خرید سپر جلو ام وی ام 315

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید سپر جلو ام وی ام 315

خرید سپر جلو ام وی ام 315 از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. خودرو ام وی ام 315 نخستین بار در سال 2012 و با نام چری A16 معرفی و عرضه شد. این هاچبک با هدف رقابت با خودرو هایی همچون پژو 206 وارد بازار ایران شد و تاکنون توسط شرکت مدیران خودرو در مدل اسپرت اکسلنت (Sport Excellent) به فروش می‌ رسد. ام وی ام 315 به دلیل طراحی به‌ روزتر و آپشن‌ های بیشتر در مقایسه با رقیب فرانسوی خود یعنی پژو 206، توانست نظر عده‌ ای از مشتریان را جلب کند.

یکی از دغدغه های رانندگان این نوع خودرو خرید لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت از جمله سپر جلو MVM 315 می باشد. یکی از مهم ‌ترین قسمت های بدنه در هر خودرویی سپر آن می باشد. در واقع موقع تصادف اولین قسمتی که آسیب می بیند سپر خودرو است. سپر همانند یک گارد از بدنه خودرو شما در مقابل ضربه جلوگیری می کند و مانع از آسیب دیدن بدنه خودرو می شود. اگر دقت کرده باشید در بیشتر تصادفات جلو به عقب و عقب به جلو در خودروها در مواقعی که سرعت کم است هیچ یک از خودرو ها آسیب نمی بینند، یعنی سپر ضربه های وارده را در خود خنثی کرده و مانع رسیدن آسیب به بدنه خودرو می شود. بنابراین خرید سپری که اورجینال باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد بسیار برای خودرو ام وی ام 315 حائز اهمیت است.

ویژگی های خرید و قیمت سپر جلو ام وی ام 315 در فروشگاه ترودو

خرید سپر جلو ام وی ام 315

ام وی ام 315 نیز همانند سایر خودرو های هم رده، دارای دو سپر در سمت جلو و عقب خودرو می باشد اما ویژگی ها و قیمت سپر جلو ام وی ام 315 با ویژگی ها و قیمت سپر عقب متفاوت می باشد. شما می توانید سپر جلو MVM 315 را با قیمتی بسیار مناسب با بالاترین کیفیت از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو خریداری کنید. خرید سپر MVM 315 از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو دارای ويژگی های زير است:

  • بهره گيری از قالب های اورجينال
  • دارای آستر درجه یک
  • رنگ شده به وسيله رنگ كوره ای به وسيله دستگاه های مجهز
  • بسته بندی كاملا مناسب برای حفاظت هر چه بيشتر محصول
  • دارای آلیاژ با کیفیت درجه۱
  •  دارنده نشان استاندارد جهانی فایبرگلاس
  • دارای بسته بندی بسيار مناسب
  • دارای مقاومت بالا و انعطاف‌ پذیری عالی
  • دارای آستر با بالاترین درجه کیفی و آماده به رنگ
  • دارای ضمانت اصالت کالا و کیفیت برتر

بیشتر بخوانید: خرید سپر جلو ام وی ام 530

تاریخچه سپر خودرو

خرید سپر جلو ام وی ام 315

اولین سپر در سال 1897 توسط یک شرکت خودرو ساز کشور چکسلواکی ساخته شد. طراحی این سپر به اندازه کافی کاربردی نبود و دائما از روی خودرو می افتاد. سپر ساخته شده در واقع بیشتر جنبه زیبایی داشت. اما در سال 1901 این مخترع بریتانیایی (Frederick Simms)  بود که توانست سپری را تولید کند که قادر بود تا حدی تاثیرات ناشی از تصادف را کاهش دهد. بعد از این اختراع بود که چندیدن شرکت خودر ساز تصمیم به نصب سپر در خودرو های خود کرده اند. اما استفاده از سپر خودرو به صورت انبوه در خودرو مدل A فورد در سال 1927 بر می گردد.

سپر خودروها نقش محافظتی دارند، از جنس های مختلفی ساخته شده اند. نخستین سپر هایی که برای خودرو ها ساخته می شدند فلزی بودند. این سپر ها دارای استحکام بسیار زیادی بودند نکات منفی هم داشتند. یکی از این نکات وزن بسیار زیاد آن است  نکته دیگر این که این سپر ها ضربه را به خوبی مهار نمی کنند و به سایر قسمت ها از جمله اتاق خودرو منتقل می کنند. تولید سپر در دنیای امروز تنها به مسئله آیرودینامیک، زیبایی ظاهری خودرو و وزن سپر ها ختم نمی شود. همان طور که آینه ی خودرو ها مجازی، سقف خودرو های کنترلی و ترمز خودرو ها ABS شده، سپر ها هم تحولاتی داشته اند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که در زمینه فروش لوازم یدکی ام وی ام و سایر خودروهای چینی فعالیت دارد، یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها می باشد. شما عزیزان می توانید لوازم یدکی از جمله سپر جلو MVM 315 مورد نیاز خودروتان را با بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه ترودو خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا