خرید ترموستات جک از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید ترموستات جک از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید ترموستات جک از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. شرکت خودرو سازی چک همیشه به عنوان برند کامیون‌ سازی معروف بود، اما در سال 2008 این شرکت تصمیم گرفت تا به بازار جذاب و پرطرفدار خودرو های سواری وارد شود و این موضوع با تولید اولین سدان بینگیو نام داشت اغاز شد. سبد محصولات جک برای تولید وسایل نقلیه تقریباً داشت کامل می‌ شد و در این سال ها شرکت خودرو سازی جک تنها خودرو سازی بود که هم در زمینه خودرو های سنگین و هم در زمینه خودرو های سواری با یک برند کاملاً مستقل فعالیت می‌ کرد.

ترموستات چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

موتور خودرو برای انجام درست وظایفش باید در دمای مشخصی فعالیت کند و اگر این دما از حد مورد نظر کمتر باشد، روغن موتور غلیظ شده و قادر به روغن کاری قطعات داخلی موتور نخواهد بود؛ در صورتی هم که دما از حد مورد نظر بیشتر باشد، روغن بیش از اندازه رقیق شده و خاصیتش را از دست خواهد داد. بنابراین باید قطعه ای برای کنترل دمای موتور در نظر گرفت تا فرآیند خنک‌ سازی آن تحت نظارت دقیق انجام شود. ترموستات در خودرو به منظور تنظیم دمای موتور مورد استفاده قرار می‌ گیرد، همچنین این قطعه مانع از فرسایش موتور ماشین بر اثر نوسانات دمایی می‌ شود.

ترموستات قطعه کوچکی است که بین موتور و رادیاتور خودرو قرار می گرد و همانطور که بالاتر هم گفتیم این قطعه وظیفه دارد که دمای حرارت موتور را همواره نزدیک به دمای عمل کردی آن نگه دارد، ترموستات این وظیفه خود را با تنظیم جریان مایع خنک کننده از رادیاتور به موتور انجام می‌ دهد.

این قطعه که حدودا  ۵ سانتی‌ متری می باشد شامل اجزای درونیی ( بدنه ترموستات/ مجرای کنار گذر/ پیستون فولادی/ دیافراگم لاستیکی/ فنر برگشت دهنده/ ساچمه مومی/ شیر ترموستات) است که این قطعه با اجزای خود نوعی شیر مکانیکی هوشمند محسوب می‌ شود که با تشخیص تغییر دمای موتور در مواقع لازم راه آب را به مدار سیستم خنک کننده درون موتور باز یا بسته می‌ کند. بنابراین ترموستات در مسیر مدار سیستم خنک کننده مانند یک سوپاپ عمل کرده و از این طریق دمای بهینه موتور را کنترل می‌ نماید. باز و بسته شدن این شیر تحت تاثیر حساسیت ساچمه مومی به تغییرات دمایی است و به این ترتیب که درون بدنه ترموستات یک محفظه مهر و موم شده حاوی پودر مومی است و این بخش که ساچمه مومی نامیده می‌ شود و درون دیافراگم لاستیکی قرار دارد، در اثر تغییرات دمایی منبسط شده و به پیستون فولادی نیرو وارد می‌ کند. این فشار پیستون را به سمت پایین هدایت کرده و شیر یا درچه ترموستات باز می‌ شود و آب سرد وارد مدار شده و از مجرای کنار گذر به سمت موتور هدایت می‌ شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید آنلاین دیسک و صفحه کلاچ جک را مطالعه کنید.

با کاهش دما، ساچمه مومی ترموستات به حالت قبل بازگشته و فنر برگشت دنده نیز پیستون را به بالا هدایت می‌ کند. به این ترتیب شیر ترموستات مجددا بسته می‌ شود. همین فرایند در زمان بالا رفتن دمای مایع خنک کننده نیز رخ داده و با باز شدن سوپاپ ترموستات راه مایع خنک کننده که بیش از حد داغ شده به سمت رادیاتور باز می‌ شود. البته در مواقعی که بخاری خودرو روشن باشد، ترموستات جریان آب گرم را به سمت بخاری هدایت می‌ کند تا از گرمای آن برای بالا بردن دمای هوای سیستم تهویه مطبوع استفاده شود.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم یدکی برای انواع ماشین ها می باشد، که با فروش لوازم یدکی جک و سایر خودرو های چینی اصل و اورجینال آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند. در واقع تمامی قطعات یدکی که در فروشگاه ترودو به فروش می رسند دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند تا خریداران با آسودگی خاطر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیازشان از این فروشگاه کنند. بنابراین شما با خرید آنلاین لوازم یدکی جک از فروشگاه ترودو نه تنها از یک خرید آسان و راحت بهرمند می شوید بلکه خریدی مطمئن، با کیفیت و قیمت مناسب را نیز تجربه خواهید کرد. برای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کنید و با وارد کردن نوع خودرو و نام محصول، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ترودو تماس حاصل فرمایید تا آن ها شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دوازده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا