سنسور اکسیژن لیفان X60

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

 

 

برای خرید سنسور اکسیژن لیفان X60 از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید.

سنسور اکسیژن ، قطعه ای است مقدار اکسیژن موجود در جریان دود خروجی از اگزوز را بررسی می کند. با کمک اطلاعاتی که از سنسور اکسیژن به واحد کنترل الکترونیکی وسیله نقلیه ارسال می شود، نسبت هوا به سوخت مناسب برای بهترین عملکرد موتور خودرو بررسی می شود.

 

تاریخچه شرکت خودروسازی لیفان

 

تاریخچه شرکت لیفان به سال 1992 در منطقه ای واقع در جنوب شرقی کشور چین بر می گردد. موسس این شرکت آقای  یین مینگشان ابتدا فعالیت خود را در زمینه تعمیر انواع موتور سیکلت و تنها با 9 نفر کارمند آغاز نمود. اما روند رو به رشد این شرکت به سرعت آغاز گردید و از تعمیر موتور سیکلت به تولید و ساخت انواع موتور سیکلت رسید. به طوری که پس از 5 گذشت 5 سال، در شمار برترین کمپانی های تولید موتور سیکلت در چین با بیش از 13000 نفر نیروی کار قرار گرفت. 

این شرکت در سال 1999 یعنی پس از گذشت 7 سال موفق به صادرات موتورسیکلت به کشورهای همسایه شد. البته می توان گفت از دلایل موفقیت و فروش خوب موتورسیکلت های لیفان، قیمت مناسب نسبت به سطح درآمد مردم کشور ویتنام بود.

کمپانی لیفان همچنان به پیشرفت خود ادامه داد تا جایی که در سال 2003 مجوز صادرات به 18 کشور اروپایی را بدست آورد و پس از گذشت دو سال، اولین خودروی این شرکت به بازار عرضه گردید.

در حال حاضر یکی از موفق ترین خودروهای پرفروش در کشور ما که توانسته با ارائه کیفیت و طراحی زیبا نظر خریداران و مخاطبان را به خود جذب نماید، ماشین های تولیدی این کمپانی می باشد.

 

معرفی لیفان X60

 

لیفان X60 یکی از خودرو های شاسی بلند ارائه شده به بازار ایران می باشد که با ظاهری جذاب و کیفیت فنی بالا توانسته محبوبیت خوبی بین خریداران ایرانی کسب نماید.

لیفان X60 با چراغ هایی شبیه چشم عقاب با پوششی از جنس کروم در نمای جلوی خود، تفاوت ظاهری جذابی با خودروهای دیگر موجود در بازار ایران دارد.

سنسور اکسیژن خودرو چیست؟

قطعه ای در خودرو که نسبت به محرک های خاصی واکنش می دهد، را سنسور یا حسگر می گویند. این محرک ها به طور مرتب اندازه گیری شده و تغییرات آن ها به صورت سیگنال های الکترونیکی به ECU ارسال می شود. این قطعه جهت اندازه گیری متغیر های فیزیکی و شیمیایی خاصی ساخته شده است و نه تنها در خودرو های انژکتوری بلکه در خودروهای کاربراتوری نیز موجود می باشند.

سنسور اکسیژن لیفان X60 که نام دیگر آن سنسور لامبدا می باشد، یک قطعه الکترونیکی است که وظیفه آن اندازه گرفتن میزان اکسیژن موجود در سوخت یا گاز می باشد. این سنسور اهمیت بسیار زیادی در خودرو های مدرن دارد و مکان آن مسیر ورودی اگزوز می باشد. سنسور اکسیژن میزان اکسیژن در گازهای حاصل از احتراق سوخت را در مسیر اگزوز اندازه گیری می کند. این میزان، بیانگر حد اکسیژن سوخته نشده در طی فرایند اختراق را نشان می دهد.

اگر اکسیژن میزان بالایی داشته باشد، دلیل آن احتراق ناقص و درصد نامناسب مخلوط سوخت و هوا است.

داده های سنسورهای تعبیه شده، در خودروهای کاربراتوری به کاربراتور و در خودروی های انژکتوری به ECU ی خودرو ارسال می گردد. در خودرو های مدرن سنسورهای مختلفی برای اندازه گیری وضعیت روغن موتور، بنزین، باد لاستیک ها و … تعبیه گردیده است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید  خرید آنلاین تسمه تایم لیفان  را مطالعه کنید.

 

راهنمای خرید از فروشگاه لوازم یدکی ترودو

فروشگاه لوازم یدکی ترودو در تمامی ایام هفته به صورت آنلاین و تلفنی در خدمت شما می باشد و آماده است که قطعات اصلی خودروی شما را به هرکجا که درخواست دهید ارسال نماید. شما می توانید موجود بودن قطعه مد نظرتان را از طریق سایت یا به صورت تلفنی استعلام کرده ، داده های فنی و مشاوره آنلاین و تلفنی نیز در جهت کمک به شما برای انتخاب بهتر و دقیق تر در اختیار شما می باشد.

لوازم یدکی ترودو یکی از معتبرترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد که هم به صورت آنلاین، هم حضوری و هم به صورت تلفنی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. در این فروشگاه شما می توانید تمامی لوازم یدکی اصلی لیفان را به راحتی پیدا کنید. ما اصل بودن قطعاتی که از فروشگاه ما خریداری می نمایید را تضمین می نماییم. شما حتی می توانید برای قطعه خریداری شده تقاضای ضمانت نامه و فاکتور نمایید.

هم اکنون سنسور اکسیژن خودروی لیفان X60 نیز در فروشگاه ما موجود می باشد و می توانید با ثبت سفارش آن را درب منزل خود دریافت کنید. 

**********************************************

فروش لوازم یدکی لیفان

فروش لوازم یدکی مزدا

فروش لوازم یدکی کیا

فروش لوازم یدکی ام وی ام

فروش لوازم یدکی هایما

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هفت =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا