فروش شیشه جلو و عقب ام وی ام در فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

فروش شیشه جلو و عقب ام وی ام در فروشگاه آنلاین ترودو

با توجه به فروش شیشه جلو و عقب ام وی ام در فروشگاه آنلاین ترودو شما عزیزان در صورت نیاز خرید شیشه برای خودرو خود می توانید به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید و اقدام به خرید کنید. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با خرید لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو خواهیم داد با ما همراه باشید.

شیشه در صنعت خودروسازی از اهمیت ویژ‌ه‌ ای برخوردار است، درواقع صنعت شیشه به دلیل ظرافت و حساسیت آن، یکی از صنایع خاص کشور است. چرا که ذات این صنعت اهمیت کیفیت و ایمنی را در بر می گیرد، به طوری که وقتی شما یک خودرو خریداری می کنید یک درصد از مبلغی که می پردازید متعلق به شیشه های آن است. شیشه، عضو مهمی در بدنه خودرو است که قطعات داخل کابین و سرنشینان را در برابر صدا، اشعه ماورا بنفش، خاک، سرما، گرما، باد و باران محافظت می ‌کند. همچنین این وسیله، کمک بزرگی به راننده برای دید درست و پیش ‌گیری از هر گونه حادثه و تصادف است. کیفیت ساخت شیشه خودرو و استفاده درست از نوع مناسب برای بخش‌ های مختلف یک وسیله نقلیه، تاثیر مستقیمی در ایمنی و همچنین آسایش راننده و سرنشینان دارد. بنابراین توصیه ما به شما این است که پیش از انتخاب و خرید این قطعه شفاف به شکل، ابعاد، سلامت، کاربرد و از همه مهم ‌تر ضریب ایمنی آن توجه کنید؛ همچنین توجه داشته باشید که شیشه ماشین خط و خش، حباب و برآمدگی نداشته باشد.

اهمیت ایمنی در شیشه خودرو

فروش شیشه جلو و عقب ام وی ام در فروشگاه آنلاین ترودو

در گذشته، تنها از شیشه‌ های معمولی برای انواع خودروها استفاده می ‌شد که بسیار خطرناک بودند و شکسته‌ شدن آن ‌ها تحت هر عنوانی (مخصوصا تصادف) به سرنشینان آسیب ‌های جدی می ‌رساند؛ زیرا نوع معمولی بسیار ضعیف بوده و به سرعت خرد می ‌شدند. در همچین شرایطی، بحث ایمنی در این قطعه حساس مطرح شد و برای نصب آن از چسب نئوپرن و لاستیک در دور تا دور این قطعه حساس استفاده شد.

در سال 1999 هنری فورد، تکنولوژی جدیدی را تحت عنوان شیشه لمینت با هدف بالا بردن امنیت خودرو مطرح کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. در نتیجه خلق نسل جدید این قطعه، شرکت فورد شروع به تولید تمام محصولات خود با لمینت کرد و این موضوع، سرآغازی برای رواج اهمیت استفاده از آن شد.

بیشتر بدانید: خرید سنسور سپر عقب ام وی ام از فروشگاه آنلاین

شیشه های مورد استفاده در ساخت خودرو

فروش شیشه جلو و عقب ام وی ام در فروشگاه آنلاین ترودو

شیشه هایی که در ساخت انواع خودروها استفاده می شوند، تفاوت زیادی با شیشه های پنجره های معمولی خانه ها و انواع شیشه های که به طور معمول می بینیم دارند. شیشه جلوی اتومبیل با آزمایشات و فن آوری های جامع تولید می شود تا هنگام بروز حوادث و در شرایط سخت بتواند مقاومت داشته باشند و آسیبی به سرنشینان خودرو نرساند. تعداد شیشه های به کار رفته در خودرو با توجه به مدل آن می تواند متفاوت باشد. در حالت کلی در ساخت شیشه های خودرو از دو نوع شیشه اصلی شیشه لمینت وشیشه سکوریت استفاده می شود.

ساختار شیشه های لمینت بسیار مستحکم و نشکن است. از آن جا که اصلی ترین شیشه در اتومبیل که موجب خطرات جانی برای سرنشینان آن می شود، شیشه جلوی خودرو است، برای ساخت شیشه جلو از شیشه های لمینت استفاده می شود و برای شیشه های کناری خودرو از شیشه های سکوریت استفاده می شود. شیشه سکوریت نیز موجب امنیت سرنشینان خودرو می شوند و در هنگام رخ دادن تصادف آسیبی به کسانی که در خودرو هستند نمی رسد.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروش شیشه جلو و عقب ام وی ام در فروشگاه آنلاین ترودو

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی انواع خودرو های چینی می باشد. ترودو با فروش لوازم یدکی ام وی ام اصل و اورجینال آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند. در واقع تمامی قطعات یدکی که در فروشگاه ترودو به فروش می رسند دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند تا خریداران با آسودگی خاطر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیازشان از این فروشگاه کنند. برای خرید شیشه جلو و عقب ام وی ام از فروشگاه آنلاین کافی است به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از مشاهده اطلاعات مربوطه می توانید اقدام به خرید کنید. همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 12 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا