خرید سنسور اکسیژن جک از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

 

برای خرید سنسور اکسیژن جک از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. شرکت خودرو سازی چک همیشه به عنوان برند کامیون‌ سازی معروف بود، اما در سال 2008 این شرکت تصمیم گرفت تا به بازار جذاب و پرطرفدار خودرو های سواری وارد شود و این موضوع با تولید اولین سدان بینگیو نام داشت اغاز شد. سبد محصولات جک برای تولید وسایل نقلیه تقریباً داشت کامل می‌ شد و در این سال ها شرکت خودرو سازی جک تنها خودرو سازی بود که هم در زمینه خودرو های سنگین و هم در زمینه خودرو های سواری با یک برند کاملاً مستقل فعالیت می‌ کرد. سال ۲۰۱۰ جک موفق شد، جایزه ملی کیفیت را در چین دریافت کند، همچنین در سال 2011 هم شرکت جک با صادرات خودرو هایش راه خود را به برزیل باز کرد و یک سال بعد هم جک و نویستار قرارداد همکاری مشترک در زمینه تولید موتور های دیزلی را بستند و تا سال 2016  شرکت جک به تولید انواع مختلف خودرو پرداخت و در این سال قرارداد همکاری مشترک با شرکت فولکس واگن را نیز بست؛ در اواخر سال 2017 هم شرکت جک-فولکس واگن تاسیس شد که این شرکت مشترک در سال 2018 برند جدید SOL را راه‌ اندازی کرد و در سال 2020 هم شرکت جک و فولکس واگن آلمان روی همکاری استراتژیک با یکدیگر سرمایه‌ گذاری کردند.

سنسور اکسیژن چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

 سنسور  یا حسگر به وسیله‌ ای گفته می‌ شود که نسبت به محرک‌ های فیزیکی واکنش نشان می‌ دهد. تغییرات محرک‌ ها به عنوان ورودی توسط حسگر دریافت شده و در آن به سیگنال‌ های الکترونیکی تبدیل و به سمت ECU یا هر پردازش‌ گر دیگری ارسال می‌ شود. به این ترتیب سنسور را می‌ توان وسیله اندازه‌ گیری متغیر های فیزیکی یا شیمیایی نیز دانست. این اجزا در تمام خودرو ها اعم از کاربراتوری و انژکتوری استفاده می‌ شوند. البته بر اساس نوع منبع دریافت کننده اطلاعات که ECU یا راننده است، تفاوت‌ هایی نیز در آن‌ ها وجود دارد.

وظیفه سنسور اکسیژن جک در موتورهای احتراق داخلی اندازه گیری نسبت اکسیژن موجود در گازهای خروجی از اگزوز است. مقادیر اندازه گیری شده توسط این حسگر برای مدیریت موتور در سیستم های انژکتوری و همچنین کنترل آلاینده های حاصل از احتراق سوخت به کار می روند. وجود اکسیژن به میزان لازم برای انجام فرایند احتراق و کارکرد صحیح موتور امری حیاتی است و در صورتی که نسبت اکسیژن و سوخت به اندازه کافی نباشد عملکرد موتور خودرو دچار مشکل خواهد شد به همین دلیل است که سنسور اکسیژن را باید یکی از قطعات کوچک اما مهم خودرو دانست. حسگر اکسیژن در سیستم اگزوز گازهای خروجی تعبیه شده و به انژکتور و سیستم زمان بندی موتور اجازه می‌ دهد تا به صورت بهینه کار کنند. عملکرد این سنسور در نهایت به سیستم کنترل میزان آلایندگی هم کمک می کند. سنسور اکسیژن داده های اندازه گیری شده خود را به ECU خودرو ارسال می‌ کند تا این قطعه بتواند نسبت ایده آل هوا به سوخت را برای عملکرد صحیح موتور را تعیین کند. عدم عملکرد صحیح سنسور اکسیژن می تواند تاثیری منفی روی میزان آلایندگی و عملکرد موتور داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید ترموستات جک از فروشگاه آنلاین ترودو  را مطالعه کنید.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. امروزه با توجه به نیاز بسیاری از افراد به انواع لوازم یدکی شاهد افزایش تقاضا در سال های اخیر می باشیم که این امر سبب راه اندازی فروشگاه های متعدد در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی شده است که این نیاز به قطعات یدکی در اتومبیل های کارکرده بسیار زیاد بوده و افراد برای تهیه قطعه مورد نیاز برای اتومبیل خود می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم یدکی برای انواع ماشین ها می باشد، که با فروش لوازم یدکی جک و سایر خودرو های چینی اصل و اورجینال آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند. در واقع تمامی قطعات یدکی که در فروشگاه ترودو به فروش می رسند دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند تا خریداران با آسودگی خاطر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیازشان از این فروشگاه کنند. بنابراین شما با خرید آنلاین لوازم یدکی جک از فروشگاه ترودو نه تنها از یک خرید آسان و راحت بهرمند می شوید بلکه خریدی مطمئن، با کیفیت و قیمت مناسب را نیز تجربه خواهید کرد. برای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کنید و با وارد کردن نوع خودرو و نام محصول، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ترودو تماس حاصل فرمایید تا آن ها شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هشت =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا