مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی جیلی

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی جیلی

برای دریافت مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی جیلی می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. با خرید قطعات اصل و اورجینال خودروی خود را جدید کنید؛ برای اطلاعات بیشتر در باره خودرو های  ساخت شرکت جیلی با ما همراه باشید.

سال 1986 میلادی شرکت جیلی با هدف تحقیق و توسعه و طراحی و همچنین تولید خودرو های دوستدار محیط زیست و با کیفیت تاسیس شد. در ابتدا فردی به نام لی شوفو شرکت تولیدی یخچال فریزر را با سرمایه ای که خانوادگی بود، تاسیس کرد و بعد ها آن را به شرکت خودرو سازی خصوصی موفقی که به تولید خودرو های ارزان قیمت اشتغال داشت، بدل کرد. در اواسط دهه نود میلادی جیلی با خرید یک شرکت دولتی ورشکسته اقدام به تولید موتورسیکلت کرد و بعدا در اواخر دهه نود، تولید خودرو های کوچک قدیمی را در دستور کار خود قرار داد و در سال‌ های نخست قرن بیست و یکم جیلی تولید انبوه خودرو ها را در مدل‌ های مختلف آغاز کرد و موفق شد محصولاتش را در بازار بزرگی مثل بازار های اروپا و امریکا به فروش رساند.
دفتر مرکزی گروه “هولدینگ جیلی” که مالک شرکت جیلی است در شهر هانگژو واقع در استان چجیانگ چین قرار دارد؛ این شرکت محصولات خود را به کشور هایی مثل ایران، روسیه، استرالیا، ترکیه، برزیل، مصر، نپال، کویت، زلاندنو، پاکستان، عربستان، آفریقای جنوبی، و … صادر می‌ کند. شرکت جیلی در بعضی بازار های خارجی محصولات خود را در کارخانه‌ های محلی کشور مقصد مونتاژ می‌ کند، که به این قطعات لوازم یدکی می گویند.

اهمیت لوازم یدکی خودرو جیلی

لوازم یدکی یکی از اصلی ترین و مهم ترین موارد در خودرو می باشد و در کل این مجموع لوازم یدکی است که خودرو را راه می اندازد به همین دلیل اهمیت زیادی دارد. همانطور که می دانید قطعات فابریک روی خودرو پس از چند سال استفاده در اثر فشار و فرسایش زیاد از کار می افتند و از این رو شرکت سازنده خودرو های جیلی لوازم یدکی هایی را وارد بازار کردند تا اگر به همچین مشکلی بر خوردیم خودرو از کار افتاده نشود و بتوانیم تعمیرشان کنیم و دوباره از آن ماشین استفاده کنیم. همچنین لوازم یدکی سالم می تواند ایمنی و امنیت خودرو و سرنشینانش را افزایش دهد پس یکی دیگر از دلایل اهمیت زیاد لوازم یدکی حفظ ایمنی و امنیت باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله لوازم یدکی اصل برای خودرو های جیلی مطالعه فرمایید!

اما آیا ما می توانیم از هر قطعه با هر جنس و مارکی استفاده کنیم، در جواب این سوال باید بگویم که با این که همه مدل های خودرو جیلی برای یک شرکت هستند اما باهم تفاوت هایی در لوازم یدکی دارند درست مانند تمامی خودرو های دنیا، به همین دلیل هر خودرو لوازم یدکی مختص به خود را دارد و قطعا نمی توان از قطعات ماشینی با مدل دیگر برای ماشینی با مدل دیگر استفاده کنیم هم این قطعات به خودرو نمی خورد هم ایمنی خودرو را در خطر می اندازد. نکته مهم دیگر در خرید لوازم یدکی، جنس قطعات می باشد؛ که ما باید حتما از قطعات اصل و اورجینال استفاده کنیم.

اهمیت قطعات اصل و اورجینال برای خودروی جیلی

مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی جیلی

همانطور که گفتیم یکی از نکات مهم در خرید لوازم یدکی خودرو خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال می باشد، زیرا این قطعات از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب ساخته شده اند و باعث کارکرد بهتر سایر قطعات و در نتیجه افزایش طول عمر خودرو می شوند اما متاسفانه امروزه افراد سود جو برای سود بیشتر قطعات متفرقه و غیر استاندارد را وارد بازار می کنند و آن ها را با قیمتی پایین می فروشند، برخی از افراد نیز با نداشتن آگاهی که این لوازم چه بلای سر خودرو شان می آورد به خرید قطعات متفرقه به دلیل قیمت پایینش روی می آورند. لوازم یدکی متفرقه حداکثر چند ماهی را کار می کنند و بعد از این چند ماه شروع می کنند به ایجاد کردن مشکلاتی برای سایر قطعات، زمانی که کاملا به تمامی سیستم آسیب برسانند خرابی خود را بروز می دهند و آن وقت است که کلی خرج به بار می آید؛ علاوه بر این ها قطعات متفرقه ایمنی و امنیت خودرو و سرنشینانش را نیز به خطر می اندازد و اگر قطعه خیلی مهمی هم باشد و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند.

مزایای خرید آنلاین از فروشگاه لوازم یدکی ترودو

مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی جیلی

برای خرید آنلاین قطعات برای ماشین خود، تنها کافی است که وارد سایت یک فروشگاه معتبر فروش لوازم یدکی خودرو شوید (مانند فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو) و کالای مورد نظر خود را سرچ کنید و سپس خریداری کنید. اما همانطور که می دانید مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی جیلی بسیار زیاد می باشد، به طور مثال با خرید آنلاین شما می توانید:

  • یک خرید آسان را در خانه خود تجربه کنید.
  • در زمان خود صرفه جویی کنید.
  • امکان خرید در هر ساعت از شبانه روز از سایت لوازم یدکی ترودو را داشته باشید
  • شفافیت قیمت ها
  • امکان مقایسه جنس و قیمت قطعات با یکدیگر
  • امکان استفاده از مشاور آنلاین
  • خرید از هر شهر و کشور با ارسالی سریع و فوری
  • نیازی به گشتن به دنبال محصول مورد نظر در مدت زمان طولانی نیست
  • خرید با آرامش کامل و بررسی نکات فنی کالا
  • دریافت کالا با صرف زمان کوتاه
  • دسترسی ساده تر به محصول
  • خرید در فضای شخصی با آرامش کامل
  • خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو با نظارت بیشتر
  • تنوع محصولات
  • و…

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معروف ترین و معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی جیلی به صورت اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد. همچنین شما می توانید با خرید از این مجموعه از مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی جیلی مختص مشتریان بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 17 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا