خرید استارت جک از فروشگاه ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید استارت جک از فروشگاه ترودو

برای خرید استارت جک از فروشگاه ترودو به صورت آنلاین با ما همراه باشید. شرکت خودرو سازی جک همیشه به عنوان برند کامیون‌ سازی معروف بود، اما در سال 2008 این شرکت تصمیم گرفت تا به بازار جذاب و پرطرفدار خودرو های سواری وارد شود و این موضوع با تولید اولین سدان بینگیو نام داشت اغاز شد. سبد محصولات جک برای تولید وسایل نقلیه تقریباً داشت کامل می‌ شد و در این سال ها شرکت خودرو سازی جک تنها خودرو سازی بود که هم در زمینه خودرو های سنگین و هم در زمینه خودرو های سواری با یک برند کاملاً مستقل فعالیت می‌ کرد. سال ۲۰۱۰ جک موفق شد، جایزه ملی کیفیت را در چین دریافت کند، همچنین در سال 2011 هم شرکت جک با صادرات خودرو هایش راه خود را به برزیل باز کرد و یک سال بعد هم جک و نویستار قرارداد همکاری مشترک در زمینه تولید موتور های دیزلی را بستند و تا سال 2016  شرکت جک به تولید انواع مختلف خودرو پرداخت و در این سال قرارداد همکاری مشترک با شرکت فولکس واگن را نیز بست؛ در اواخر سال 2017 هم شرکت جک-فولکس واگن تاسیس شد که این شرکت مشترک در سال 2018 برند جدید SOL را راه‌ اندازی کرد و در سال 2020 هم شرکت جک و فولکس واگن آلمان روی همکاری استراتژیک با یکدیگر سرمایه‌ گذاری کردند.

اهمیت استارت در خودرو

استارت خودرو از 2 قسمت تشکیل شده است که شامل اتوماتیک استارت و موتور استارت است، اتوماتیک استارت یک استوانه کوچک است که روی موتور استارت قرار گرفته است؛ اتوماتیک رابط میان برق باتری و موتور استارت است، یعنی جریان الکتریسیته از باتری خودرو به بخش اتوماتیک وارد شده و ار آنجا وارد موتور استارت می‌ شود. به علاوه، این موتور هنگام استارت زدن، دنده استارت را به سمت جلو می‌ برد و آن را با فلایویل درگیر می‌ کند و می‌ چرخاند.

البته در اولین ورژن خودرو ها به جای استارت از سیستم هندل برای راه‌ انداختن موتور آن ها استفاده می‌ شد، چرا که  برای راه‌ اندازی اولیه یک خودرو نیاز است که محور اصلی موتور به چرخش در آید و این کار در گذشته با کمک هندل و نیروی دست صورت می‌ گرفت. البته خودرو هایی هم بودند که با هل دادن روشن می‌ شدند که این هم روشی برای همان ایجاد چرخش اولیه در محور اصلی موتور بود. چندین دهه طول کشید تا  هندل‌ های دستی به کنار بروند و استارت برقی جایگزین آن ها شوند؛ در واقع سیستم استارت یک نوع موتور الکتریکی است که انرژی الکتریکی را تبدیل به انرژی مکانیکی می‌ کند و مشخص است که وظیفه این قطعه هم  روشن کردن موتور خودرو است،در حقیقت ما برق را از باتری ماشین به استارت می‌ دهیم و استارت این برق را تبدیل به انرژی مکانیکی کرده و به محور موتور یا همان میلنگ منتقل می‌ کند. حرکت میلنگ هم باعث می‌ شود که یک سیکل احتراق در موتور صورت بگیرد و موتور روشن شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید  بلبرینگ کلاچ جک J3  را مطالعه کنید.

همانطور که بالاتر نیز گفتیم  موتور خودرو ها برای روشن شدن نیاز دارند که در همان ابتدا سیکل احتراق در آن ها صورت بگیرد؛ کاری که استارت‌ های برقی انجام می‌ دهد این است که ابتدا محور خودش را به حرکت در‌ می‌ آورد و این حرکت به چرخش چرخ‌ دنده‌ های موتور ماشین منجر می‌ شود، تا احتراق صورت بگیرد. حالا سیستم‌ های استارت روز به روز مدرن‌ تر می‌ شوند و تکنولوژی مدرنی در آن ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

خرید آنلاین از فروشگاه ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. امروزه با توجه به نیاز بسیاری از افراد به انواع لوازم یدکی شاهد افزایش تقاضا در سال های اخیر می باشیم که این امر سبب راه اندازی فروشگاه های متعدد در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی شده است که این  نیاز به قطعات یدکی در اتومبیل های کارکرده بسیار زیاد بوده و افراد برای تهیه قطعه مورد نیاز برای اتومبیل خود می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند.

برای خرید لوازم یدکی جک و سایر خودرو ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر؛ همچنین به این صورت می توانید از مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی جک برخورد دار شوید. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند. برای خرید استارت جک از فروشگاه ترودو کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هجده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا