پروژکتور یا مه شکن جلو ام وی ام 315

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

پروژکتور یا مه شکن جلو ام وی ام 315

شما عزیزان می توانید پروژکتور یا مه شکن جلو ام وی ام 315 را از فروشگاه لوازم یدکی ترودو به صورت آنلاین تهیه کنید، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

همانطور که در جریان هستید امروزه بیشترین محبوبیت خودرو ها در ایران شامل برند های چینی است، این شرکت های خودرو سازی با طرح زیبای که برای خودرو در نظر گرفتند و کیفیت بالای فنی ماشین ها اعتبار و محبوبیت زیادی را از آن خود کرده اند؛ برند ام‌ وی‌ ام یکی از برند های خودرویی کشورمان است که با سرمایه ‌گذاری چینی‌ ها در ایران تأسیس شده و به کار خود ادامه می‌ دهد. اکثر ماشین های ساخت ام وی ام شامل سیستم تعلیق فوق پیشرفته و ساختار شاسی منحصر به فرد می باشند، همچنین این خودرو های لوکس و لاکچری دارای فضای داخلی بسیار شیک و مدرن هستند که از فضایی باز و جادار تشکیل شده اند، البته امروزه خودرو ام وی ام جزو خودرو های شیک و مدرن محسوب می شود که ظاهر زیبای آن مطابق با سلیقه هر ایرانی می باشد و می توان گفت که دلیل محبوبیت خودرو ام وی ام در وهله اول شکل و ظاهر زیبای آن و در درجه دوم کارایی و کیفیت ساخت آن می باشد که سبب شده در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار شود. البته که یکی از محبوب ترین خودرو های ساخت این شرکت “ام وی ام 315” می باشد.

 

پروژکتور یا مه شکن چیست و چه کاربردی دارد

پروژکتور یا مه شکن جلو ام وی ام 315

پروژکتور یا مه شکن جلو MVM 315 از اجزای روشنایی برای ایمنی خودرو می باشد. آن ها به گونه ای طراحی شده اند که روشنایی مستقیم به سطح و لبه های جاده اضافه کنند. مه شکن ها در زمان دید ضعیف ناشی از نزولات جوی مانند باران، برف، مه و یا شن بسیار حائز اهمیت می باشند. در بسیاری از مواقع مردم از یافتن هدف کاربرد چراغ جلو و مه شکن دچار سردرگمی می شوند. مه شکن ها هم برای جلو هم برای عقب خودرو استفاده می شوند. رنگ مه شکن های جلو غالبا سفید هستند و اگرچه به رنگ های زرد و آبی هم ساخته می شوند. مه شکن عقب نیز اکثرا قرمز و گاها به رنگ سبز وجود دارد. هدف کلی مه شکن جلو، نشان دادن لبه های جاده و خطوط آن، تابلو های راهنمایی و رانندگی و دید بهتر هنگام پیچ های ناگهانی جاده است. مه شکن عقب نیز برای هشدار به رانندگان پشت سر و آگاه ساختن آنها از حضور خودرو در شرایط دید ضعیف، استفاده می گردد.

هنگامی که شرایط هوای مه آلود از بین میرود بایستی چراغ های مه شکن را خاموش نمایید . توصیه می شود از شرایط جوی قبل از سفر اطلاعاتی کسب نمایید ، غالبا مه قبل از طلوع آفتاب تشکیل می شود و پس از طلوع خورشید نیز به تدریج از بین می رود، لذا در مسیر رانندگی خود مرتبا به شرایط آب و هوا دقت نمایید، البته هنگامی که خودرو را خاموش می کنید چراغ ها نیز به طور اتوماتیک خاموش می شوند و پس از روشن شدن خودرو این چراغ ها به صورت دستی فعال می شوند.

خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال

لوازم یدکی اصل و اورجینال باعث بالا رفتن طول عمر خودرو می شود، اما سوال این جاست که جنس قطعه چه ارتباطی به طول عمر خودرو دارد، در جواب این سوال باید بگوییم که قطعات اصل از مواد اولیه مرغوب و  فلزات و پلاستیک های مقاوم ساخته شده اند و خود دارای طول عمر بالایی هستند؛ علاوه بر آن همه ی ما می دانیم که کارکرد قطعات خودرو به هم پیوسته است و و قطعات بر روی هم اثر می گذارند و کارکرد آن ها باعث بهتر شدن کارکرد سایر قطعات می شود، این موضوع باعث بالا رفتن ایمنی و امنیت خودرو می شود. ضمناً طول عمر خودرو رابطه مستقیم با ایمنی دارد، پس از این رو می توان گفت که قطعات اصل و اورجینال باعث افزایش طول عمر خودرو می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله  آینه بغل ام وی ام 315 مطالعه فرمایید!

 

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

پروژکتور یا مه شکن جلو ام وی ام 315

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو به عنوان برترین و معتبر ترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو در کشور با داشتن تیم فنی و تخصصی اقدام به فروش لوازم یدکی ام وی ام کرده است. شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای خودرو های چینی خود به وب سایت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. تمامی لوازم و قطعات عرضه شده در فروشگاه ترودو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند و از کیفیت های بالایی برخوردار هستند. برای خرید قطعات مورد نیاز خود می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کرده و در قسمت جست و جو محصولات مدل خودرو و نام محصول را وارد کرده و پس از پیدا کردن محصول می توانید با خواندن اطلاعاتی که برای آن محصول نوشته شده به راحتی برای خرید خود تصمیم گیری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا