خرید آنلاین تسمه تایم خودرو های لیفان

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آنلاین تسمه تایم خودرو های لیفان

برای خرید آنلاین تسمه تایم خودرو های لیفان از فروشگاه لوازم یدکی ترودو با ما همراه باشید. برند لیفان انواع لوازم یدکی ها را برای خودرو های ساختش تولید و توصیع کرده است، البته این قطعات همراه قطعه های فابریک خودرو تولید شدند و اما به جای رفتن به قسمت منتاژ به قسمت فروش رفتند و در فروشگاه های لوازم یدکی به فروش رسیدند. اما مشکل از جایی شروع شده که یک سری افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند و مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند اما پس از استفاده متوجه می شوند که چه اشتباه بزرگی انجام داده اند؛ چون که این قطعات از مواد اولیه نا مرغوب و پسماند ها ساخته شده اند به اندازه کافی مقاوم نمی باشند و به سرعت از کار می افتند، از طرفی دیگر همه ما می دانیم که قطعات خودرو وابسته بهم کار می کنند و قطعات می توانند در کارکرد یک دیگر تاثیر بگذارند، دقیقا این کاری است که قطعات متفرقه انجام می دهند و در کار کرد سایر قطعات اختلال به وجود می آورند و همین موضوع باعث از بین رفتن ایمنی و امنیت خودرو وسرنشینانش می شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و در نتیجه طول عمر خودرو کاهش می یابد.

اما برعکس لوازم یدکی های متفرقه، قطعات اصل و اورجینال با کیفیت، با دوام و مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند و طی چند سالی که برای شما کار می کنند مشکلی را برای شما به وجود نمی آورند و در کار کرد سایر قطعات تاثیرات مثبتی می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو را بالا می برند.

اهمیت وجود تسمه تایم در خودرو

تسمه تایم یک تسمه پلاستیکی است که در حقیقت رابط میان میل‌ لنگ و میل‌ سوپاپ محسوب می‌ شود. یعنی طوری تنظیم شده که با چرخش میل‌ لنگ، میل‌ سوپاپ را هم می‌ چرخاند و البته باعث حرکت سوپاپ‌ ها می‌ شود. تسمه تایم را باید جزوی از قطعات موتور های احتراق داخلی به حساب آورد.

 قبل از تسمه تایم از زنجیر تایم در موتور اتومبیل ‌ها استفاده می ‌شد، همانطور که بالاتر گفتیم استفاده از تسمه تایم را مربوط به سال ۱۹۴۵ می ‌دانند، اما اولین بار حدود ۱۷ سال بعد و در سال ۱۹۶۲ در موتور یک اتومبیل به شکل انبوه از تسمه تایم استفاده شد. «گلاس ۱۰۰۴» یک خودروی آلمانی بود که تسمه تایم داشت و به میزان زیاد تولید شد. بعد از آلمانی‌ ها، این آمریکایی‌ ها بودند که سراغ استفاده از این قطعه رفتند. ۴ سال بعد از آلمانی ‌ها، یک شرکت خودروسازی آمریکایی به نام پونتیاک در سال ۱۹۶۶ از تسمه تایم در یکی از محصولات خود به نام پونتیاک تمپست استفاده کرد. درست در همان سال شرکت اتومبیل‌ سازی انگلیسی واکسول هم سراغ استفاده از این قطعه در طراحی موتورهایش رفت و به ترتیب، استفاده از تسمه تایم در اتومبیل‌ ها رایج شد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید لنت ترمز لیفان را مطالعه کنید.

به طور خلاصه سرعت گردش میل سوپاپ به میزان نصف سرعت گردش میل لنگ است و وظیفه تسمه تایم در این موقعیت، تنظیم زمان صحیح باز و بسته شدن سوپاپ‌ ها در موقعیت مناسب برای پیستون‌ ها می باشد. البته در بعضی از موتور ها برای این کار به جای تسمه از زنجیر تایم استفاده می‌شود؛ که زنجیر تایم به خاطر جنس فلزی خود از آسیب‌ هایی که احتمال رویت آن‌ ها در تسمه تایم وجود دارد در امان هست و می‌ توان گفت عمر تعویض به اندازه عمر خود پیشرانه است و نیازی به تعویض آن وجود ندارد. بسیاری از پیشرانه‌ های پیشرفته خودرو های تولیدی از تسمه تایم برای همگام‌سازی میل ‌لنگ و میل ‌بادامک استفاده می‌ کنند. همچنین استفاده از تسمه یا زنجیر تایمینگ به‌جای سیستم محرک دنده‌ ای، به طراحان پیشرانه کمک می‌ کند میل‌ بادامک را دورتر از میل‌ لنگ قرار دهند و در پیشرانه‌ های دارای چند میل‌ بادامک، یک تسمه یا زنجیر تایمینگ امکان قرار گیری میل‌ بادامک را در فاصله بیشتر فراهم می‌ کند.

خرید آنلاین لوازم یدکی

برای خرید اینترنتی تسمه تایم لیفان می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. فروشگاه ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و اورجینال به صورت آنلاین می باشد که اقدام به فروش لوازم یدکی لیفان و سایر خودرو های چینی کرده است. شما می توانید در هر زمان و مکانی که هستید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو دسترسی داشته باشید و لوازم مورد نیاز خود را به راحتی، با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا