خرید سپر جلو آریزو 5 

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید سپر جلو  آریزو 5 

همانطور که می دانید برخی از قطعات در هر خودرو پس از چندین سال کار کردن نیاز به تعمیر و تعویض دارند زیرا در اثر فشار زیاد و فرسایش دچار فرسودگی و خرابی می شوند که در این صورت خودرو نمی تواند فعالیتی داشته باشد، پس نیاز است این قطعه تعویض و سیستم مختل شده تعمیر شود. همچنین می دانید که لوازم یدکی اصل و اورجینال باعث بالا رفتن طول عمر خودرو می شود، اما سوال این جاست که جنس قطعه چه ارطباتی به طول عمر خودرو دارد، در جواب این سوال باید بگوییم که قطعات اصل از مواد اولیه مرغوب و  فلزات و پلاستیک های مقاوم ساخته شده اند و خود دارای طول عمر بالایی هستند؛ علاوه بر آن همه ی ما می دانیم که کارکرد قطعات خودرو به هم پیوسته است و و قطعات بر روی هم اثر می گذارند و کارکرد آن ها باعث بهتر شدن کارکرد سایر قطعات می شود، این موضوع باعث بالا رفتن ایمنی و امنیت خودرو می شود. ظمنن طول عمر خودرو رابطه مستقیم با ایمنی دارد، پس از این رو می توان گفت که قطعات اصل و اورجینال باعث افزایش طول عمر خودرو می شوند.

حال شاید سوال پیش بیاید که مگر غیر از قطعات اصل و اورجینال قطعات دیگری نیز وجود دارد، در جواب این سوال باید بگویم که متاسفانه بله؛ امروزه بسیاری از افراد سود جو با استفاده از مواد اولیه نامرغوب و حتی پسماند ها یک سری لوازم یدکی تهیه می کنند و با قیمت کم وارد عرصه می کنند و مردم هم از روی نا آگاهی از آن ها خریداری می کنند و بعد از چند ماه متوجه اشتباه خود می شوند، زیرا این قطعات طول عمر خیلی کمی دارند و همچنین باعث به وجود آمدن اختلال در کارکرد سایر قطعات می شوند و آن ها را نیز از کار می اندازند و از همه بدتر ایمنی و امنیت خودرو را ازبین می برند و طول عمر خودرو را کاهش می دهند.

از این رو فروشگاه لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم یدکی برای انواع خودرو می باشد، همراه با تیم فنی و تخصصی اش اقدام به فروش لوازم یدکی چری به صورت اصل و اورجینال کرده است تا با این کار آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین کند، همچنین تمامی قطعات یدکی که در فروشگاه ترودو به فروش می رسند دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند تا خریداران با آسودگی خاطر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیازشان از این فروشگاه کنند.

قطعات مهم، ساده و کار بردی در فروشگاه لوازم یدکی ترودو

خرید آنلاین لوازم یدکی چری از فروشگاه ترودو

بار ها دیده ایم که در بیشتر تصادف ها تنها بخشی که آسیب می بیند سپر های خودرو می باشد و سایر قسمت های بدنه سالم می باشد، از این رو برخی از افراد فکر می کنند که این قطعه بی ارزش و بی اهمیت است؛ در واقع باید بگویم این قطعه نه تنها ضعیف و بی کارکرد نمی باشد بلکه یکی از مقاوم ترین و مهم ترین قطعات در خودرو می باشد که بسیار ضروری می باشد که از سه بخش مهم تشکیل شده است و هر بخش وظیفه خاصی دارد. قسمت اول که نمای جلویی سپر است صرفا جهت زیبای خودرو به کار رفته است، قسمت دوم برای جلو گیری از آسیب رسیدن به بدنه خودرو هنگام تصادف ها به وجود آمده است و در آخر مهم ترین قسمت قرار دارد که در تصادف های نسبتا شدید نمی گذارد ضربات به موتور خودرو وارد شود و موتور از کار بی افتد؛ به همین دلیل است که می گوییم این قطعه بسیار مهم است.

این قطعه شاید از نظر برخی فقط جنبه اضافی بود را داشته باشد، اما از نظر کار شناسان این قطعه یکی از محصولات ساده و کار بردی است که از آلودگی خودرو می تواند جلوگیری کند و همچنین نقش مهمی در حفاظت از بدنه و رنگ آن نیز دارد.

رادیاتور خودرو سیستم بسیار مهم و حائز اهمیتی برای هر خودرو بحساب می آیند و وظیفه ی خنک کننده ی موتور اتومبیل را برعهده دارد

دیلایت نوعی سیستم هشدار دهنده خودرو به حساب می‌ آید که علاوه‌ بر زیبایی از کاربرد های دیگری نیز برخوردار است. یک دیلایت استاندارد باید هم‌ زمان با روشن شدن خودرو روشن شود، و در روشنایی به خوبی مشخص باشد تا با جلب توجه عابران از آن ها حفاظت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یک =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا