خرید کوئل جک از فروشگاه ترودو تهران

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید کوئل جک از فروشگاه ترودو تهران

برای خرید کوئل جک از فروشگاه ترودو تهران به صورت آنلاین با ما همراه باشید. برند خودرو سازی جک از سال 1391 با جک S5 وارد ایران شد و از آن زمان تا کنون دل بسیاری از خریداران خودرو را برده است، همچنین برند جک جزو 10 برند برتر خودرو سازیی در چین به حساب می آید.

شروع کار برند جک در سال 1964 با تأسیس کارخانه اتومبیل‌ سازی در آنهوای چین صورت گرفت. در ابتدای شروع کار این کارخانه خودرو های باربری و کامیون تحت برند جیانگ هوای تولید می‌ کرد؛ پس از تولید کامیون‌ های سنگین در سال 1990، JAC اولین شاسی اتوبوسی چینی را تولید کرد. شرکت جک همچنان به تولید کامیون‌ های سنگین ادامه می‌ داد تا این‌که در سال 1996 که اولین کامیون سبک با نام HFC1061 را در خط تولید کارخانه خود قرار داد؛ این‌گونه بود که تولید کامیون‌ های سبک چینی هم در کارخانه جک کلید خورد. همچنین در اواخر سال 2017 هم شرکت جک-فولکس واگن تاسیس شد که این شرکت مشترک در سال 2018 برند جدید SOL را راه‌ اندازی کرد و در سال 2020 هم شرکت جک و فولکس واگن آلمان روی همکاری استراتژیک با یکدیگر سرمایه‌ گذاری کردند.

اهمیت وجود کوئل در خودرو

 یکی از سیستم‌ های اصلی بخش فنی خودرو، سیستم برقی آن است. این سیستم نیروی الکتریسیته‌ لازم جهت جرقه‌ زنی شمع‌ ها را تولید می‌ کند. در واقع چهار رکن اصلی شروع و ادامه‌ی کار موتور های احتراقی، مکش، تراکم، انفجار و تخلیه است. یکی از این چهار رکن روند صحیح و به موقع انفجار وابسته به عملکرد بی‌ نقص سیستم برق خودرو است. این سیستم وظایف دیگری نظیر تامین انرژی لازم برای دیگر قطعات برقی خودرو را نیز دارد، سیستم برق خودرو از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل می‌ شود که هریک در انجام یکی از وظایف این سیستم نقش موثری دارند.

یکی از بخش های حائز اهمیت در سیستم برق رسانی، کوئل است. کویل به عنوان یک قطعه مکانیکی در تقویت میزان ولتاژ برق نقش بسزایی دارد. این قطعه مکانیکی با مبدل سازی جریان برق کم فشار به پر فشار، سبب جرقه زنی مخلوط سوخت و هوا در داخل سیلندر می گردد. کوئل خودرو جریان برق را از باتری دریافت می کند و به شمع های خودرو منتقل می سازد. در واقع می توان گفت که کوئل ها سیم پیچ های القایی هستند که در سیستم جرقه زنی خودرو قرار می گیرند و جریان برق با ولتاژ بالا را تولید می کنند. به بیان دیگر اساس کار کوئل خودرو که درون سیم‌ پیچ‌ های آن صورت می‌ گیرد، بر پایه‌ القای جریان الکتریکی است. بنابراین به صورت خلاصه و ساده می‌ توان گفت کوئل جریان برق با ولتاژ پایین را از باتری گرفته، آن را به ولتاژ مورد نیاز جرقه‌ زنی شمع رسانده و روانه‌ شمع‌ ها و سیلندر می‌ کند. کوئل ها انواع مختلفی دارند و در مصارفی غیر از خودرو سازی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

همه ما می دانیم که با توجه به قیمت بالای ماشین ‌ها، مراقبت از قطعات و لوازم یدکی خودرو بسیار ضروری است. هر وسیله مکانیکی نیاز به بررسی و رسیدگی مرتب دارد تا در طول زمان از کارایی و کیفیت آن کاسته نشود. هر چقدر با دقت بیشتری از قطعات ارزشمند خودرویتان نگهداری کنید، در آینده هزینه کم تری برای تعمیرات خودرو خواهید پرداخت. اما گاهی اوقات حتی اگر شما خودرو خود را در بهترین شرایط قرار دهید باز هم برایتان پیش می آید که نیاز به تعویض یک قطعه داشته باشید. اینجاست که باید به فکر تهیه قطعه ای باشید که نه تنها قیمت مناسبی داشته باشد بلکه از کیفیت بالایی نیز بر خوردار باشد. امروزه معمولا افراد به دو روش حضوری و اینترنتی لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری می کنند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید  خرید استارت جک از فروشگاه ترودو  را مطالعه کنید.

مطمئناً خرید اینترنتی بسیار راحت تر از خرید حضوری می باشد اما افراد به دلیل اعتماد نداشتن به فروشگاه های آنلاین کم تر اقدام به خرید لوازم یدکی می کنند. در این رابطه لازم به ذکر است که امروزه در ایران نظارت و کنترل بیش تری روی فروشگاه ‌های اینترنتی وجود دارد. این مسئله باعث شده تا صاحب ‌های فروشگاه‌ های اینترنتی بر کیفیت و اورجینال بودن محصولات خود تاکید داشته باشند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو به عنوان برترین و معتبر ترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو در کشور با داشتن تیم فنی و تخصصی اقدام به فروش لوازم یدکی جک کرده است. شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای خودرو های چینی خود به وب سایت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. تمامی لوازم و قطعات عرضه شده در فروشگاه ترودو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند و از کیفیت های بالایی برخوردار هستند. برای خرید قطعات مورد نیاز خود می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کرده و در قسمت جست و جو محصولات مدل خودرو و نام محصول را وارد کرده و پس از پیدا کردن محصول می توانید با خواندن اطلاعاتی که برای آن محصول نوشته شده به راحتی برای خرید خود تصمیم گیری کنید.

 

فروش لوازم یدکی لیفان

فروش لوازم یدکی مزدا

فروش لوازم یدکی کیا

فروش لوازم یدکی ام وی ام

فروش لوازم یدکی هایما

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 11 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا