوخت یا گاز را اندازه‌گیری می‌ کند. سنسور اکسیژن که یکی از اصلی‌ ترین حسگر های خودرو است و در مسیر ورودی اگزوز قرار دارد و وظیفه آن اندازه‌ گیری میزان اکسیژن موجود در گاز های خروجی از خودرو یا در واقع موتور می باشد. اکسیژن موجود در این گاز ها، در واقع میزان اکسیژن سوخته نشده در فرآیند احتراق را نشان می‌ دهد بنابراین، بالا بودن میزان اکسیژن به معنای احتراق ناقص و درصد نامناسب مخلوط سوخت و هوا است.گزارشی توسط سنسور های مختلف به کاربراتور یا ECU در خودرو های کاربراتوری و انژکتوری اعلام می‌ شود که این گزارش سنسور ها به راننده کمک می‌ کند تا شرایط خودرو را به راحتی از درون کابین بررسی کرده و نیاز نباشد تا به صورت مداوم پیاده شدوند و بخش‌ های مختلف را بر رسی نماید؛ گزارش‌ های مطرح شده توسط انواع سنسور، شامل اطلاعاتی حاوی وضعیت روغن موتور، بنزین، باد لاستیک‌ ها و موارد فنی دیگر می‌ باشد؛ به این ترتیب که در صورت گزارش وجود بیش از حد اکسیژن در گاز های خروجی از موتور، غلظت مخلوط بالا و مصرف سوخت بیش از حد مطلوب است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید  خرید آنلاین تسمه تایم خودرو های لیفان  را مطالعه کنید.

همانطور که می دانید سنسور یا حسگر به وسیله‌ ای گفته می‌ شود که نسبت به محرک‌ های فیزیکی واکنش نشان می‌ دهد، تغییرات محرک‌ ها به عنوان ورودی توسط حسگر دریافت شده و در آن به سیگنال‌ های الکترونیکی تبدیل و به سمت ECU یا هر پردازش‌ گر دیگری ارسال می‌ شود. به این ترتیب سنسور را می‌ توان وسیله اندازه‌ گیری متغیر های فیزیکی یا شیمیایی نیز دانست البته این اجزا در تمام خودرو ها اعم از کاربراتوری و انژکتوری استفاده می‌ شوند.

خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

شما می توانید از فروشگاه های اینترنتی در تمامی اوقات و حتی در روز های تعطیل هم خرید خود را انجام دهید، در هر ساعتی از شبانه روز در هر شهری که باشید این مزیت برای شما صدق می کند. برای خرید لوازم یدکی کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

tروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی لیفان اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد. برای خرید سنسور اکسیژن لیفان X60 و سایر لوازم یدکی لیفان در تهران و سایر شهر ها می توانید به سایت ترودو مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفت =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا