خرید آنلاین اکسل لیفان

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آنلاین اکسل لیفان گیربکس – شلگیر – پمپ – رادیات – دیسک – صفحه کلاچ – بلبرینگ – اویل پمپ – کمک فنر – کوئل – انژکتور – پلوس – موجگیر – سیبک طبق – دسته موتور – باک – سنسور سپر – شلگیر – گلگیر – لنت ترمز – دیسک چرخ – ترمز دستی – یاتاقان – کنیستر – آفتامات – پمپ هیدرولیک – رادیاتور – میل سوپاپ – میلنگ – وایر شمع – سگدست – جعبه فرمان – سرپلوس – پمپ – طبق – فیلتر – دینام – پیستون – یاتاقان – واتر پمپ – سوپاپ –

برای خرید آنلاین اکسل لیفان از فروشگاه لوازم یدکی ترودو با ما همراه باشید. تعداد محور های موجود در یک اتومبیل به نوع خودرو بستگی دارد. در بیشتر موارد، خودرو ها برای چرخش چرخ ها دو محور دارند، وسائل نقلیه بزرگتر که مسافر بیشتری دارند و چرخ بیشتری دارند ممکن است محور های بیشتری داشته باشند. برای شناسایی تعدا اکسل ها فقط کافی است از سمت کنار به خودرو خود نگاه کنید، سپس جفت لاستیک ها را بشمارید. اکثر اتومبیل ها در مجموع چهار لاستیک دارند یا دو جفت تایر دارند که یک جفت در جلو و دیگری در عقب واقع شده است. دو جفت لاستیک برابر دو محور است.

اکسل با عنوان محور مرکزی یک چرخ یا دنده شناخته می شود. اکسل خودرو در واقع یکی از قطعات ثابت خودرو محسوب می شود که به عنوان یک محور مرکزی برای نصب چرخ ‌ها کاربرد دارد. به طور کلی اکسل توسط یک یاتاقان یا بوش مکانیکی در سطح داخلی سوراخ چرخ یا دنده ثابت نگه داشته می‌ شود تا چرخ یا دنده به صورت آزادانه به دور اکسل بچرخند و سبب حرکت خودرو شوند؛ اکسل به تنهایی مکانیزم پیچیده‌ای ندارد اما وقتی وظایفی چون مکانیزم فرمان، انتقال قدرت، تعدیل اثر جاده، کاهش دور خودرو  و … بر عهده اکسل قرار بگیرد، ساختمان آن از پیچیدگی قابل توجهی برخوردار می‌ شود.  اکسل های متنوعی با توجه به نوع مکانیزم، نوع طراحی و محدودیت فضا و … وجود دارند. محور ها اجزای اساسی هر وسیله نقلیه هستند و در سه نوع اصلی قرار دارند: محور جلو، محور عقب و انتها. محور، میله یا بدنه است که چرخ ها را چرخانده و از وزن وسیله نقلیه شما را کم می کند.

محور ها یکی از اجزای اصلی وسیله نقلیه شما محسوب می شوند، محور ها بدنه مرکزی هستند که به چرخ ها متصل می شوند، از آنجا که اکسل قدرت دوران چرخ ها را کنترل می کنند، هر وسیله نقلیه ای برای کارکرد باید محور هایی داشته باشد.

انواع و کاربرد هر اکسل

محور جلو: این محور که در قسمت جلوی خودرو قرار دارد، وظیفه کمک به فرمان و کنترل و پردازش ضربه از سطح ناهموار جاده را برعهده دارد.

محور عقب: این محور وظیفه انتقال نیرو به چرخ های محرک را بر عهده دارد، در دو نیمه واقع شده است که معروف به نیم بدنه که توسط دیفرانسیل متصل می شوند. در بیشتر موارد محور های عقب فعال هستند و به این معنی که همراه با چرخ ها چرخانده می شوند.

بیشتر بخوانید: خرید میل تعادل لیفان از فروشگاه ترودو تهران

محور انتها: محور های انتها در پیرامون چرخ های جلوی خودرو متصل شده اند، به گونه ای که دستگیره ها این محور ها را به محور جلو وصل می کنند.

خودرو های برند لیفان

امروزه خودروهای ساخته شده در شرکت خودرو سازی لیفان یکی از محبوب ترین و پر ترفدار ترین خودرو های چینی میان مردم می باشد، البته این خودرو ها به علت زیبایی که در ظاهر خود دارند و کیفیت بالایی که دارند مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است و همچنین می توان از آن ها به عنوان ماشین های درون شهری زیبا و برون شهری قوی یاد کرد. شرکت لیفان شامل انواعی از خودرو ها می باشد که هر کدام دارای ویژگی و تنوع خاصی می باشد، و دارای آپشن های فوق العاده از جمله (  دوربین دنده عقب، سنسور نور جهت روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، دما سنج نشان دهنده ی دمای هوای بیرون، خروجی برق 12 ولت داخل کنسول و صندلی قابل تنظیم در چهار جهت، پیشرانه کم حجم تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک CVT و … ) می باشد.

برای خرید لوازم یدکی لیفان و سایر کالا ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر؛ همچنین به این صورت می توانید از مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان برخورد دار شوید. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند. در این زمینه می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا