خرید سوپاپ ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید سوپاپ ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید سوپاپ ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. متاسفانه امروزه یک سری افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند و مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند اما پس از استفاده متوجه می شوند که چه اشتباه بزرگی انجام داده اند؛ چون که این قطعات از مواد اولیه نا مرغوب و پسماند ها ساخته شده اند به اندازه کافی مقاوم نمی باشند و به سرعت از کار می افتند، از طرفی دیگر همه ما می دانیم که قطعات خودرو وابسته بهم کار می کنند و قطعات می توانند در کارکرد یک دیگر تاثیر بگذارند، دقیقا این کاری است که قطعات متفرقه انجام می دهند و در کار کرد سایر قطعات اختلال به وجود می آورند و همین موضوع باعث از بین رفتن ایمنی و امنیت خودرو وسرنشینانش می شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و در نتیجه طول عمر خودرو کاهش می یابد.

اما برعکس لوازم یدکی های متفرقه، قطعات اصل و اورجینال با کیفیت، با دوام و مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند و طی چند سالی که برای شما کار می کنند مشکلی را برای شما به وجود نمی آورند و در کار کرد سایر قطعات تاثیرات مثبتی می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو را بالا می برند. به همین دلیل است که باید در خرید لوازم یدکی به شدت دقت نمایید. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما همراه باشید.

سوپاپ چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

سوپاپ کلمه‌ ای با خواستگاه فرانسوی (Soupape) و به معنی دقیق دریچه است. سوپاپ یکی از اصلی‌ ترین قطعات انواع موتور های احتراق داخلی است و البته در موتور های دیگری مانند  پمپ‌ های آب به کار می‌ رود. در واقع سوپاپ به هر چیزی که ورود و خروج چیزی را کنترل کنند اطلاق می‌ شود. سوپاپ در خودرو روی سرسیلندر قرار می‌ گیرد و ورود و خروج هوا را کنترل می‌ کند. به بیان دقیق‌ تر این قطعه‌ قارچی شکل وظیفه کنترل ورود هوا به درون محفظه‌ احتراق و خروج دود از دریچه‌ های سر سیلندر را بر عهده دارد. این هوای ورودی لازمه‌ تشکیل مخلوط سوخت و هوا و صورت گرفتن انفجار است و هوای خروجی یا دود نیز مازاد احتراق که خروجش لازمه‌ ادامه‌ روند فعالیت موتور است.

با توجه به اینکه صورت گرفتن احتراق درون سیلندرها نیاز به فضای ایزوله و غیر قابل نفوذ دارد باید گفت وظیفه‌ دیگر سوپاپ‌ ماشین تامین این فضا به  کمک سرسیلندر و واشر سرسیلندر است. بنابراین سوپاپ‌ ها با زمان بندی مناسب در حرکت و باز و بسته کردن به موقع دریچه‌ های بلوک سیلندر یا سرسیلندر هم دود و هوا را به سمتی که باید هدایت می‌ کنند و هم محفظه‌ غیرقابل نفوذ احتراق را تشکیل می‌ دهند. بنابر شرح وظایف سوپاپ می‌ شتوان گفت یک سوپاپ خوب دارای این خصوصیات است: ضریب حرارتی بالا دارد و قادر به تحمل حرارت بالا است، همچنین به خوبی حرارت خود را به بدنه سرسیلندر منتقل می‌ کند/حرارت زیاد منجر به سوختگی و یا ایجاد خوردگی در آن نمی‌ شود/ مقاومت لازم را در برابر ضربات دارد/ یک سوپاپ خوب به سرعت دچار ساییدگی نمی‌ شود؛ سوپاپ ‌ها بر حسب نوع موتور روی سرسیلندر یا بلوک سیلندر قرار می‌ گیرند گاهی سوپاپ‌ ها درون سیلندر یا سرسیلندر هستند.

بیشتر بدانید: فروش شیشه جلو و عقب ام وی ام در فروشگاه آنلاین ترودو

هر خودرو شامل دو نوع متفاوت است که در این قسمت به معرفی این دو می پردازیم:

سوپاپ هوا : سوپاپی برای ورود هوا یا به اصطلاح تنفس است.
سوپاپ دود : سوپاپی برای خروج دود است که به دلیل در تماس بودن با گاز های داغ دمای بیشتری نسبت به سوپاپ هوا دارند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو به عنوان برترین و معتبر ترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو در کشور با داشتن تیم فنی و تخصصی اقدام به فروش لوازم یدکی ام وی ام کرده است. شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای خودرو جیلی خود به وب سایت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. تمامی لوازم و قطعات عرضه شده در فروشگاه ترودو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند و از کیفیت های بالایی برخوردار هستند. بریا خرید آنلاین پروژکتور یا مه شکن ام وی ام در فروشگاه ترودو کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نوزده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا