خرید آنلاین سپر عقب آریزو 5

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آنلاین سپر عقب آریزو 5برای خرید آنلاین سپر عقب آریزو 5 و اطاعاتی در مورد خودروی آریزو 5 با ما همراه باشید.  امروزه یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین خودرو ها در بازار لوازم نقلیه و خودروی ایران، خودرو های چینی به ویژه خودروه های ساخت شرکت چری ( به خصوص خودرو های آریزو) می باشد، که با ظاهر زیبا و کیفیت بالایی که دارد هر روزه افراد بیشتری را به خود جذب می کند. خودرو های چری محصولی از یک شرکت خودروسازی دولتی چینی می باشند، که به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به ‌شمار می ‌آید و این شرکت خودروسازی چری فعالیت خود را در منطقه “آنهوی چین” آغاز کرد.

مجموع لوازم یدکی چری بسیار گسترده تر از مجموع لوازم یدکی سایر خودرو ها می باشد و لوازم یدکی چری شامل قطعات موتوری چیری ، قطعات بدنه چری ، قطعات گیربکس چیری قطعات هوا روغن و سوخت چری و… می باشد. شرکت چری در حال حاضر انواع خودروهای هاچ بک، سدان، کراس اوور و تولید خودرو های الکتریکی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

سپر چیست و چه فایده ای برای خودرو دارد

یکی از قطعات مهم و موجود در خودرو های آریزو سپر های مقاوم از هر جنس و نوعی است که این سپر ها در حفظ بدنه خودرو در هنگام تصادف نقش مهمی دارند؛ اولین نوع از این قطعه که به وجود آمد دچار نقص ها عیب های زیادی بود برای مثال، چون از فلزات خالص ساخته می شد وزن بسیار سنگینی داشت و زود می پوسید و در محل مشخص خود به خوبی قرار نمی گرفت، در کوچک ترین بر خورد ها با سایر خودرو ها خسارات زیادی را به وجو می آورد و همچنین ضربات را سنگن تر به موتور خودرو وارد می کرد و این موضوع خیلی ناخوشایند بود، حتی این قطعات زیبایی ظاهری هم نداشتند. اما با گذشت زمان این عیب و نقص ها بر طرف شد و امروزه انواع سپر ها با انواع جنس ها ساخته می شوند و به ظاهر و سلامت خودرو کمک شایانی می کنند و هنگام تصادف ها نمی گذارند که آسیب سختی به خودرو و موتور و سرنشینان خودرو وارد شود، که معمولا سپر ها از انواع آلیاژ ها و پلاستیک ها ساخته می شوند. سپر جلوی خودرو های مدرن امروز شامل سه قسمت اصلی پیشانی، جاذب و تیر عرضی سپر هستند که در قسمت پیشانی ظاهر و زیبایی سپر خودرو نمایان است و  قادر نیست ضربه‌های زیادی را تحمل کند. قسمت بعدی جاذب می باشد که انرژی جنبشیی که بر سپر وارد شده است را از بین می برد، در آخر قسمت تیر عرضی وجود دارد که به جذب انرژی جنبشی ناشی از ضربه های اساسی و بزرگ کمک کرده و در برابر ضربه های کوچک مقاومت می‌ کند و قسمت کلیدی اسپرت خودرو محسوب می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید سپر عقب آریزو 5 مطالعه فرمایید.

مزایای خرید آنلاین سپر عقب آریزو 5 اصل و اورجینال

خرید آنلاین سپر عقب آریزو 5

قطعات اصل و اورجینال که از مواد اولیه مرغوب و فلز ها و پلاستیک های سالم ساخته شده اند، دارای طول عمر بالایی هستند و در کار کرد سایر قطعات تائثیرات خوبی را می گذارند و باعث حفظ ایمنی وامنیت خودرو و در نتیجه افزایش طول عمر خودرو می شوند، اما قطعات متفرقه که از پسماند ها و زباله ها ساخته شده اند، کاملا برعکس این موضوع عمل می کنند و دارای طول عمر بسیار کوتاهی هستند و حداکثر چند ماه دوام دارند و در کارکرد سایر قطعات اختلال ایجاد می کنند و باعث از بین رفتن ایمنی و امنیت در خودرو و در نتیجه باعث کاهش طول عمر خودرو می شوند.

خرید آنلاین سپر عقب آریزو 5 از فروشگاه لوازم یدکی ترودو

با خرید از این فروشگاه شما ضمانت نامه ای را در یافت می کنید که نشان دهنده اصل و اورجینال بودن لوازم یدکی خودرو می باشد. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو هموراه در تلاش است با عرضه لوازم یدکی اصل و با کیفیت امنیت، آسایش و آرامش برای مشتریان خود را فراهم کند. برای خرید آنلاین سپر عقب آریزو 5 و یا سایر لوازم یدکی چری مورد نیازتان از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو کافی است به وب سایت ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام محصول، مدل و نوع خودرو را وارد کنید. پس از آن می توانید به راحتی خرید کنید و در اسرع وقت قطعه مورد نیاز خود را درب منزل خود دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا