خرید توپی چرخ جک از فروشگاه آنلاین

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید توپی چرخ جک از فروشگاه آنلاین

برای خرید توپی چرخ جک از فروشگاه آنلاین لازم یدکی ترودو باما همراه باشید. یکی از برندهای خودرویی که توانسته در ایران فروش خوبی داشته باشد، برند جک است. این برند از سال 1391 با جک S5 وارد ایران شد و از آن زمان تا کنون دل بسیاری از خریداران خودرو را برده است. برند JAC، جزو 10 برند برتر خودرویی چین محسوب می‌شود.

شروع کار برند جک به سال 1964 بر می‌گردد، زمانی که کارخانه خودرو سازی JAC هیفی در آنهوای چین تأسیس شد. در ابتدای شروع کار، این کارخانه خودرو های باربری و کامیون تحت برند جیانگ هوای تولید می‌کرد. اولین کامیون 2.5 تنی JAC در آوریل سال 1968 تولید شد و جای خالی در صنعت خودروسازی آنهوای را پر کرد. پس از تولید کامیون‌های سنگین، در سال 1990، JAC اولین شاسی اتوبوسی چینی را تولید کرد. شرکت جک همچنان به تولید کامیون‌های سنگین ادامه می‌داد تا این‌که در سال 1996، اولین کامیون سبک با نام HFC1061 را در خط تولید کارخانه خود قرار داد. این کامیون بسیار باکیفیت و به روز بود و تا کنون بالغ بر 500000 واحد از آن به فروش رفته است. این‌گونه بود که تولید کامیون‌های سبک چینی هم در کارخانه جک کلید خورد. سال ۲۰۱۰ جک موفق شد، جایزه ملی کیفیت را در چین دریافت کند. در همان سال، اولین شرکت سهامی مشترک با ویتام نیز پایه‌گذاری شد. سال 2011 هم JAC موتورز با صادرات خودروهایش، راه خود را به برزیل باز کرد. یک سال بعد هم جک و نویستار قرارداد همکاری مشترک در زمینه تولید موتور های دیزلی بستند. تا سال 2016 جک موتورز به تولید انواع مختلف خودرو پرداخت و در این سال قرارداد همکاری مشترک با شرکت فولکس واگن بست. در اواخر سال 2017 هم شرکت جک-فولکس واگن تاسیس شد. این شرکت مشترک در سال 2018 برند جدید SOL را راه‌اندازی کرد. سال 2020 هم JAC و فولکس واگن آلمان روی همکاری استراتژیک با یکدیگر سرمایه‌گذاری کردند.

توپی چرخ چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

توپی چرخ یکی از اجزای کلیدی سیستم تعلیق و فرمان خودرو است. این بخش، چرخ ها را به خودرو متصل می کند و اجازه می دهد تا چرخ ها آزادانه اما با ایمنی بالا، بچرخند. محل قرار گرفتن توپی چرخ در مرکز هر چرخ است و دلیل کلی وجود توپی چرخ، وجود محلی برای قرار دادن بلبرینگ های چرخ است. بلبرینگ برای کمک به چرخش متعادل یک شیئ استفاده می شود، بنابراین بدون وجود بلبرینگ چرخ های خودرو به راحتی قادر به چرخش نخواهند بود؛ یکی دیگر از وظایف توپی دریافت گشتاور تولید شده به وسیله ی موتور از طریق پلوس و به چرخش در آوردن چرخ ها است. بدون توپی خودرو نمی تواند به عنوان یک وسیله ی نقلیه به درستی عمل کند، علاوه بر بلبرینگ توپی خودرو وظیفه ی نگهداری از سنسور های سرعت یا سنسور های ABS را نیز بر عهده دارد که در سیستم ترمز ضد قفل خودرو، نقشی کلیدی را بازی می کنند. سیستم کنترل کشش و چسبندگی ماشین نیز متکی به سنسور های ABS مورد استفاده در سیستم ترمز ضد قفل است. این دو سیستم در کنار هم اطمینان حاصل می کنند که کنترل خودرو همواره در دست راننده قرار دارد و خودرو، تنها از راننده فرمان می گیرد. بدون وجود توپی مناسب در چرخ ها، سیستم ABS و کنترل چسبندگی خودرو به درستی عمل نخواهند کرد و رانندگی در چنین وسیله نقلیه ای به هیچ عنوان امن نخواهد بود.

اگرچه توپی در دید راس قرار ندارد اما برای عملکرد درست خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. توپی وظیفه دارد تا از روان بودن حرکت وسیله نقلیه اطمینان حاصل کند و بر جنبه های دیگر عملکرد خودرو مانند مصرف سوخت و یکپارچگی سیستم ترمز ضد قفل، که به سیستم ABS نیز معروف است، تأثیر می گذارد. برای اطمینان از ایمنی و عملکرد مناسب یک خودرو، همه ی قسمت های یاد شده باید مانند هر ماشین دیگری، به طور منظم و دقیق درکنار هم کار کنند. توپی این امکان را در خودرو فراهم می کند و به همین دلیل است که کیفیت و اصل بودن توپی چرخ ها بسیار مهم است.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. امروزه با توجه به نیاز بسیاری از افراد به انواع لوازم یدکی شاهد افزایش تقاضا در سال های اخیر می باشیم که این امر سبب راه اندازی فروشگاه های متعدد در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی شده است که این  نیاز به قطعات یدکی در اتومبیل های کارکرده بسیار زیاد بوده و افراد برای تهیه قطعه مورد نیاز برای اتومبیل خود می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند.

برای خرید توپی چرخ جک از فروشگاه آنلاین و سایر لوازم یدکی جک و سایر کالا ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر؛ همچنین به این صورت می توانید از مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی جک برخورد دار شوید. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند؛ در این زمینه می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: چگونگی خرید آنلاین دینام جک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 2 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا