خرید سپر عقب ام وی ام 530

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید سپر عقب ام وی ام 530

برا اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید سپر عقب ام وی ام 530 از فروشگاه ترودو؛ انواع سپر و کار برد آن ها با ما همراه باشید.  امروزه یکی از محبوب ترین خودرو ها میان مردم، خودرو های چینی به خصوص خودرو های ساخت شرکت ام وی ام می باشد. این خودرو ها با مزایا و کیفت و زیبایی ظاهری که دارند، هر روزه افراد بیشتری را جذب خود می کنند. MVM 530 محصول سدان خانوادگی چری است که نسخه هیبرید آن هم در چین تولید شده است. این خودرو در سطح جهانی با سه حجم موتور 1.6، 1.8 و 2 لیتری و همچنین سیستم انتقال 5 سرعته دستی یا 4 دنده اتومات عرضه می‌ شود. 

سپر در خودرو چه نقشی دارد

خرید سپر عقب ام وی ام 530

سپر عقب ام وی ام 530 یکی از لوازم MVM می باشد که تاثیر زیادی در ایمنی سرنشینان خودرو دارد. سپر ماشین قدمتی بیش از یک قرن دارد. در سال 1901 میلادی یعنی 16 سال پس از ساختن نخستین خودرو مجهز به موتور درون سوز، مهندس و طراح خودرویی به نام فردریک سیمز برای حفاظت از قسمت جلوی اتومبیل خود اولین سپر خودرو در دنیا را طراحی کرد.

نخستین سپر هایی که برای خودرو ها ساخته می شدند فلزی بودند. این سپر ها دارای استحکام بسیار زیادی بودند نکات منفی هم داشتند. یکی از این نکات وزن بسیار زیاد آن بود، نکته دیگر این که این سپر ها ضربه را به خوبی مهار نمی کردند و به سایر قسمت ها از جمله اتاق خودرو منتقل می کردند. هدف اصلی وجود این قطعه گرفتن ضربات احتمالی در جلو و عقب خودرو می باشد و به نحوی جزو قطعات ایمنی در خودرو محسوب می شود و از آنجایی که هر خودرویی به دو سمت جلو و عقب می تواند حرکت داشته باشد، به همین منظور سپر را در این دو قسمت طراحی و کار گذاشته اند.

البته هر کدام از سپر های که امروزه بر خودرو ها نصب می شوند؛ از سه بخش مختل تشکیل شده اند، که یک قسمت مختص زیبایی است و کاملا نمایان است و هیچ وجه محافظتی ندارد، قسمت بعدی بسیار مقاوم است و از بر خورد ضربه ها جلو گیری می کند و انرژی این قطعات را پخش می کند و نمی گذارد به دنه خودرو آسیب وارد شود؛ قسمت سوم که مهم ترین قسمت است معمولا در تصادف های شدید که ضربه های بزرگ و سنگین بر خودرو وارد می شود و از قسمت دوم می گذرند کار برد دارد؛ که با مقاومت و ایستادگی و پخشندگی نیروی وارد شده نمی گذارد که آسیبی به موتور خودرو وارد شود و از به خطر افتادن امنیت سرنشینان خودرو جلو گیری می کند. به همین دلیل است که این قطعه بسیار مهم  برای ما اهمیت زیادی دارد.

نحوه خرید آنلاین سپر عقب ام وی ام 530

ترودو همواره در تلاش است با عرضه لوازم یدکی اصل و اورجینال آسایش، رفاه و امنیت را برای مشتریانش فراهم سازد. برای خرید این محصول و یا سایر لوازم یدکی مورد نیازتان از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو کافی است به وب سایت ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام محصول، مدل و نوع خودرو را وارد کنید. پس از آن می توانید به راحتی خرید کنید و در اسرع وقت قطعه مورد نیاز خود را درب منزل خود دریافت کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید سپر عقب ام وی ام 530 را مطالعه فرمایید.

همچنین شما با خرید آنلاین از مزایایی نیز برخورد دار می شوید. برای مثال در خرید آنلاین خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال راحت تر است زیرا امروزه در ایران نظارت و کنترل بیش تری روی فروشگاه ‌های اینترنتی وجود دارد. این مسئله باعث شده تا صاحب ‌های فروشگاه‌ های اینترنتی کیفیت و اورجینال بودن محصولات خود را به مشتری ‌ها ثابت کنند. از طرفی دیگر وجود فضای رقابتی زیادی میان فروشگاه ‌های اینترنتی باعث می ‌شود تا فروشگاه‌ های آنلاین برای جذب و جلب توجه مشتری و گرفتن رضایت آن‌ ها حتی بیش ‌تر از مراکز مسئول کنترل فروشگاه‌ های اینترنتی بر روی محصولات خود نظارت کنند و تلاش کنند تا بهترین کالای بازار با قیمت مناسب به دست مشتری برسانند. بعضی از این فروشگاه‌ ها حتی تضمین بهترین قیمت را نیز به مشتریان خود می‌ دهند و خیال مشتریان از این لحاظ می ‌تواند راحت باشد. همانطور که می دانید لوازم یدکی اصل و اورجینال به خاطر مزایا و سود هایی که برای خودرو به همراه دارد بسیار مهم  است.

البته که می دانید لازمیت لوازم یدکی اصل و اورجینال، به این دلیل است که از مواد اولیه مرغوب و فلزات و پلاستیک های مقاوم تهیه شده اند و دارای طول عمر بالایی می باشند و در کار کرد سایر قطعات نیز تاثیرات خوبی را می گذارند، همچنین باعث حفظ و بالابردن ایمنی و امنیت در سیستم های خودرو می شود و در نتیجه طول عمر خودرو را افزایش می دهد.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

خرید سپر عقب ام وی ام 530

همچنین شما با خرید آنلاین از فروشگاه های معتبری مانند فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می توانید از قطعات اصل و اورجینال بهره مند شوید. فروشگاه آنلاین ترودو با فروش لوازم یدکی ام وی ام اصل و اورجینال به دنبال کسب آرامش و آسایش برای مشتریان خود است؛ همچنین لازم به ذکر است که همه قطعات موجود در فروشگاه ترودو دارای صمانت نامه می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا