وضعیت لوازم یدکی ام وی ام X33 کراس یا تیگو3 در بازار

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

یکی از محصولات خوشنام و مشهور شرکت مدیران خوردو ام وی ام X33 می باشد که در بازار ایران فروش موفقی را تجربه نموده است.

ام وی ام X33 که با نام تیگو 3 نیز شناخته می شود، اولین بار در سال 1389 به بازار عرضه گردیده است. این خودرو با گیربکس دنده ای و آپشن های جذاب توانست استقبال مشتریان بازار خودرو را به خود جذب کند. نسخه اتوماتیک تیگو 3 نیز بعد از مدت کوتاهی به بازار عرضه شد اما تغییرات عمده در سال 1395 با فیس لیفت جدید X33s به بازار عرضه گردید که طراحی بدنه و کابین آن ارتقای زیادی یافته بود. اما همچنان از موتور تنفس طبیعی 2 لیتری بهره می برد.

شرکت مدیران خودرو بار دیگر تلاش کرد که با ارتقای موتور ام وی ام X33 به توربوشارژ ، مدل جدیدی از این خودرو را به بازار عرضه کند، که متاسفانه چندان خوشایند مصرف کننده ایرانی نبود.

اخرین مدل X33 در سال 1402 با عنوان MVM X33 CROSS با پلتفرم مشابه سه نسل قبلی و تغییرات فنی و ظاهری زیادی به بازار عرضه شد.

به تازگی در مهر ماه 1402 ام وی ام X33 کراس دنده دستی با قیمت 850 میلیون تومان و دنده اتوماتیک با قیمت 941 میلیون در سامانه فروش یکپارچه خودرو قیمت گذاری شد.

بررسی ام وی ام X33 کراس یا تیگو3

 

خودروی ام وی ام X33  را می توان یک خودروی شهری شناخت، که رانندگی چندان خوشایندی در جاده ها و مسیرهای بین شهری نسبت به کیفیت رانندگی درون شهری ندارد.

 

طراحی داخلی کابین و بدنه تیگو 3 یا ام وی ام X33

 

ام وی ام X33 کراس از نظر طراحی بدنه و کابین ارتقا یافته و بسیار جذاب تر از نسل های قبلی این خودرو می باشد.

تریم های سه رنگ سفید، آبی و مشکی / نقره ای به کار رفته در داخل کابین، متریال باکیفیت قطعات داخلی کابین، طراحی داشبورد و فرمان جذابیت رانندگی با این خودرو را چند برابر نموده است.

 

مصرف سوخت ام وی ام X33 چگونه است؟

 

ام وی ام X33 حدودا 7 لیتر در هر 100 کیلیومتر مصرف سوخت دارد. مدل های مختلف X33 دارای انواع موتور های 2 لیتری، تنفس طبیعی و توربوشارژ می باشند. اما مدل هایی که دارای موتور توربوشارژ 1 لیتری حداقل 20 درصد کاهش مصرف سوخت دارند.

 

بررسی آپشن های ایمنی و رفاهی X33

 

در آخرین نسخه ی ام وی ام X33، امکانات رفاهی و آپشن های ایمنی به شدت ارتقا یافته است. این مدل خودرو جمعا 4 کیسه هوا، سیستم ترمز و کنترلی EPB ، HDC ، HAC ، ABS ، EBD و ESP تعبیه گردیده است که رانندگی بسیار آسان و روانتر و  ایمن تر به شما می بخشد.

تیگو 3 یا همان ام وی ام X33 کراس آپشن های زیادی مانند سیستم کنترل فشار باد لاستیک خودرو، کی لس استارت، اتو هلد، تهویه مطبوع، شارژر بی سیم، سنسور پارک ، سنسور دوربین عقب، سانروف، سیستم مالتی مدیا 10 اینچی ، فرمان برقی دی کات و … را شامل می شود.

 

وضعیت لوازم یدکی ام وی ام X33 کراس یا تیگو3 در بازار

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا