خرید گلگیر لیفان از فروشگاه ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

 

خرید گلگیر لیفان از فروشگاه ترودو به صورت آنلاین و در هر ساعتی امکان پذیر می باشد، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. امروزه خودروهای ساخته شده در شرکت خودرو سازی لیفان یکی از محبوب ترین و پر ترفدار ترین خودرو های چینی میان مردم می باشد، البته این خودرو ها به علت زیبایی که در ظاهر خود دارند و کیفیت بالایی که دارند مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است و همچنین می توان از آن ها به عنوان ماشین های درون شهری زیبا و برون شهری قوی یاد کرد. شرکت لیفان شامل انواعی از خودرو ها می باشد که هر کدام دارای ویژگی و تنوع خاصی می باشد، و دارای آپشن های فوق العاده از جمله (  دوربین دنده عقب، سنسور نور جهت روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، دما سنج نشان دهنده ی دمای هوای بیرون، خروجی برق 12 ولت داخل کنسول و صندلی قابل تنظیم در چهار جهت، پیشرانه کم حجم تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک CVT و … ) می باشد.

اهمیت گلگیر در خوردو 

از جمله لوازم یدکی خودرو ، گلگیر ها و انواع آن هستند که تولید شده از ورق فلزی هستند و در کنار وسیله نقلیه خود ، درست کنار درب و بالای و اطراف چرخ های جلو و عقب قرار میگیرند، گلگیر ها اغلب اوقات شکل چرخ ها را می گیرند. گلگیر، یکی از قطعات ظاهری و از اجرای بدنه به شمار می‌رود و گلگیر خودرو، از آن دسته صفحات پیچیده از ورق فلزی می باشد که در کنار وسیله نقلیه خود، درست در کنار درب و بالا و اطراف چرخ های جلو و عقب مشاهده می کنید. محل گلگیر بلافاصله بعد از انتهای درب های جلو و عقب خودرو ، شروع می شود و به سمت جلو یا عقب ادامه پیدا می کند و تا به سپرهای جلو و عقب می رسد و در قسمت کاپوت یا صندوق ، خاتمه می یابد. هدف از ایجاد این وسیله جلوگیری از پرتاب شدن شن و ماسه، گِل، سنگ یا آبِ روی زمین به هوا در زمان حرکت وسیلهٔ نقلیه است، گلگیرها به گونه ای طراحی شده اند که از مقاومت در برابر باد جلوگیری کرده و خودرو را آیرودینامیکی تر کرده. از این نظر گلگیرها بسیار ضروری هستند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید آنلاین اکسل لیفان را مطالعه کنید.

 گلگیرها در اندازه ها ، طرح ها و رنگ های مختلفی برای انواع مختلف اتومبیل ارائه می شوند. برخی از گلگیرها در آناتومی خودرو ادغام شده اند ، اما برخی از آنها به صورت جداگانه هستند و به راحتی نصب می شوند. گلگیر خودرو یک محافظ وسایل نقلیه میباشد که سفت و سخت است و چرخ ها به خوبی در آن قرار می گیرند و گلگیر جلو و عقب به منظور محافظت از چرخ ها و جلوگیری از آسیب ضایعات جاده ای مانند سنگ ، شن و ماسه و غیره به هوا توسط چرخش لاستیک طراحی شده اند و با توجه به محل قرارگیری این قطعه، حتی در تصادفات جزئی خودروها نیز، همواره گلیگر در معرض ضربه و آسیب دیدگی قرار دارد، چرا که آسیب دیدگی سپر ، منجر به خم شدن ورق فلزی گلگیر خواهد شد.

گلگیر جلو، در طرفین هر چرخ جلو قرار دارد و  این قطعه ها به طور معمول ضلع چراغ های جلو به جلو و درهای راننده و سرنشینان را درجلوی خودرو پوشش می دهند؛ گلگیر عقب نیز در طرفین هر چرخ عقب قرار دارد و آنها از لبه درهای عقب در تمام طول به سمت لبه چراغ های عقب نصب شده اند. گلگیرهای عقب نیز معمولاً دارای سوراخ سوخت با درپوش گاز هستند.

نحوه خرید آنلاین لوازم یدکی

شما می توانید از فروشگاه های اینترنتی در تمامی اوقات و حتی در روز های تعطیل هم خرید خود را انجام دهید، در هر ساعتی از شبانه روز در هر شهری که باشید این مزیت برای شما صدق می کند. برای خرید لوازم یدکی کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی لیفان اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد. برای خرید گلگیر لیفان از فروشگاه ترودو کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا