مزایای خرید لوازم یدکی خودرو های چینی

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

همانطور که میدانیم هر وسیله یی که برای مدتی استفاده شود دچار استهلاک قطعات و اسیب می شود و در این بین خودرو های شخصی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اما تعویض و خرید خودروی نو همیشه بهترین راه حل نیست. و بسیاری از اوقات با هزینه خیلی کمتر و تعویض قطعات می توانید رانندگی اسان و مطمئن را تجربه کنید. به همین دلیل انتخاب قطعات یدکی مناسب یکی از چالش های صاحبان خودرو می باشد. گاهی حتی نمی توانید به انتخاب هایی که تعمیرکار به شما پیشنهاد می دهد اعتماد کنید و لازم است خودتان قطعه مورد نیاز را خریداری کنید.

هرچند در نگاه اول خرابی و فرسودگی قطعات ماشین برای شما یه معضل و مشکل به نظر بیاید اما این مساله بهر حال برای تمام خودرو ها اتفاق می افتد و نیاز به قطعات یدکی از دید تولید کنندگان نیز پنهان نمانده است. به همین دلیل همه کارخانجات تولید کننده قطعات خودرو بخشی از آن را در بازار عرضه می کنند تا در صورت بروز مشکل در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد.

اما خب انچه که مسلم است این است که بسیاری از قطعات یدکی موجود در بازار از طرف تولید کننده خودرو به بازار عرضه نشده است و کیفیت خوبی نسبت به قطعه اصلی ندارد. حتی بسیاری از قطعات یدکی غیر اصلی و متفرقه از الیاژ های مناسب و با کیفیت تولید نشده اند.

به همین دلیل شناخت فروشنده ها و فروشگاه های معتبر اهمیت زیادی پیدا میکند خصوصا اگر خودروی شما وارداتی بوده و به تولید کننده اصلی دسترسی مستقیم نداشته باشید.

اگر از قطعات یدکی اصلی و اوریجینال استفاده کنید متوجه تغییر عالی و با کیفیت موتور خودرو در قیاس با شرایط قبل یا قطعات بی کیفیت می شوید. می توان گفت قطعات یدکی اصلی به دلیل تطابق با قطعه یی که خود کارخانه در موتور خودرو استفاده کرده است، کاملا شرایط را به حالت قبل برگردانده و تغییر خاصی در خودروی خود احساس نخواهید کرد.

همچنین این قطعات به دلیل استفاده از مناسب ترین مواد ، دوام و کیفیت بسیار خوبی خواهد داشت و در مقابل هزینه یی که برای شما دارد طول عمر طولانی تری هم دارد.

به همین دلیل یافتن قطعات یدکی اصلی برای صاحبان خودرو تبدیل به یک دغدغه و نگرانی شده است ، زیرا گاها تشخیص قطعه اصلی و فرعی بسیار سخت بوده و فقط خود فروشنده می تواند به شما تفاوت این دو را توضیح دهد.

قطعات یدکی نامرغوب و متفرقه معمولا از پسمان  های فلزی و پلاستیکی تولید شده تا بتوانند در کنار قیمت پایین تر برای سازنده نیز سود دهی داشته باشند اما هر قطعه یی در خودرو با محاسبات خاصی تولید می شود تا بتواند شرایط دما ، فشار و ساییدگی های پیش امده حین کار را تحمل کند. و میتوان گفت جنس نا مرغوب قطعات فرعی باعث اسیب به دیگر قطعات و هزینه های بیشتری می شود. ایمنی خودروی شما را کاهش می دهد. و عمر خودروی شما را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید:

خرید لوازم یدکی خودرو

 

خرید آنلاین لوازم یدکی خودرو های چینی

در حال حاضر پیدا کردن وارد کنندگان معتبر که محصولات خود را گارانتی نمایند کار بسیار سختی شده است. از سوی دیگر بسیاری از سایت های معتبر که حتی گارانتی بازگشت وجه نیز در نظر میگیرند در عمل به تعهدات خود عمل نمی کنند. بنابراین جلب اعتماد مشتریان اولویت اول فروشگاه لوازم یدکی ترودو می باشد و تمام اعتبار خود را مدیون داشتن مشتریان همراه و هم قدم می داند.

مدیران شرکت ترودو اخلاق خوب و پشتیبانی مداوم را سر لوحه رفتار خود قرار داده اند و شما میتوانید پیش از خرید قطعه مشاوره رایگان دریافت کنید و پس از ان نیز از مزایای پشتیبانی تمام وقت و گارانتی محصولات برخوردار باشید.

ما قطعات مد نظر شما را به سرعت به هر نقطه یی که بخواهید ارسال می کنیم. همراهی شما بزرگترین سرمایه ماست.

در شرکت لوازم یدکی ترودو ، می توانید تمام قطعات یدکی مورد نیاز خودرو های چینی مانند مزدا، هایما، ام ویم ام، چری ، کیا و… را پیدا کنید و از لحاظ کیفیت و اصل بودن قطعات نیز نگرانی نداشته باشید. همچنین از لحاظ قیمت کالاهایی که خریداری می کنید هیچ نگرانی نخواهید داشت زیرا با کمترین واسطه ، مسلما بهترین قیمت ها نیز در فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو پیدا خواهید کرد.

*****

فروش لوازم یدکی هایما

فروش لوازم یدکی ام وی ام 

فروش لوازم یدکی لیفان

فروش لوازم یدکی جک

فروش لوازم یدکی مزدا

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دو =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا