لوازم یدکی لیفان

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

صفحه های پوسته بالایی گیربکس فیبری و اهنی لیفان X60
صفحه های پوسته بالایی گیربکس فیبری و اهنی لیفان X60

امروزه خودروهای ساخته شده در شرکت خودرو سازی لیفان یکی از محبوب ترین خودرو ها میان مردم می باشد به همین دلیل لوازم یدکی لیفان نیز یکی از نیاز های جامعه است، زیبایی ظاهری و کیفیت عالی در تجهیزات فنی که لیفان برای مشتریان خود فراهم کرده است یکی از دلایل محبوبیت این برند می باشد. لیفان  ایکس 60 یکی از مدل های ساخت لیفان می باشد که یکی از قدیمی ‌ترین کراس‌ اورهای چینی بازار ایران است همچنین به عنوان اولین شاسی بلند کمپانی چینی لیفان موتور به صورت اتومات و دنده ای ساخته شده است، که به دلیل قیمت اقتصادی و فقدان رقبای پرتعداد در کلاس خود، هم‌چنان مورد توجه مردم کشورمان قرار دارد. به عنوان مثال لیفان ایکس 60 یک شاسی بلند کوچک شهری است که نخستین مرتبه در نمایشگاه خودرو شانگ های از نسخه کانسپت آن رونمایی شد، اما طی چند سال به صورت رسمی و عملی پا به میدان گذاشت. گروه لیفان، یکی از شرکت‌ های با سابقه در صنعت خودرو و موتورسیکلت چین‌ است. همان طور که انتظار می رود لیفان ایکس 60 اتومات دارای امکانات و تجهیزات بیشتری نسبت به مدل دنده ای است که می توان از این تجهیزات به موارد زیر اشاره کرد:

 دوربین دنده عقب، سنسور نور جهت روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، دما سنج نشان دهنده ی دمای هوای بیرون، خروجی برق 12 ولت داخل کنسول و صندلی قابل تنظیم در چهار جهت و… . یکی دیگر از خودرو های پر فروش و مورد دلخواه مردم لیفان ایکس 50 می باشد که اولین سالی که نخستین خودرو منتاژ شد و وارد بازار شد مورد استقبال زیادی قرار گرفت؛ لیفان ایکس 50 یک هاچ‌ بک کراس شهری و زیبا است همچنین لیفان ایکس 50 رقیب مستقیم خودرو هایی زیادی در بازار محسوب می‌شود. البته لیفان ایکس 50 همچون بسیاری از خودرو های اقتصادی چینی، از ترکیب پیشرانه کم حجم تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک CVT استفاده می‌ کند. لیفان ایکس 50 در نمای جلویی با الگو برداری از محصولات اوپل و در نمای عقب با الهام‌ گیری از آلفارومئو جولیتا طراحی شده است و در ظاهر کابین و داشبورد این خودرو نیز زیبا و دلنشین بوده و تا حدود زیادی ارگونومیک طراحی شده است. کابین لیفان ایکس 50 در مقایسه با دیگر خودرو های این سگمنت نیز جادار و راحت به نظر می‌ رسد و به عنوان یک هاچ‌ بک کراس شهری، راضی کننده است.

تهیه قطعات و لوازم یدکی لیفان

 

لوازم یدکی لیفان بسیار گسترده تر از هر خودرویی می باشد. لوازم یدکی لیفان شامل قطعات موتوری لیفان، قطعات بدنه لیفان، قطعات گیربکس لیفان قطعات هوا روغن و سوخت لیفان و… می باشد. بسیاری از قطعات یدکی لیفان نیازمند تعویض های دوره ای هستند و باید در کیلومتر های مشخصی عوض شوند. همچنین برخی از قطعات در حوادث رانندگی دچار آسیب هایی می شوند که نیازمند تعویض هستند. در این موارد خرید قطعات یدکی چیری اصلی توصیه می شود.

هر قطعه ای در خودرو مانند اجزای بدن عمل کرده و همکاری این قطعات با یک دیگر سبب عملکرد درست خودرو می شود. به همین دلیل، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بسیار مهم می شود. اگر بخواهید برای خودروی لیفان خود از قطعات و لوازم یدکی تقلبی استفاده کنید، آن قطعه زود خراب شده و خودروی شما نیاز به تعمیر مجدد پیدا می کند.

خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. امروزه با توجه به نیاز بسیاری از افراد به انواع لوازم یدکی شاهد افزایش تقاضا در سال های اخیر می باشیم که این امر سبب راه اندازی فروشگاه های متعدد در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی شده است که این  نیاز به قطعات یدکی در اتومبیل های کارکرده بسیار زیاد بوده و افراد برای تهیه قطعه مورد نیاز برای اتومبیل خود می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند.

البته یکی از مهم ترین موضوعاتی که در فروش لوازم یدکی بایستی در نظر داشته باشید کیفیت و جنس قطعات عرضه شده می باشد که این مورد تاثیر بسیاری در جذب مشتریان و کسب رضایت آن ها و در نتیجه موفقیت در کسب و کار خواهد داشت. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو  با داشتن تیم فنی و تخصصی اقدام به فروش لوازم یدکی خودرو لیفان کرده است. شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای خودرو چری خود به وب سایت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. تمامی لوازم و قطعات عرضه شده در فروشگاه ترودو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند و از کیفیت های بالایی برخوردار هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 7 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا