نحوه خرید آنلاین پیستون موتور جک

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

نحوه خرید آنلاین پیستون موتور جک

در این مطلب می خواهیم به موضوع نحوه خرید آنلاین پیستون موتور جک و سایر لوازم یدکی این خودرو بپردازیم، اگر شما نیز قصد دارید به صورت آنلاین لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری کنید با ما همراه باشید.

موتور‌های خودروهای درون سوز از تعدادی قطعات و بخش ‌های مختلف تشکیل شده ‌اند که در تمام انواع آن ‌ها ثابت است و وجودشان لازم و حیاتی. یکی از این قطعات که در انواع موتور احتراقی دیده می ‌شود و جزء جدایی‌ ناپذیر آن ‌ها به شمار می ‌رود، پیستون است. این حضور ثابت و همیشگی از اهمیت و نقش آن‌ ها در عملکرد خودرو تاثیر می ‌گیرد. در ابتدا می ‌خواهیم بدانیم پیستون چیست و چه نقشی در عملکرد موتور خودرو بازی می ‌کند و سپس به موضوع خرید آنلاین لوازم یدکی خواهیم پرداخت.

نقش پیستون در خودرو

نحوه خرید آنلاین پیستون موتور جک

پیستون قطعه ‌ای استوانه ‌ای شکل و توخالی است که یک سرش بسته و سر دیگرش باز است. طول این استوانه کمی بیشتر از قطرش است. البته قطر پیستون در سطح پایینی آن یعنی سطح بازش کمی کم تر از سطح بالایی آن طراحی می ‌شود. این قطعه که عمل رفت و برگشت را درون سیلندر موتور انجام می ‌دهد، منجر به تراکم مخلوط سوخت و هوا می ‌شود و این مخلوط را برای فرایند احتراق آماده می ‌سازد. پیستون‌ ها معمولا سبک با توان انتقال حرارتی بالا ساخته می ‌شوند. قدرت انتقال حرارت در این قطعه بسیار حیاتی است، چرا که ممکن است بالا رفتن دمای آن تحت تاثیر دمای محفظه‌ احتراق منجر به چسبیدنش به دیواره‌ سیلندر و اخلال در عملکرد موتور شود. پیستون همچنین کمک به خروج دود ناشی از احتراق از سیلندر می ‌کند. حرکت خطی بالا به پایین آن نیز منشاء نیروی موتور است به این ترتیب که با پایین آمدن بر اثر فشار گازهای ناشی از احتراق درون سیلندر نیروی ایجاد شده از انفجار هوا و سوخت را به بخش‌ های دیگر موتور منتقل می ‌کند. این نیرو از طریق شاتون به میل ‌لنگ منتقل شده و به وسیله‌ آن به نیروی چرخشی تبدیل می ‌شود.

پیستون در سر بازش که سطح پایینی آن است به شاتون و میل ‌لنگ متصل است. دیواره‌ پیستون در این سطح پایینی گرد و به شکل بیضی طراحی می ‌شود که ضمن فراهم آوردن حرکت سهل‌ ترش در سیلندر، پس از انبساط این قطعه در اثر حرارت بالای محفظه‌ احتراق، کاملا فرم استوانه به خود می‌ گیرد. سطح بالایی پیستون نیز با محفظه‌ احتراق در تماس است. همچنین قطر پیستون طوری در نظر گرفته می ‌شود که نسبت به سیلندر لقی لازم را داشته باشد و به راحتی در آن حرکت کند. فاصله‌ سیلندر و پیستون را که همان لقی پیستون می‌ گویند روغن پر می‌ کند که حرکت راحت ‌تر پیستون را به همراه دارد. به تعداد سیلندرهای یک موتور، پیستون در آن وجود دارد و هر چه تعداد سیلندرها و در نتیجه پیستون‌ ها بیشتر باشد قدرت موتور نیز بیشتر خواهد بود. جنس پیستون از آلیاژ چدن یا آلومینیوم است.

بیشتر بخوانید: خرید ترموستات جک از فروشگاه آنلاین

راهنمای خرید آنلاین پیستون موتور

نحوه خرید آنلاین پیستون موتور جک

امروزه افراد می توانند اکثر لوازم مورد نیاز خود از جمله لوازم یدکی را به صورت آنلاین خریداری کنند. شاید برخی افراد با خود فکر کنند خرید آنلاین لوازم یدکی مناسب نیست و این خرید یک ریسک است اما باید بگوییم خیر. اگر شما از یک فروشگاه معتبر لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری کنید نه تنها خریدی آسان را تجربه خواهید کرد بلکه مشتری دائمی خرید های آنلاین خواهید شد. در واقع فروشگاه های آنلاین صرفا جهت راحتی شما در خرید بنا شده اند چرا که بسیاری از افراد با توجه به مشغله هایی که امروزه همه دچار آن هستند شرایط خرید حضوری را ندارند و لوازم خودرو لوازمی نیستند که بتوان خرید آن ها را به زمان دیگری موکول کرد. بنابراین افرادی که شرایط خرید حضوری را ندارند به راحتی می توانند در منزل، محیط کار و یا هر جای دیگر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیاز خود کنند بدون این که زحمتی برای خرید آن بکشند.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو که در زمینه فروش لوازم یدکی ماشین فعالیت دارد، یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها به صورت آنلاین می باشد. شما عزیزان می توانید لوازم یدکی مورد نیاز خودروتان را با بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه ترودو خریداری کنید. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو امکان خرید لوازم یدکی انواع خودروها را با ضمانت کیفیت و ضمانت اصالت گارانتی برای مشتریانش فراهم کرده است. برای خرید لوازم یدکی از فروشگاه آنلاین ترودو کافی است به وب سایت ترودو مراجعه کنید، سپس با وارد کردن مدل خودرو و نام محصول در قسمت جستجو، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. ما با عرضه لوازم یدکی جک اصل و با کیفیت باعث افزایش عمر خودرو شما می شویم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا