خرید آنلاین پروژکتور لیفان از فروشگاه ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آنلاین پروژکتور لیفان از فروشگاه ترودو

اگر به دنبال خرید پروژکتور اصل و با کیفیت برای خودرو خود هستید می توانید اقدام به خرید آنلاین پروژکتور لیفان از فروشگاه ترودو کنید. فروشگاه ترودو، فروشگاهی آنلاین برای لوازم یدکی انواع خودروها می باشد. شما می توانید هر نوع قطعه ای که برای خودرو خود لازم دارید را از این فروشگاه با قیمتی مناسب تهیه کنید. ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها به صورت آنلاین می باشد و در کنار خرید با قیمت مناسب می توانید از ضمانت اصالت گارانتی محصولات در ترودو برخوردار شوید، از این رو شما می توانید با خیالی راحت و آسوده از ترودو محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

برای خرید آنلاین پروژکتور و یا سایر لوازم یدکی لیفان از فروشگاه ترودو کافی است به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام خودرو و مدل خودروتان را وراد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید محصول را به همراه توضیحاتی که در زیر تصویر شرح شده است را مشاهده کنید. پس از کسب اطلاعات لازم می توانید اقدام به خرید محصول کنید و یا این که اگر نیاز به توضیحات بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

چراغ مه شکن یا پروژکتور چیست

خرید آنلاین پروژکتور لیفان از فروشگاه ترودو

چراغ مه شکن یا پرژکتور از اجزای روشنایی برای ایمنی خودرو می باشد. آن ها به گونه ای طراحی شده اند که روشنایی مستقیم به سطح و لبه های جاده اضافه کنند. مه شکن ها در زمان دید ضعیف ناشی از نزولات جوی مانند باران، برف، مه و یا شن بسیار حائز اهمیت می باشند. در بسیاری از مواقع مردم از یافتن هدف کاربرد چراغ جلو و مه شکن دچار سردرگمی می شوند. تصور این بود که مه شکن ها حتما رنگ نور زرد دارند و یا نور چراغ جلو حتما باید سفید باشد، در حالی که رنگ هر کدام از این دو می تواند متفاوت باشد و صرفا دلیلی بر نوع استفاده آن ها نیست.

مطالعه ای در آمریکا نشان داد که بیشتر رانندگان، از مه شکن بیشتر در هوای خشک استفاده می کنند تا شرایط نامساعد جوی. البته قوانین کشورهای مختلف در استفاده از مه شکن نیز متفاوت است، برای مثال در استرالیا قوانین ایمنی جدید جاده ای، استفاده از مه شکن را در شرایطی که وضعیت دید بصورت جدی ضعیف نباشد، ممنوع کرده است. استفاده از آن فقط در شرایطی مجاز است که راننده در مه، رطوبت شدید و یا هر عامل جوی دیگری که دید را محدود کند مجاز است. همچنین در استرالیا استفاده از مه شکن بدون روشن کردن چراغ جلو ممنوع می باشد.

انواع پرژکتور خودرو

خرید آنلاین پروژکتور لیفان از فروشگاه ترودو

پروژکتور های خودرو را بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته بندی می کنند. برای مثال ابعاد، نوع ال ای دی به کار رفته و… که هر کدام رویه مختلفی دارد. اما رایج ترین نوع دسته بندی بر اساس علائم به کار رفته صورت می گیرد. در این روش انواع پروژکتور را به سه دسته اصلی زیر تقسیم می کنند.

  • پروژکتور ال ای دی: این دسته از پروژکتور ها دارای چراغ های ال ای دی مختلفی هستند که به صورت منظم در کنار همدیگر قرار گرفته اند. از معروف ترین این مدل ها می توان به لایت بار ها اشاره نمود. در واقع لایت بار ها چراغ های بزرگی هستند که درون آن ها چند رشته لامپ ال دی قرار گرفته است. این مورد سبب می شود تا شدت نور بالایی داشته باشد.
  • پروژکتور های لیزری: این دسته از پروژکتور ها عموما دارای چراغ های ویژه ای هستند که توسط شرکت های معتبر خارجی تولید می شود. بی ام وی از جمله مطرح ترین شرکت هایی است که همواره از نورافکن های لیزری در خودرو های خود استفاده می کند.
  • پروژکتور های زنون: نورافکن های زنون را می توان از جمله مطرح ترین مدلی های نور افکن در بازار دانست. این دسته از چراغ ها عموما شدت نور بسیار بالایی دارند. همین مورد هم سبب شده تا گزینه ای مناسب برای شرایط مه یا بوران باشند.

در نظر داشته باشید که این دسته بندی صرفا بر اساس نوع چراغ به کار رفته در پروژکتور می باشد. این لامپ ها می توانند در بسیاری از فاکتور ها با هم دیگر متفاوت باشند. از طرفی دیگر این موضوع متناسب با پیشرفت تکنولوژی در این حوزه تغییر می کند.

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا