لوازم یدکی اصل و اورجینال برای خودرو های چینی

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

 

لوازم یدکی اصل و اورجینال برای خودرو های چینی

امروزه خودرو های چینی در بازار طرفدار بسیاری پیدا کرده است به طوری که اکثر افرادی که می خواهند خودرو خریداری کنند، خودرو های چینی را انتخاب می کنند. در واقع قیمت مناسب این خودرو ها در کنار امکانات رفاهی بالا از مزیت هایی هستند که افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. حال با این وجود خودرو مانند هر وسیله دیگری ممکن است به دلایل مختلفی اعم از خرابی، تصادف، ضربه و مشکلات فنی دچار آسیب و خرابی شود؛ طوری ‌که قطعات آن نیاز به تعویض و تعمیر نیاز داشته باشند. در این صورت فرد باید اقدام به خرید لوازم یدکی برای خودرو خود بکند. در اصل لوازم یدکی به قطعات و لوازمی گفته می ‌شود که در زمان خرابی قطعات اصلی خودرو جایگزین آن‌ ها می ‌شود تا خودرو بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

امروزه بسیاری از فروشگاه های آنلاین اقدام به فروش لوازم یدکی کرده اند که یکی از این فروشگاه ها، فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می باشد. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و برترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی در کشور است، که با فروش لوازم یدکی خودرو اصل و اورجینال امنیت، اطمینان خاطر و رفاه مشتریانش را تامین می کند. تمامی لوازم و قطعات عرضه شده در فروشگاه ترودو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند و از کیفیت های بالایی برخوردار هستند. در ضمن ترودو با داشتن کادر با تجربه و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش مفتخر به ارائه مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب محصول و قطعه مناسب برای تمامی هموطنان می ‌باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای خودرو های چینی خود به وب سایت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید.

چند قطعه مهم و کاربردی در خودرو

استارتر: هنگامی که کلید استارت را در خودرو فشار می ‌دهید موتور استارتر که یک الکتروموتور است فعال شده و پیشرانه‌ خودرو را می ‌چرخاند تا روشن شود. اگر استارت زدید و استارتر کار نکرد به احتمال زیاد موتور آن سوخته است و باید آن را تعویض کنید. تجربه نشان داده است که استارتر بدون اطلاع قبلی و بصورت ناگهانی از کار می ‌افتد. استارتر خیلی گران قیمت نیست و تعویض آن در اکثر خودروها به سادگی امکان پذیر است.

حسگر زاویه‌ فرمان: حسگر زاویه‌ فرمان یکی از اصلی ترین ارکان سیستم کنترل کشش (TCS)  است. سیستم کنترل کشش از طریق دریافت زاویه‌ فرمان توسط این سنسور می تواند جهت حرکت خودرو را تشخیص دهد. وقتی که فرمان به یک سوتی چرخیده باشد ولی خودرو در جهت مخالف در حال حرکت باشد، سیستم کنترل کشش این وضعیت را تشخیص داده با فعال کردن ترمزها و کم کردن دور موتور خودرو را به مسیر اصلی بر می گرداند. اگر این حسگر خراب شود چراغ هشدار سیستم کنترل کشش در پشت آمپر خودرو روشن می‌ شود و ممکن است در برخی مدل‌ ها چراغ ABS نیز روشن شود.

جعبه فرمان: جعبه فرمان وظیفه‌ انتقال فرمان راننده به چرخ ‌ها را برای تغییر جهت بر عهده دارد. این قطعه جزو قطعات مهم خودرو است و وجود هرگونه ایراد در آن را نباید نادیده گرفت. گذشت زمان می ‌تواند مشکلاتی چون از بین رفتن دنده های داخلی جعبه فرمان، خرابی اتصالات آن و نشتی روغن از اورینگ ‌های آن را باعث شود.

اتصالات میل موجگیر: این قطعات میل موجگیر را به خودرو متصل می‌ کنند. وظیفه‌ میل موجگیر که میل تعادل نیز نامیده می‌ شود مهار کردن حرکات و چرخش ‌های بدنه در هنگام دور زدن است. این اتصالات نیز با گذشت زمان خراب می ‌شوند و خرابی آن ها همراه با صدا هایی از سیستم تعلیق است.

بیشتر بخوانید: شمع موتور چیست و چه کاربردی دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا