خرید آینه بغل چری از فروشگاه آنلاین

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آینه بغل چری از فروشگاه آنلاین

برای خرید آینه بغل چری از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. مراجعه به فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو یکی از مناسب ترین راه های است که بدون دردسر و در کم ترین زمان ممکن بتوانید قطعه مورد نظرتان را بخرید. اغلب در این فروشگاه‌ ها می ‌توانید فهرست متنوعی از قطعات خودرو را مشاهده و با یک دیگر مقایسه کنید. به این ترتیب از کیفیت قطعات و همچنین قیمت واقعی آن ‌ها مطلع می‌ شوید. در واقع در خرید آنلاین با چند کلیک از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر انجام می ‌شود و دیگر نیاز نیست که برای مراجعه به فروشگاه در ترافیک بمانید. علاوه بر آن هر فردی به طور جداگانه بعد از انتخاب و تایید محصول مورد نظر پرداخت را در سریع ‌ترین زمان انجام می ‌دهد در نتیجه هم در زمان و هم در مصرف سوخت صرفه ‌جویی می ‌شود.

اهمیت آینه بغل در خودرو

آینه بغل یکی از قطعات جانبی خودرو است که می‌تواند در ایمنی و داشتن یک رانندگی راحت تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در واقع آینه‌ ها اجزای کوچکی از خودرو هستند که نقش بزرگی دارند و همچنین یکی از مهم‌ ترین اجزایی که تاثیر زیادی در حفظ امنیت خودرو و سرنشینان دارند نیز به حساب می آیند. تمامی خودرو ها در طرفین خود دارای دو آینه هستند که راننده از آنها برای بررسی وضعیت اطراف و انتهای خودرو استفاده می‌ کند و بر اساس اتفاقی که در اطراف در حال رخ دادن است مسیر خود را تغییر می دهند، سبقت می گیرند، ترمز می کنند و …. . همانطور که مشخص است با وجود این دو آینه، آمار تصادفات نیز بسیار کاهش یافته است، بنابر این می توان نتیجه گرفت که آینه بغل چری و سایر خودرو ها به راننده کمک می‌ کند دید بهتری نسبت به محیط اطراف خود داشته باشد، راننده با کمک آینه های دو طرف خوردو می تواند نقاط کور را ببیند، در نتیجه احتمال تصادف و آسیب به سرنشینان بسیار کمتر می شود.

همانطور که گفته شد آینه بغل به راننده کمک می‌ کند تا بتواند نسبت به اطراف خود آگاهی پیدا کند. آینه سمت چپ، شما را نسبت به کسانی که قصد سبقت گرفتن دارند آگاه می‌ کند. آینه سمت چپ باید به گونه‌ ای تنظیم شده باشد که هیچ یک از قسمت‌ های بدنه خودرو در آن نمایان نباشد. آینه‌ های بغل باید به گونه‌ای تنظیم شوند که با آینه وسط هم پوشانی نداشته باشند. آینه سمت راست نیز برای این است که میدان دید شما را کامل تر کند پس آینه سمت راست باید به گونه‌ ای تنظیم شود که قسمت انتهایی خودرو در آن مشخص باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید سیبک طبق چری از فروشگاه آنلاین ترودو مطالعه فرمایید!

هرچند آینه ها هم مانند سایر قطعات دیگر عمر مشخصی دارند. بارش باران، خط و خش و خیلی موارد دیگر به مرور موجب فرسودگی آینه بغل می شود، در این صورت بهتر است یک آینه جدید را جایگزین آن کنید، همچنین به خاطر داشته باشید که تعویض آینه بغل ماشین ( هر کدام که لازم است) را سریعا انجام دهید تا موقع رانندگی تسلط بیشتری داشته باشید زیرا این آینه ها همه تحرکات ماشین های کناری را به وضوح نشان می دهند و در آینه های شکسته یا پر از خط و خش، چیزی دیده نمی شود.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

خودرو های چری محصولی از یک شرکت خودروسازی دولتی چینی می باشند، که به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به ‌شمار می ‌آید و این شرکت خودروسازی چری فعالیت خود را در منطقه “آنهوی چین” آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو هم که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی چری اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید تنها با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن فروشگاه مورد نظر خرید خود را انجام دهید، البته در نظر داشته باشد که قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر خرید لوازم یدکی چری در تهران و سایر شهر ها را از منبع اصلی انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 1 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا