خرید سنسور کیلومتر چری از فروشگاه آنلاین

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید سنسور کیلومتر چری از فروشگاه آنلاین

برای دریافت نخوه خرید آنلاین سنسور کیلومتر چری در فروشگاه ترودو با ما همراه باشید. خودرو های چری محصولی از یک شرکت خودروسازی دولتی چینی می باشند، که به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به ‌شمار می ‌آید و این شرکت خودروسازی چری فعالیت خود را در منطقه “آنهوی چین” آغاز کرد. خودرو های ساخت چری در میان مردم  بسیار محبوب می باشند و در واقع یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین خودرو ها در بازار خودروی ایران می باشد، که تمامی این محبوبیت ها از کیفیت های بسیار بالا، ظاهر شیک و منحصر به فرد و قیمت عالی آن نشات می گیرد.

سنسور کیلومتر یا سرعت چیست

یکی از عناصر بسیار مهم در سیستم های موتوری امروزی سرعت خودرو است که وظیفه سنجش آن را در خودرو های امروزی سنسور کیلومتر یا سرعت برعهده دارد. این سنسور با دارا بودن یک پایه خروجی می تواند اطلاعات مربوط به سرعت لحظه ای خودرو را به بصورت پالس به ECU ارسال کند. اساس کار این سنسور که بر روی دنده کیلومتر قرار گرفته از فیزیک و یک اصل به نام اثر هال استخراج شده است. نحوه عملکرد این سنسور به این صورت است که با چرخش دنده پینیون، سنسور توسط دنده کیلومتر پالس هایی به ECU ارسال می کند و واحد کنترل مرکز خودرو به کمک این پالس های دریافتی سرعت خودرو را محاسبه می کند. اصولاً سنسور سرعت در سرعت های بالاتر از ۲ کیلومتر در ساعت در هر دور گردش میل لنگ ۸ پالس ارسال می کند. نوعی از سرعت سنج ها هستند که از یک حلقه دندانه دار و یک سیستم هشدار دهنده تشکیل شده اند. سنسور سرعت موجود در گیربکس به طور کلی سرعت چرخشی حلقه های دو سر میل لنگ را محاسبه می کنند و سنسور های موجود در دیفرانسیل با استفاده از حلقه های متصل به چرخ دنده همان عملیات سنسور های قبل را انجام می دهند. سنسورهای سرعت به طور کلی، دو نوع هستند:

  • سنسورهای سرعت انتقال
  • سنسورهای سرعت ABS

از علائم سنسور کیلومتر معیوب و آسیب دیده می توان به انتقال کند دنده یا تعویض ضعیف دنده ماشین، قرائت نامنظم کیلومتر شمار، فعال شدن لامپ های هشدار دهنده روی داشبورد و … اشاره کرد.

تعمیر و تعویض سنسور سرعت

با تشخیص و تایید وجود مشکل در سنسور سرعت، خودرو را به وسیله جک های مخصوص بالا برده می شود. سنسور سرعت بر روی شفت خروجی گیربکس به دیفرانسیل قرار دارد، آن را از آن بخش جدا کرده و سنسور جدید را در محل جاگذاری می شود. با اتمام این عملیات ماشین را از روی جک پایین آورده می شود و خودرو برای اطمینان از عملکرد درست و مناسب سنسور در جاده مورد آزمایش قرار می گیرد. سنسور سرعت خودرو خود را در صورت آسیب دیدن تا حد امکان سریعا تعویض کنید تا از آسیب های بیشتر به خودرو جلوگیری کنید. سنسور سرعت همچنین ضد قفل ترمز را نیز کنترل می کند و به همین دلیل رانندگی با سنسور سرعت آسیب دیده منجر به عملکرد نامناسب سیستم ABS می شود که احتمال تصادف به دلیل ترمز نداشتن را افزایش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید آنلاین آفتامات دینام چری در فروشگاه ترودو مطالعه فرمایید!

فروشگاه انلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی چری اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید تنها با مراجعه به سایت فروشگاه ترودو خرید خود را انجام دهید، البته در نظر داشته باشد که قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − شش =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا