خرید پمپ هیدرولیک ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید پمپ هیدرولیک ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید پمپ هیدرولیک ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. متاسفانه امروزه یک سری افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند، که این قطعات از مواد اولیه نا مرغوب و پسماند ها ساخته شده اند به اندازه کافی مقاوم نمی باشند و به سرعت از کار می افتند؛ و در کار کرد سایر قطعات اختلال به وجود می آورند و همین موضوع باعث از بین رفتن ایمنی و امنیت خودرو وسرنشینانش می شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و در نتیجه طول عمر خودرو کاهش می یابد.

اما برعکس لوازم یدکی های متفرقه، قطعات اصل و اورجینال با کیفیت، با دوام و مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند و طی چند سالی که برای شما کار می کنند مشکلی را برای شما به وجود نمی آورند و در کار کرد سایر قطعات تاثیرات مثبتی می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو را بالا می برند. به همین دلیل است که باید در خرید لوازم یدکی به شدت دقت نمایید. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما همراه باشید.

پمپ هیدرولیک چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

پمپ هیدرولیک درواقع یکی از قطعات سیستم هیدرولیک خودرو است و بدون این پمپ، فرمان به‌ راحتی نمی ‌چرخد. با هربار چرخاندن فرمان، پمپ هیدرولیک روغن موجود را تحت فشار به قسمت هیدرولیک فرمان انتقال می ‌دهد و از آن ‌جایی که فرمان از طریق میله فرمان به چرخ ‌دنده چرخ ‌ها متصل است، به‌ راحتی فرمان می ‌چرخد و رانندگی آسان ‌تری خواهید داشت.

به طور کلی نحوه کار پمپ هیدرولیک خودرو به این صورت است که انرژی مکانیکی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند. هنگام کار، همزمان دو عملکرد را انجام می دهد: در ابتدا، عمل مکانیکی آن خلاء را در ورودی پمپ ایجاد می کند، که باعث می شود فشار اتمسفر باعث شود تا مایع از مخزن به پمپ منتقل شود. در مرحله بعد، مجدداً به دلیل عملکرد مکانیکی، این مایع را به پمپ منتقل می کند. قطعات تشکیل ‌دهنده سیستم فرمان هیدرولیک در خودروها به‌ طور معمول شامل: شیر هیدرولیک/ تسمه هیدرولیک فرمان/ جک هیدرولیک دوطرفه در سیستم فرمان/ روغن هیدرولیک/ شیلنگ ‌ها و لوله‌ های رفت و برگشت روغن هیدرولیک در مدار سیستم/ پمپ هیدرولیک خودرو/ مخزن روغن هیدرولیک/اجزای فرمان هیدرولیک می باشند.

در مورد قطعات سیستم هیدرولیک باید بدانید که برخی از این قطعات در دسترس شما قرار دارند و بایستی به‌ صورت دوره‌ ای سرویس یا نگهداری‌ های لازم از آن ‌ها را انجام دهید و برخی از آن ‌ها نیز حتما توسط متخصصین سرویس می‌ شوند. برای مثال تسمه سیستم هیدرولیک یکی از قطعاتی است که می ‌توانید آن را به صورت دوره ‌ای بازدید کنید و در کیلومترهای مشخص شده آن را تعویض کرده تا احیاناً دچار پارگی و خرابی نشود. همچنین یکی دیگر از قسمت ‌هایی که در سیستم هیدرولیک فرمان خودرو باید آن را چک کنید قسمت مخزن روغن هیدرولیک است که بایستی سطح روغن آن را به طور مداوم چک شود. همچنین در دوره‌ های مشخص روغن هیدرولیک خودرو نیز نیاز به تعویض دارد.

دلایل خرابی سیستم هیدرولیک فرمان خودرو 

برای خرابی سیستم هیدرولیک فرمان خودرو دلایل متعدد و مختلفی را می ‌توان نام برد، ولی در میان این دلایل برخی از آن ‌ها از شیوع بیشتری برخوردارند و امکان خرابی بیشتری نیز دارند که عبار تند از:

 استفاده از قطعات غیرفابریک: یکی از دلایل رایج که در سیستم هیدرولیک خودروهای مختلف می ‌تواند خرابی‌ هایی را به بار آورد را می ‌توان استفاده از قطعات نامرغوب مانند تسمه یا قطعات داخلی سیستم هیدرولیک دانست.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید تسمه تایم ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو را مطالعه کنید.

مشکلات روغن هیدرولیک: در سیستم هیدرولیک میزان روغن موجود در مدار و همچنین کیفیت آن از اهمیت بسیار ویژه‌ ای برخوردار است. درصورتی‌ که از روغن هیدرولیک با کیفیت بالا استفاده نکنید یا در دوره ‌های تعیین شده این روغن تعویض نشود، احتمال خراب شدن پمپ هیدرولیک خودرو، کاسه ‌نمد های سیستم هیدرولیک و شیر هیدرولیک جک دو طرفه هیدرولیک به ‌وجود خواهد آمد.

 استفاده از رینگ و لاستیک اسپرت با سایزهای غیراستاندارد: استفاده از رینگ و لاستیک غیراستاندارد و غیر از اصول تعیین شده برای هر خودرو می‌ تواند باعث افزایش فشار بر روی دستگاه‌ های مختلف خودرو از جمله سیستم هیدرولیک فرمان خودرو شود.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی ام وی ام و انواع خودرو های چینی به صورت اصل و اورجینال می باشد، شما در کنار خرید با قیمت مناسب می توانید از ضمانت اصالت گارانتی محصولات در ترودو نیز برخوردار شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. برای خرید پمپ هیدرولیک ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا