خرید لوازم یدکی چری

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید لوازم یدکی چری

خرید لوازم یدکی چری به صورت آنلاین یکی از برجسته ترین و شاخص ترین خدماتی است که شرکت لوازم یدکی ترودو به مشتریان خود ارائه می دهد. به جرات می توان گفت ترودو یکی از مطمئن ترین و با سابقه ترین شرکت های لوازم یدکی در ایران می باشد که با ضمانت اصلی بودن کالا توانسته مشتریان وفادار خود را پیدا کند.

 

خرید لوازم یدکی و چالش های آن

در حال حاضر یکی از اولین انتخاب های کنونی مردم ایران برای خرید خودرو، خودرو های وارداتی چینی می باشد که علاوه بر کیفیت و ظاهر بهتر و شیک تر قیمت بهتری نیز نسبت به خودروهای داخلی دارند. بعنوان مثال خودروهای تولید شرکت چری که یکی از شرکت های صادر کننده ی خودرو به ایران می باشد. اما بهرحال خودرو در مسیر های مختلف و در طی چند سال رانندگی، دچار استهلاک، فرسایش و خرابی قطعه می شود که در نتیجه باعث نقص فنی خودرو می شود. در این صورت تعمیر خودرو مستلزم تعویض قطعه و خرید لوازم یدکی می باشد. قطعه خراب و مستهلک ممکن است مانعی برای رانندگی شما نباشد اما بهرحال سبب آسیب به دیگر قطعات متصل و مجاور می شود و ممکن است هزینه استفاده و رانندگی با قطعه ی خراب یا فرسوده بیشتر از تعویض آن باشد.

بنابراین لازم است پس از وارد کردن خودرو، شرکت های دیگری نیز به واردات و فروش قطعات یدکی بپردازند. این شرکت ها و فروشگاه ها به طور گسترده در اقصی نقاط کشور مشغول به فعالیت می باشند. که متاسفانه بعضی از این فروشگاه ها قطعات اصلی خودروی مد نظر شما را ندارند و سعی می کنند با پیشنهاد قیمت های کمتر شما را برای خرید از آن ها وسوسه نمایند.

دقت داشته باشید که تشخیص اصل بودن قطعاتی که هر فروشگاه به شما ارائه می دهد براساس بسته بندی ، کیفیت و … قابل تشخیص می باشد. و هرچقدر هم که قیمت این قطعات کم باشد در عین حال طول عمر کم و کیفیت پایینی هم دارند.

در این بین فروشگاه لوازم یدکی ترودو با سابقه درخشان اقدام به واردات و فروش انواع لوازم یدکی خودروهای چینی مانند لیفان، مزدا، کیا، ام وی ام، چری ، هایما و… نموده است و توانسته با تحویل دادن مطمئن و به موقع قطعات خریداری شده درب منزل یا محل کار شما و همجنین با قیمت های مناسب و منصفانه، جایگاه ویژه ای در بین خریداران و صاحبان این خودرو ها پیدا کند. می توان گفت در عصر امروز اعتماد مشتریان بیش از هر فاکتور دیگری برای فروشگاه های اینترنتی سودآور می باشد و تضمین کننده تداوم موفقیت آمیز فعالیت و بازگشت سرمایه می باشد.

آلیاژ، فلز ها و پلاستیک های استفاده شده جهت تولید قطعات اصلی بسیار متفاوت تر و با کیفیت تر از قطعات متفرقه و غیر اصل می باشد در نتیجه طول عمر و کیفیت این قطعات هم باید بالاتر باشد. همین کیفیت و قدرت است که در کارکرد و تعامل با دیگر قطعات تاثیر بهتری داشته و در نهایت طول عمر خودرو را برای شما به ارمغان می آورد. این مساله این روزها با رشد سرسام آور قیمت خودرو اهمیت بیشتری می یابد. همچنین اگر شما از ماشین شخصیتان به خوبی و به طور مستمر مراقبت ننمایید، در نهایت با یک خودروی ضعیف و مستهلک مواجه می شود که حتی برای فروش و تعویض آن به مشکل بر می خورید.

در لوازم یدکی ترودو شما به راحتی می توانید به صورت آنلاین، تلفنی و از راه دور قطعات مد نظرتان برای انواع برند های چینی از جمله شرکت ام وی ام چری، سفارش داده و از ضمانت اصالت کالای دریافتی مطمئن باشید.

 

آشنایی با شرکت چری اتومبیل (Chery Automobile)

شرکت اتومبیل سازی چری اتومبیل، یکی از شرکت های معتبر چینی می باشد که در بین ده شرکت برتر خودرو سازی چینی می باشد.
تاریخ تاسیس این شرکت به اواسط سال 1997 میلادی در منطقه   “آنهوی چین” بر می گردد که با تولیداتی مانند فنگ یون آغاز به کار کرد.

در سال 2003 ، شرکت مدیران خودرو اقدام به واردات محصولات چری به ایران نمود و با نام اختصاصی ام وی ام (Modiran Vehicle Manufacturing) مونتاژ و عرضه این محصولات به بازار ایران را بر عهده گرفت و نخستین محصول مشترک این دو شرکت خودروی هاچ بک کوچک شهری QQ3 بود که در اصل از دوو ماتیز آمریکایی کپی شده بود. این خودروی کوچک با نام ام و ی ام 110 توانست محبوبیت خوبی در بازار ایران کسب کند.
در حال حاضر شرکت مدیران خودرو نمونه های دیگری مانند MVM 530، MVM 550 ، چری تیگو فایو، آریزو، تیگو7 و… را با همکاری چری موتورز چین به بازار ایران عرضه می نماید.

 

فروش لوازم یدکی چری

در حال حاضر شرکت لوازم یدکی ترودو، فروشنده معتبر لوازم یدکی چری مانند قطعات موتور ، قطعات بدنه چری، قطعات گیربکس چری، قطعات هوا، روغن و سوخت چری می باشد. و شما می توانید تنها با یک تماس تلفنی قطعه مورد نیازتان را ثبت سفارش کرده و در آدرسی که تعیین می نمایید تحویل بگیرید.

 

**********************************************************

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 18 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا