خرید سیبک طبق چری از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

سیبک طبق چری از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید سیبک طبق چری از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. خودرو های چری محصولی از یک شرکت خودروسازی دولتی چینی می باشند، که به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به ‌شمار می ‌آید و این شرکت خودروسازی چری فعالیت خود را در منطقه “آنهوی چین” آغاز کرد. خودرو های ساخت چری در میان مردم  بسیار محبوب می باشند و در واقع یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین خودرو ها در بازار خودروی ایران می باشد، که تمامی این محبوبیت ها از کیفیت های بسیار بالا، ظاهر شیک و منحصر به فرد و قیمت عالی آن نشات می گیرد.

سیبک طبق چیست و چه کاربردی دارد

سیستم تعلیق هر خودرویی از اجزای متفاوتی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مهمی را بر عهده دارند. پس از احتراق سوخت در محفظه سوخت داخل موتور و تبدیل انرژی شیمیایی حاصل از آن به انرژی مکانیکی نیاز است تا اتصالاتی این نیرو را از موتور به چرخ های خودرو منتقل کنند.

در واقع یکی از مهم ترین قسمت های هر خودرویی سیستم تعلیق آن است. این سیستم از اجزایی همانند سیبک، فنرها، کمک فنر ها و… تشکیل شده است که وظیفه اصلی آن اتصال بدنه و چرخ ها به یکدیگر و مدیریت ارتباط بین جاده و خودرو است. سیستم تعلیق خودرو در وظایف دیگری مانند هدایت خودرو، شتاب گرفتن آن و همچنین ترمز و توقف خودرو نقش مهمی را ایفا می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله نحوه خرید آنلاین گارد عقب و جلو چری مطالعه فرمایید!

طبق خودرو قطعه ای فلزی است که در دو سر دارای بوش های محوری است که از یک سو به قطعات متحرک سیستم تعلیق و از سمت دیگر به شاسی خودرو متصل می گردد و نقش اتصال شاسی به قطعات سیستم تعلیق را بر عهده دارد. طبق های در برخی موارد از نظر ظاهری شبیه به حرف A هستند چرا که از سمتی که به شاسی خودرو متصل می شوند دارای دو محور هستند که در این حالت به آن ها جناغی نیز گفته می شود.

سیبک ها قطعاتی از خودرو هستند که نقش بسیار مهمی را در حرکت خودرو ایفا می کنند و معمولا در سیستم فرمان و سیستم تعلیق خودرو کاربرد دارند و وظیفه شان به طور کلی، فراهم سازی امکان حرکت دورانی و چرخشی در هنگام نیاز است. وظیفه سیبک فرمان، انتقال فرمان چرخش به چرخ ها و وظیفه سیبک سیستم تعلیق “سیبک طبق“، فراهم آوردن امکان حرکت نرم خودرو در هنگام عبور از سطوح ناهموار است. وجود هر گونه اشکال در این قطعه به طور مستقیم در سیستم تعلیق و فرمان خودرو تاثیر خواهد گذاشت.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی

مراجعه به فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو یکی از مناسب ترین راه های است که بدون دردسر و در کم ترین زمان ممکن بتوانید قطعه مورد نظرتان را بخرید. اغلب در این فروشگاه‌ ها می ‌توانید فهرست متنوعی از قطعات خودرو را مشاهده و با یک دیگر مقایسه کنید. به این ترتیب از کیفیت قطعات و همچنین قیمت واقعی آن ‌ها مطلع می‌ شوید. در واقع در خرید آنلاین با چند کلیک از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر انجام می ‌شود و دیگر نیاز نیست که برای مراجعه به فروشگاه در ترافیک بمانید. علاوه بر آن هر فردی به طور جداگانه بعد از انتخاب و تایید محصول مورد نظر پرداخت را در سریع ‌ترین زمان انجام می ‌دهد در نتیجه هم در زمان و هم در مصرف سوخت صرفه ‌جویی می ‌شود.

فروشگاه ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها به صورت آنلاین می باشد و شما در کنار خرید با قیمت مناسب می توانید از ضمانت اصالت گارانتی محصولات در ترودو نیز برخوردار شوید. برای خرید آنلاین سیبک طبق و یا سایر لوازم یدکی چری و همینطور سایر خودرو های چینی از فروشگاه ترودو کافی است به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام خودرو و مدل خودروتان را وراد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید محصول را به همراه توضیحاتی که در زیر تصویر شرح شده است را مشاهده کنید. پس از کسب اطلاعات لازم می توانید اقدام به خرید محصول کنید و یا این که اگر نیاز به توضیحات بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا