خرید آنلاین گلگیر خودرو های ام وی ام

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آنلاین گلگیر خودرو های ام وی ام

برای خرید آنلاین گلگیر خودرو های ام وی ام از فروشگاه ترودو با ما همراه باشید. خودرو های ام وی ام میان مردم جزو خودرو های پر فروش و محبوب می باشد که این محبوبیت از ظاهر مدرن و شیک این خودو و کیفیت ساخت و کارایی عالی آن نشات می گیرد. به بیان دیگر می توان گفت که  دلیل محبوبیت خودرو ام وی ام در درجه اول شکل ظاهری زیبای آن و در درجه دوم کیفیت ساخت و کارایی عالی آن است که باعث شده همه آن را دوست داشته باشند. همچینی خودرو های ام وی ام مزایا و نقات قوت زیادی دارند که از این رو می توان به  سیستم تعلیق فوق پیشرفته و ساختار شاسی آن اشاره نمود، همچنین این خودرو لوکس و لاکچری دارای فضای داخلی بسیار شیک و مدرن است که از فضایی باز و جادار تشکیل شده و همچنین صندلی های آن طوری ساخته شده که مناسب برای ساعت ها سفر طولانی است بدون اینکه سرنشینان آن احساس خستگی کنند. یکی از مهم ترین موضوعات در باره این خودرو ها دریافتن مقام اول در آزمایش “C-NCAP” می باشد.

اهمیت وجود گلگیر در خودرو

 گلگیر ها  تولید شده از ورق فلزی هستند و درست کنار درب و بالا و اطراف چرخ های جلو و عقب قرار می گیرند، گلگیر ها اغلب اوقات مانند شکل چرخ ها در می آیند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید جعبه فرمان ام وی ام را مطالعه کنید.

گلگیر، یکی از قطعات ظاهری و از اجرای بدنه به شمار می ‌رود. این قطعه وظیفه دارد تا از پاشیده شدن آب، سنگ ریز و گل و لای به بدنه خودرو جلوگیری کند. حرکت چرخ‌ ها سبب پاشیده شدن آب و سنگ به داخل موتور خودرو و در نتیجه آب رفتگی در قطعات برقی می ‌شود که گلگیر جلوی آن ها را می‌ گیرد به عبارتی اگر این قطعه نبود، سیستم برق خودرو و موتور در اثر برخورد آب و سنگ ریزه ‌ها آسیب جدی می ‌دیدند. یکی دیگر از وظایف گلگیر حافظت از لاستیک‌ های خودرو است. این قطعه در دور چرخ نصب می ‌شود و از لاستیک در برابر برخورد با اجسام جلوگیری می ‌کند.

 گلگیرها در اندازه ها ، طرح ها و رنگ های مختلفی برای انواع مختلف اتومبیل ارائه می شوند. برخی از گلگیرها در آناتومی خودرو ادغام شده اند ، اما برخی از آن ها به صورت جداگانه هستند و به راحتی نصب می شوند. همانطور که گفته شد گلگیر خودرو یک محافظ وسایل نقلیه میباشد که سفت و سخت است و چرخ ها به خوبی در آن قرار می گیرند.

گلگیر جلو در طرفین هر چرخ جلو قرار دارد. این قطعه ها به طور معمول ضلع چراغ های جلو قرار دارند و جلوی درهای راننده و سرنشینان را پوشش می دهند.

گلگیر عقب در طرفین هر چرخ عقب قرار دارد. آن ها از لبه درهای عقب در تمام طول به سمت لبه چراغ های عقب نصب شده اند، گلگیر های عقب نیز معمولاً دارای سوراخ سوخت با درپوش گاز هستند.

خرید آنلاین لوازم یدکی

در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بر فروشگاه های اینترتی بیش از مغازه ها صورت می گیرد. این امر موجب شده تا صاحبان فروشگاه های اینترنتی به کیفیت و اصل بودن محصولات خود تاکید زیادی داشته باشند. از سوی دیگر فضای رقابتی یکسانی که اینترنت در اختیار همه قرار داده موجب شده تا فروشگاه های آنلاین برای جذب مشتری و جلب رضایت آن ها حتی پیش از دستگاه های مسئول بر قیمت های خود نظارت داشته باشند و تلاش کنند تا بهترین کالا را با کمترین قیمت ممکن به دست مشتری برسانند. برخی از این فروشگاه ها نظیر فروشگاه لوازم یدکی ترودو با ضمانت اصالت گارانتی و همینطور تضمین بهترین قیمت خیال مشتریان خود را از این بابت آسوده می کنند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. امروزه با توجه به نیاز بسیاری از افراد به انواع لوازم یدکی شاهد افزایش تقاضا در سال های اخیر می باشیم که این امر سبب راه اندازی فروشگاه های متعدد در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی شده است که این نیاز به قطعات یدکی در اتومبیل های کارکرده بسیار زیاد بوده و افراد برای تهیه قطعه مورد نیاز برای اتومبیل خود می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند. برای خرید لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه آنلاین و سایر کالا ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. برای خرید آنلاین گلگیر خودرو های ام وی ام کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − چهار =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا