سپر جلو و عقب تیگو 5

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

سپر جلو و عقب تیگو 5

چبرای خرید آنلاین سپر جلو و عقب تیگو 5 از فروشگاه ترودو با ما همراه باشید. امروزه خودرو های ام وی ام میان مردم جزو خودرو های پر فروش و محبوب می باشد که این محبوبیت از ظاهر مدرن و شیک این خودو و کیفیت ساخت و کارایی عالی آن نشات می گیرد. به بیان دیگر می توان گفت که  دلیل محبوبیت خودرو ام وی ام در درجه اول شکل ظاهری زیبای آن و در درجه دوم کیفیت ساخت و کارایی عالی آن است که باعث شده همه آن را دوست داشته باشند. همچینی خودرو های ام وی ام مزایا و نقات قوت زیادی دارند که از این رو می توان به  سیستم تعلیق فوق پیشرفته و ساختار شاسی آن اشاره نمود، همچنین این خودرو لوکس و لاکچری دارای فضای داخلی بسیار شیک و مدرن است که از فضایی باز و جادار تشکیل شده و همچنین صندلی های آن طوری ساخته شده که مناسب برای ساعت ها سفر طولانی است بدون اینکه سرنشینان آن احساس خستگی کنند.

تیگو 5 یکی از شاسی بلند های برند ام وی ام چری از نوع شهری با ابعاد نسبتا جمع و جور است، که از سال 2014 میلادی در سبد محصولات شرکت چری جای گرفت. چری تیگو 5 از یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی 2 لیتری با قدرت 139 اسب‌ بخار و گشتاور 182 نیوتن‌ متر نیرو می‌ گیرد. توان حاصل از این پیشرانه توسط یک جعبه دنده 7 سرعته CVT اتوماتیک راهی چرخ‌ های جلو می‌ شود. کراس اور تک دیفرانسیل چری تیگو 5 نیز طرفداران زیادی را در بازار خودرو های چینی دارد. در طراحی جلوی این خودرو از خودرو های رنج روور الهام گرفته شده است که باعث شده ظاهر این خودرو عامه پسندانه تر باشد.

اهمیت سپر در خودرو

سپر ماشین قدمتی بیش از یک قرن دارد. در سال 1901 میلادی یعنی 16 سال پس از ساختن نخستین خودرو مجهز به موتور درون سوز، مهندس و طراح خودرویی به نام فردریک سیمز برای حفاظت از قسمت جلوی اتومبیل خود اولین سپر خودرو در دنیا را طراحی کرد. در واقع بخشی از بدنه یک خودرو که در جلو و پشت آن قرار دارد را سپر می نامند. همانطور که گفتیم دلیل طراحی این بخش در خودرو های ایجاد ایمنی در آن و عدم خودرن ضربه به موتور خودرو می باشد. البته در تصادف هایی که در سرعت بالا رخ می دهد، این بخش قادر به مهار خسارت ها نمی باشد. اما به میزان زیادی این خسارت ها را کاهش می دهد. در بسیاری از کشور ها از لحاظ قانونی وجود سپر در وسایل نقلیه اجباری می باشد، همچنین سپر در دسته ایمنی تزیینی خودرو قرار دارد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید آنلاین گلگیر خودرو های ام وی ام را مطالعه کنید.

 امروزه انواع سپر ها با انواع جنس ها ساخته می شوند و به ظاهر و سلامت خودرو کمک شایانی می کنند، که معمولا از پلاستیک یا فلزات ساخته می شوند. سپر عقب خودرو های مدرن امروز شامل سه قسمت اصلی پیشانی، جاذب و تیر عرضی سپر هستند که در قسمت پیشانی ظاهر و زیبایی سپر خودرو نمایان است و  قادر نیست ضربه‌های زیادی را تحمل کند. قسمت بعدی جاذب می باشد که انرژی جنبشیی که بر سپر وارد شده است را از بین می برد، در آخر قسمت تیر عرضی وجود دارد که به جذب انرژی جنبشی ناشی از ضربه های اساسی و بزرگ کمک کرده و در برابر ضربه های کوچک مقاومت می‌ کند و قسمت کلیدی اسپرت خودرو محسوب می شود.

سپر ام وی ام در دو نوع، سپر جلو و سپر عقب تولید می شود، آن ها از مواد درجه یک همچون پلی کربنات (PC) بسیار مقاوم و همچنین اکریلونیتریل و دیگر مواد انعطاف پذیر و متناسب با ساختار اتومبیل ها تولید می شوند، تا بتوانند در تصادفات احتمالی از آسیب های بدنه جلوگیری کنند. سپر جلو و سپر عقب ام وی ام با تکنولوژی بالا به صورت آیرو‌دینامیک طراحی شده است، آیرو‌دینامیک سپر این امکان را به اتومبیل می دهد تا هوا به خوبی از قسمت های تعبیه شده بر روی سپر عبور کرده و از افت شتاب خودرو جلوگیری می کند. علاوه بر این بر خلاف سپرهای سنتی و قدیمی که از مواد سنگین تر تولید می شدند و وزن زیادی داشتند، سپر ام وی ام از موادی همچون؛ پلی پروپیلن، کربنات، بوتادین و استایرن طراحی و ساخته می شوند و وزن بسیار سبکی دارند.

خرید آنلاین لوازم یدکی

 شما می توانید سپر جلو و عقب ام وی ام اصل و اورجینال را با قیمتی مناسب و با کیفیتی بالا از فروشگاه ترودو خریداری کنید. برای خرید این محصول و یا سایر لوازم یدکی ام وی ام مورد نیازتان از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو کافی است به وب سایت ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام محصول، مدل و نوع خودرو را وارد کنید. پس از آن می توانید به راحتی خرید کنید و در اسرع وقت قطعه مورد نیاز خود را درب منزل خود دریافت کنید. ترودو با عرضه لوازم یدکی اصل و اورجینال آسایش، رفاه و امنیت مشتریانش را تضمین می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا