خرید ترموستات لیفان از فروشگاه آنلاین

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید ترموستات لیفان از فروشگاه آنلاین

برای خرید ترموستات لیفان از فروشگاه آنلاین تردو با ما همراه باشید. شرکت چینی لیفان در سال 1992 در منطقه ای کوچک در جنوب شرقی چین با نام دیگر و توسط آقای یین مینگشان شروع به کار کرد. موسس این کمپانی کار خود را با تعمیر موتور سیکلت شروع نمود در ابتدا این شرکت فقط 9 نفر کارمند داشت اما پس از مدت کوتاهی شروع به تولید موتور سیکلت کرد و پس از گذشت چند سال بین 5 کمپانی برتر چینی در زمینه تولید موتور سیکلت قرار گرفت و بیش از سیزده هزار نفر کارمند داشت در سال 1999 اولین صادرات موتور سیکلت شرکت لیفان به کشور ویتنام آغاز شد و به دلیل اینکه مردم این کشور از درآمد پایینی برخودار بودند باعث شد تا تولیدات شرکت لیفان در این کشور فروش خوبی داشته باشد، موفقیت کمپانی لیفان ادامه داشت تا جایی که در سال ۲۰۰۳ میلادی توانست مجوز صادرات به ۱۸ کشور اروپایی را هم اخذ نموده‌ و بتواند محصولات تولیدی خود را تا هم اکنون به این کشور ها صادر کند. در سال 2005 میلادی این شرکت گام بلندی در زمینه تولید خودرو برداشت و شروع به طراحی و تولید اتوبوس و خودرو سواری نمود. ناگفته نماند که خودرو های کمپانی لیفان یکی از موفق ترین خودرو های چینی در ایران است.

ترموستات چیست و چه وظیفه ای در خودرو دارد

ترموستات وسیله‌ ای است برای تنظیم درجه حرارت موتور اتومبیل که بطور خودکار گرمای موتور را در حد ایده آل نگه می‌ دارد.  موتور خودرو برای انجام درست وظایفش باید در دمای مشخصی فعالیت کند. اگر این دما از حد مورد نظر کمتر باشد، روغن موتور غلیظ شده و قادر به روغن کاری قطعات داخلی موتور نخواهد بود. در صورتی هم که دما از حد مورد نظر بیشتر باشد، روغن بیش از اندازه رقیق شده و خاصیتش را از دست خواهد داد. بنابراین باید دماپایی برای کنترل دمای موتور در نظر گرفت تا فرآیند خنک‌ سازی آن تحت نظارت دقیق انجام شود.

ترموستات در خودرو به منظور تنظیم دمای موتور مورد استفاده قرار می‌ گیرد، این قطعه مانع از فرسایش موتور ماشین بر اثر نوسانات دمایی می‌ شود. در واقع کار ترموستات ماشین کنترل مسیر جریان مایع خنک‌ کننده به سمت رادیاتور می‌ باشد؛ در حقیقت زمانی که موتور خودرو سرد است، ترموستات مسیر حرکت مایع خنک کننده به سمت رادیاتور را می‌ بندد تا دمای موتور بیش از این کاهش پیدا نکند. سپس با افزایش سطح دما و نیاز به خنک‌ سازی موتور، ترموستات مسیر حرکت مایع خنک‌ کننده را باز نموده و اجازه فعالیت را به سیستم خنک‌ سازی ماشین می‌ دهد، و به بیان دیگر این قطعه موظف است دمای موتور را در سریع‌ ترین حالت ممکن تحت کنترل درآورده و سطح ایجاد رسوبات، فرسایش بدنه موتور و تشکیل آلاینده‌ های خروجی را به طور قابل توجهی کاهش می‌ دهد.

مزایای خرید انلاین لوازم یدکی

یکی  از مهم ترین مزایای خرید آنلاین نظارت زیاد می باشد، در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بیش تری روی فروشگاه ‌های اینترنتی وجود دارد. این مسئله باعث شده تا صاحب ‌های فروشگاه‌ های اینترنتی کیفیت و اورجینال بودن محصولات خود را به مشتری ‌ها اعلام کنند. از طرفی دیگر وجود فضای رقابتی زیادی میان فروشگاه ‌های اینترنتی باعث می ‌شود تا فروشگاه‌ های آنلاین برای جذب و جلب توجه مشتری و گرفتن رضایت آن‌ ها حتی بیش ‌تر از مراکز مسئول کنترل فروشگاه‌ های اینترنتی بر روی محصولات خود نظارت کنند و تلاش کنند تا بهترین کالای بازار با قیمت مناسب به دست مشتری برسانند. بعضی از این فروشگاه‌ ها حتی تضمین بهترین قیمت را نیز به مشتریان خود می‌ دهند و خیال مشتریان از این لحاظ می ‌تواند راحت باشد.

بیشتر بدانید: خرید آنلاین پروژکتور لیفان از فروشگاه ترودو

فروشگاه انلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش، لوازم یدکی لیفان و سایر خودرو های چینی اصل و اورجینال کرده است. برای خرید ترموستات لیفان از فروشگاه آنلاین کافی است شما به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شما است یا خیر. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 16 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا