لوازم یدکی چری

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

لوازم یدکی چیری

شما عزیزان می توانید خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال برای خودرو های چری خود را از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو انجام دهید و از مزایای آن برخورد دار شوید. در ادامه مطلب می خواهیم اطلاعاتی را در مورد خودرو های چری به شما عزیزان ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

خودرو های چری محصولی از یک شرکت خودروسازی دولتی چینی می باشند، که به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به ‌شمار می ‌آید و این شرکت خودروسازی چری فعالیت خود را در منطقه “آنهوی چین” آغاز کرد. این شرکت به طور اختصاصی روی تولید محصولات سواری، مینی ون و کراس اوور فعالیت می ‌کند، همچنین با تولید چند هزار دستگاه، انواع خودرو جایگاه دهمین خودرو ساز بزرگ چین و از نظر کیفیت هفتمین جایگاه  را به خود اختصاص داده است. امروزه چری در ایران مدل­ های مختلفی از خودرو ها را مونتاژ کرده و روانه بازار ایران می ­نماید. هدف شرکت خودروسازی چری تولید و وارد و صادر کردن انواع خودرو های سنگین و سبک  به سایر کشور ها از جمله ایران می باشد، البته چری در حال حاضر انواع خودروهای هاچ بک، سدان، کراس اوور و تولید خودرو های الکتریکی را نیز در دستور کار خود قرار داده است؛ که یکی از شاخص ‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی چری شامل موارد زیر می باشد ( البته همه موارد جزو تمامی مدل ها نمی باشد و فقط در برخی از مدل ها وجود دارند) :

 ترمزهای دیسکی، سیستم ضد لغزشTCS، شش کیسه هوا، سنسور پارک دنده عقب، کروز کنترل، دیلایت، استارت دکمه ‌ای، ترمز پارک برقی، مانیتور لمسی، سنسور نور و باران، کنترل سرعت در سراشیبی، سیستم تهویه اتوماتیک، سقف پانوراما، روکش چرمی صندلی و فرمان، استارت بدون کلید، سانروف و…

تهیه قطعات و لوازم یدکی چری

 

لوازم یدکی چیری

لوازم یدکی چری بسیار گسترده تر از هر خودرویی می باشد. لوازم یدکی چری شامل قطعات موتوری چیری ، قطعات بدنه چری ، قطعات گیربکس چیری قطعات هوا روغن و سوخت چری و… می باشد. بسیاری از قطعات یدکی چری نیازمند تعویض های دوره ای هستند و باید در کیلومتر های مشخصی عوض شوند. همچنین برخی از قطعات در حوادث رانندگی دچار آسیب هایی می شوند که نیازمند تعویض هستند. در این موارد خرید قطعات یدکی چری اصلی توصیه می شود.

هر قطعه ای در خودرو مانند اجزای بدن عمل کرده و همکاری این قطعات با یک دیگر سبب عملکرد درست خودرو می شود. به همین دلیل، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بسیار مهم می شود. اگر بخواهید برای خودروی چری خود از قطعات و لوازم یدکی تقلبی استفاده کنید، آن قطعه زود خراب شده و خودروی شما نیاز به تعمیر مجدد پیدا می کند.

انواع خودرو های چری

همانطور که می دانید چری در حال حاضر انواع خودروهای هاچ بک، سدان، کراس اوور و تولید خودرو های الکتریکی را نیز در دستور کار خود قرار داده است. از جمله محصولاتی که توسط چری  روانه بازار خودرو شده است می ­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع خودروهای سدان که با نام آریزو روانه بازار می­ شوند، مانند آریزو GX با نام آریزو 6، آریزو 3، آریزو 5 و آریزو 7و…
  • انواع خودروهای کراس اوور که با نام تیگو روانه بازار می ­شوند، مانند تیگو 5،تیگو 7، تیگو 8 پرو و…
  • انواع خودرو هایی که با نام فول وین روانه بازار می ­شوند و اولین محصولات شرکت چری محسوب می ­شوند مانند فول وین 2 و…

خرید آنلاین لوازم یدکی خودرو های چری

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو به عنوان برترین و معتبر ترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو در کشور با داشتن تیم فنی و تخصصی اقدام به فروش لوازم یدکی خودرو چری کرده است. امروزه با توجه به نیاز بسیاری از افراد به انواع لوازم یدکی شاهد افزایش تقاضا در سال های اخیر می باشیم که این امر سبب راه اندازی فروشگاه های متعدد در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی شده است که این  نیاز به قطعات یدکی در اتومبیل های کارکرده بسیار زیاد بوده و افراد برای تهیه قطعه مورد نیاز برای اتومبیل خود می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند.

 البته یکی از مهم ترین موضوعاتی که در فروش لوازم یدکی بایستی در نظر داشته باشید کیفیت و جنس قطعات عرضه شده می باشد که این مورد تاثیر بسیاری در جذب مشتریان و کسب رضایت آنها و در نتیجه موفقیت در کسب و کار خواهد داشت. شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای خودرو چری خود به وب سایت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. تمامی لوازم و قطعات عرضه شده در فروشگاه ترودو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند و از کیفیت های بالایی برخوردار هستند.

1 دیدگاه دربارهٔ «لوازم یدکی چری»

  1. johnsteve69lol reddit

    Hola! I’ve bеen reading yоur website foг a whiⅼe noᴡ and fіnally got thе bravery tօ go ahead and ցive you a shout
    оut from Austin Tx! Јust wanted to mention keep up the
    ɡood job!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا