راهنمایی در خرید آنلاین واتر پمپ چری

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

راهنمایی در خرید آنلاین واتر پمپ چری

برای دریافت راهنمایی در خرید آنلاین واتر پمپ چری یا سایر لوازم یدکی چری این مطلب را تا آخر مطالعه نمایید. این روزها یکی از روش های خرید لوازم مورد نیازتان از لوازم روزمره تا لوازم یدکی، روش خرید آنلاین می باشد. در حال حاضر فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی زیادی هستند که شما می توانید اقدام به خرید از آن ها کنید. البته قبل از خرید حتما از معتبر بودن فروشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

ویژگی های یک فروشگاه آنلاین لوازم یدکی معتبر

راهنمایی در خرید آنلاین واتر پمپ چری

امکان مقایسه: بزرگ ترین ویژگی ­ای که یک سایت خرید لوازم یدکی خودرو می ­بایست داشته باشد، امکان مقایسه محصولات مختلف است. مطمئنا نمی­ خواهید در بین مدل ­های مختلف گیر کنید و قدرت انتخاب ­تان را از دست بدهید. لذا بهتر است این موضوع را به سایت مورد نظرتان بسپارید تا با یک مقایسه­ ساده و سریع، شما را در انتخاب محصول مورد نظرتان یاری نماید.

نقد و بررسی: وقتی شما به صفحه ­ای وارد می ­شوید که می­ خواهید اقدام به خرید لوازم یدکی نمایید، باید بدانید این محصول چه نقاط ضعف و قوتی دارد. شما برای اعتماد کردن به آنچه که قرار است بابتش هزینه پرداخت کنید، نیاز به شناخت دقیق دارید. پس قسمت نقد و بررسی یک سایت خیلی می ­تواند به شما کمک کند. در اصل نقد و بررسی به شما توضیح می ­دهد که به­ طور مثال چرا خرید لوازم یدکی یک خودرو در حوزه­­ سیستم روشنایی بیشتر توصیه شده و امتیاز بالاتری را کسب کرده است.

تیم متخصص: گاهی اوقات لازم است تا پیرامون قطعه ­ای که قصد خرید آن را دارید، اطلاعات جامع ­تر و مفید تری کسب نمایید. عموما این اطلاعات در سایت وجود نداشته و شما نیاز دارید تا برای خرید لوازم یدکی خودرو، با یک شخص متخصص صحبت نمایید. به همین منظور فروشگاه­ های آنلاین مجاز و حرفه ­ای از یک تیم پشتیبانی متخصص بهره می ­برند تا در زمان ­های لازم، به کاربران مشاوره رایگان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: خرید آینه بغل چری از فروشگاه آنلاین

واتر پمپ چیست

راهنمایی در خرید آنلاین واتر پمپ چری

یکی از مهم ترین قطعات موتور و پیشرانه خودرو واتر پمپ نام دارد و همانطور که از اسمش پیداست وظایفش مربوط به پمپاژ آب می باشد. یعنی به حرکت در آوردن دائمی آب و ضدیخ در موتور. پمپاژ آب و ضد یخ به منظور جلوگیری از جوش آوردن خودرو می باشد و مشخصاً یکی از مهم ترین قطعات داخل موتور، واتر پمپ است. این قطعه با پمپاژ آب در اطراف موتور و سیلندرها باعث خنک شدن موتور خودرو می شود و این آب پس از گردش توسط واترپمپ دوباره به رادیاتور باز می گردد. این عمل توسط پره های داخل واتر پمپ انجام می شود. و مکان قرارگیری واتر پمپ بر روی سیلندر و کنار تسمه تایم می باشد و بعضا مستقیما به آن متصل می باشد.

واتر پمپ یک پمپ پر ‌قدرت است که به صورت مداوم در حال کار است و آب را با سرعت بالایی درون موتور به جریان در می آورد. واتر پمپ ها معمولاً از دو قسمت دچار مشکل می شوند؛ یکی از قسمت آب بندی که شامل فیبر و فنر می شود و دیگری از بخش پره های داخلی آن که وظیفه پخش کردن مایع خنک کننده را بر عهده دارند. از آنجایی که آب در درون واتر پمپ در جریان است بنابراین آب بندی آن اهمیت زیادی دارد چرا که در صورت خرابی آب به پشت قطعه نفوذ کرده و باعث خرابی بلبرینگ و در نهایت منجر به قفل شدن واتر پمپ خواهد شد. برای همین در پشت این قسمت یک سوراخ قرار می ‌دهند تا با خرابی فیبر و فنر و در نتیجه عبور آب از آن به سمت بلبرینگ، آب از این سوراخ بیرون بریزد و راننده را از خرابی آن مطلع کند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

راهنمایی در خرید آنلاین واتر پمپ چری

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو هم که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی چری اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید تنها با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن فروشگاه مورد نظر خرید خود را انجام دهید، البته در نظر داشته باشد که قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر خرید لوازم یدکی چری در تهران و سایر شهر ها را از منبع اصلی انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 4 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا