خرید تسمه تایم ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید تسمه تایم ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید تسمه تایم ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. متاسفانه امروزه یک سری افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند و مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند اما پس از استفاده متوجه می شوند که چه اشتباه بزرگی انجام داده اند؛ چون که این قطعات از مواد اولیه نا مرغوب و پسماند ها ساخته شده اند به اندازه کافی مقاوم نمی باشند و به سرعت از کار می افتند، از طرفی دیگر همه ما می دانیم که قطعات خودرو وابسته بهم کار می کنند و قطعات می توانند در کارکرد یک دیگر تاثیر بگذارند، دقیقا این کاری است که قطعات متفرقه انجام می دهند و در کار کرد سایر قطعات اختلال به وجود می آورند و همین موضوع باعث از بین رفتن ایمنی و امنیت خودرو وسرنشینانش می شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و در نتیجه طول عمر خودرو کاهش می یابد.

اما برعکس لوازم یدکی های متفرقه، قطعات اصل و اورجینال با کیفیت، با دوام و مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند و طی چند سالی که برای شما کار می کنند مشکلی را برای شما به وجود نمی آورند و در کار کرد سایر قطعات تاثیرات مثبتی می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو را بالا می برند. به همین دلیل است که باید در خرید لوازم یدکی به شدت دقت نمایید. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما همراه باشید.

تسمه تایم چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

تسمه تایم یک تسمه پلاستیکی است که در حقیقت رابط میان میل‌ لنگ و میل‌ سوپاپ محسوب می‌ شود. یعنی طوری تنظیم شده که با چرخش میل‌ لنگ، میل‌ سوپاپ را هم می‌ چرخاند و البته باعث حرکت سوپاپ‌ ها می‌ شود. تسمه تایم را باید جزوی از قطعات موتور های احتراق داخلی به حساب آورد البته قبل از تسمه تایم از زنجیر تایم در موتور خودرو ها استفاده می‌ شد. بیشتر افراد استفاده از تسمه تایم را مربوط به سال ۱۹۴۵ می‌ دانند، اما در واقعیت اولین بار حدود ۱۷ سال بعد و در سال ۱۹۶۲ در موتور یک اتومبیل به شکل انبوه از تسمه تایم استفاده شده است و اولین بار یک خودروی آلمانی بود که تسمه تایم داشت که به میزان زیاد تولید شد.

بعد از آلمانی‌ ها این آمریکایی‌ ها بودند که سراغ استفاده از این قطعه رفتند و ۴ سال بعد از آلمانی‌ ها، یک شرکت خودرو سازی آمریکایی (یعنی در سال ۱۹۶۶) از تسمه تایم در یکی از محصولات خود استفاده کرد. درست در همان سال شرکت خودرو سازی انگلیسی هم سراغ استفاده از این قطعه در طراحی موتور هایش رفت و به ترتیب، استفاده از تسمه تایم در اتومبیل‌ ها رایج شد.

مراحل حرکت و کار کرد تسمه تایم به صورت یک چرخه می باشد، که این چرخه چهار مرحله‌  که در موتور های احتراق داخلی وجود دارد شامل:

  • مرحله مکش: در این مرحله پیستون در داخل سیلندر به پایین می‌ رود و سوپاپ هوا باز می‌ شود و مکش ایجاد شده به وسیله حرکت رو به پایین سیلندر باعث مکش مخلوط سوخت و هوا به داخل سیلندر می‌ شود.
  • مرحله تراکم: در این مرحله پیستون در داخل سیلندر بالا می‌ رود، سوپاپ هوا بسته و مخلوط سوخت و هوا کمپرس می‌ شود.
  • مرحله توان: شمع جرقه می‌ زند و مخلوط سوخت و هوا منفجر می‌ شود. پیستون به سمت پایین رانده و همزمان سوپاپ دود باز می‌ شود.
  • مرحله تخلیه: پیستون به سمت بالا می‌ آید و دود از محل سوپاپ دود خارج می‌ شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید میل لنگ ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو را مطالعه کنید.

در این چهار مرحله، زمانبندی باز و بسته شدن سوپاپ هوا و سوپاپ دود به وسیله تسمه تایم صورت می‌ گیرد. در واقع تسمه تایم حرکت میل‌ لنگ را به میل سوپاپ انتقال می‌‌ دهد و میل سوپاپ هم سوپاپ‌ ها را بالا و پایین می‌ کند. به بیان دیگر، این قطعه با هماهنگ کردن سرعت چرخش میل‌ لنگ با میل سوپاپ، زمان باز و بسته شدن سوپاپ‌ ها را تنظیم می‌ کند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی انواع خودرو های چینی می باشد. ترودو با فروش لوازم یدکی ام وی ام اصل و اورجینال آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند. در واقع تمامی قطعات یدکی که در فروشگاه ترودو به فروش می رسند دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند تا خریداران با آسودگی خاطر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیازشان از این فروشگاه کنند. برای خرید تسمه تایم ام وی ام از فروشگاه آنلاین کافی است به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از مشاهده اطلاعات مربوطه می توانید اقدام به خرید کنید. همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + بیست =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا