چگونگی خرید آنلاین دینام جک

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

چگونگی خرید آنلاین دینام جک

اگر به دنبال چگونگی خرید آنلاین دینام جک و یا سایر لوازم یدکی این خودرو هستید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا آخر مطالعه کنید، در این مطلب سعی کردیم نکاتی را در این خصوص بیان کنیم تا خرید راحت تری را تجربه کنید.

دینام (Alternator) یا ژنراتور، تولید کننده برق است که وظیفه شارژ باتری خودرو را برعهده دارد و در صورت خرابی دینام خودرو باتری ماشین در مدت کوتاهی تخلیه خواهد شد. در واقع وظیفه باطری تنها تهیه برق در هنگام استارت زدن یا روشن نبودن ماشین شماست و برق رسانی به نقاط مختلف قطعات برقی ماشین در حین روشن بودن، توسط دینام انجام می شود. از آنجایی که دینام (قطعه ای استوانه ای با بدنه آلومینیومی و معمولاً در کنار موتور زیر پمپ هیدرولیک) توسط یک تسمه شیاری در مدار چرخش موتور قرار می گیرد، همواره باید این تسمه در فواصل منظم بازدید شود تا از اره شدن آن به طور ناگهانی و در نتیجه خالی شدن شارژ باطری جلوگیری کرد.

خرید آنلاین دینام یا سایر اقلام لوازم یدکی

چگونگی خرید آنلاین دینام جک

 

خرید آنلاین یکی از آسان ترین روش هایی است که در حال حاضر افراد می توانند لوازم مورد نیاز خود را از جمله لوازم یدکی خریداری کنند. بدین صورت که برای خرید لوازم یدکی از جمله دینام جک در ابتدا باید به سایت فروشگاه آنلاین معتبری که مد نظرتان است مراجعه کنید. سپس با جست و جو محصولات می توانید محصول موردنیازتان را پیدا کنید. شما در خرید آنلاین می توانید اطلاعاتی را نیز درباره محصول مورد نظر بخوانید و سوالاتتان را در خصوص آن محصول بر طرف کنید، حتی اگر پس از خواندن توضیحات محصول نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید معمولا این امکان را دارید با کارشناسان مجموعه مورد نظر تماس بگیرید و سوالاتتان را در آن زمینه بپرسید.

شاید خرید آنلاین مخصوصا خرید آنلاین لوازم یدکی بنظرتان ریسک باشد، اما باید بگوییم اگر شما از فروشگاهی معتبر لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری کنید نه تنها پشیمان نخواهید شد بلکه پس از آن نیز تمام لوازم خود را به صورت آنلاین خریداری خواهید کرد. همچنین این نکته را نیز باید بگوییم در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بیش تری روی فروشگاه ‌های اینترنتی وجود دارد. این مسئله باعث شده تا صاحب ‌های فروشگاه‌ های اینترنتی کیفیت و اورجینال بودن محصولات خود را به مشتری ‌ها اعلام کنند. از مزایای خرید آنلاین شامل:

  • نیاز به خروج از منزل نیست
  • نیازی به گشتن به دنبال محصول مورد نظر در مدت زمان طولانی نیست
  • خرید با آرامش کامل و بررسی نکات فنی کالا
  • دریافت کالا با صرف زمان کوتاه
  • امکان استفاده از پشتیبانی آنلاین در هر لحظه
  • خرید در فضای شخصی با آرامش کامل
  • خرید در هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل
  • تنوع محصولات
  • و…

بیشتر بخوانید: نحوه خرید آنلاین پیستون موتور جک

انواع مختلف دینام

چگونگی خرید آنلاین دینام جک

در حال حاضر می ­توان این قطعات را در سه دسته طبقه ­بندی کرد:

  • دو زغال که با رگولاتور سه قرقره کار می­ کند.
  • سه زغال که با رگولاتور تک قرقره کار می ­کند.
  • آلترناتور که نسل جدیدی ار این قطعات هستند.

دو نوع دو زغال و سه زغال که از انواع قدیمی هستند، مشکلاتی را در دور پایین موتور نشان داده ­اند. از جمله این که در دور کند موتور ماشین، توان برق ­رسانی به اجزای موتور را ندارند. درواقع امروزه با بزرگ شدن شهرها و کلان­ شهرها، افزایش جمعیت و افزایش خودروها، ترافیک افزایش یافته است. در نتیجه خودروها در ترافیک ­های سنگین قرار می­ گیرند و در ساعاتی طولانی، موتور خودرو در دور پایین کار می ­کند. بنابراین استفاده از مدل­ های قدیمی دو زغال و سه زغال در خودروهای امروزی با مشکلاتی مواجه است. نسل جدید دینام­ های خودرو که به آن ها آلترناتور گفته می ­شود، این مشکل را حل کرده است. آلترناتور برخلاف مدل­ های قدیمی، توان برق ­رسانی به خودرو، در دور پایین موتور خودرو را دارد. از این رو، خودرو در ترافیک ­های سنگین با دور کند موتور دچار کمبود برق یا عدم تامین برق­رسانی نمی ­شود.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش دینام جک و سایر لوازم یدکی جک اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است. تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشد و همچنین شما می تواید تنها با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن فروشگاه مورد نظر خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 16 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا