لوازم یدکی خودرو های چینی

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

لوازم یدکی خودرو های چینی

لوازم یدکی خودرو به قطعاتی می گویند که در صورت بروز مشکل یا خرابی جایگزین قطعات اصلی خودرو می شوند. بعد از اینکه لوازم یدکی خودرو با اجزای اصلی جایگزین شوند، از روز اول خود هم بهتر کار می کنند. امروزه افراد به دلیل قیمت مناسب در کنار امکانات رفاهی بالا، اقدام به خرید خودرو های چینی کرده اند. بنابراین یکی از دغدغه های این افراد این است که لوازم یدکی خودر های چینی با کیفیت و مرغوب برای خودرو های خود خریداری کنند. یکی از مهم ترین نکته هایی که رابطه مستقیمی با عملکرد خودرو دارد لوازم یدکی خودرو می باشد. در واقع می توان گفت که خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت بسیار مسئله ای مهم برای خودرو می باشد و رانندگان حتما باید به آن توجه داشته باشند. اما متاسفانه امروزه در بازار های مختلف سراسر کشور قطعات متفرقه به مشتریان و افراد مختلف فروخته شده و مشکلات زیادی را برای آن ها درست می کنند. در واقع لوازم یدکی متفرقه نه تنها کمکی به آن ها نمی کنند، بلکه موجب خرابی قطعات دیگر خودرو نیز می شوند. گاهی نیز ممکن است برخی از افراد قطعات اورجینال خریده باشند اما به دلیل اینکه به درستی نصب نشده باشد خودرو به خوبی کار نکند به همین علت توصیه می شود که نصب قطعات خودرو را به دست تعمیر کاران حرفه ای بسپارید تا بعد از تعویض قطعات خودرو، دچار دردسر نشوید و از رانندگی لذت ببرید. در ادامه به معرفی چند نمونه از لوازم یدکی خودرو خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

کالپیر ترمز چیست

چند مورد از لوازم یدکی های مهم خودرو

  • پیچ‌ و مهره‌ ها

پیچ‌ ها از اتصالات بسیار مهم و کاربردی در لوازم یدکی خودرو هستند، پیچ‌ ها برروی آن ها رزو به کار رفته رزوه ‌ها می تواند بسیار عمیق و یا سطحی باشند یا با پایه‌ های کوتاه یا بلند باشند، سر پیچ ‌ها یا اصطلاحا گل پیچ به تناسب الزار مختلف در مدل ‌های مختلف مانند سر شش گوش، سر چهار گوش، خزینه آلنی و پیچ گوشتی خور و… فرم می گیرند.

از دیگر لوازم مهم مهره‌ ها هستند که متناسب ویژگی رزوه پیچ مهره برای آن ها ساخته می شود، مهره حلقه‌ ای شکل است که داخل آن رزو دارد و خارج آن متناسب با ابزار مختلف به شکل های مختلف شش ضلعی، چهار گوش، سیار دار و … برای کار با دست یا آچارهای مختلف هستند. پیچ و مهره ‌ها به صورت نر و مادگی و در جنس ‌های مختلف وجود دارند.

  • واشر

از پرکاربرد ترین لوازم یدکی واشرها هستند، واشرها به شکل حلقه هستند که متناسب به کاربردشان در اندازه، ضخامت و جنس و مدل مختلف ساخته می شود. وظیفه اصلی واشرها توزیع بار پیج و مهره و جلوگیره از بازشدن مهره‌ ها در اثر اصطکاک و جلوگیری از نشت مایعات و سیالات و پرکردن فضای میان دو قطعه و… است.

  • خارها

وظیفه اصلی خارها ثابت نگه داشتن اجزایی است که نیاز به سکون یا گیر کردن به اجزای دیگر را دارند، خارها یا مستقیما به عنوان خار کاربرد دارند یا به صورت ترکیب با ابزار و لوازم یدکی دیگر مثلا با پیچ و مهره ترکیب می شود و یک مهره خاردار را به وجود می ‌آورد، خارها اکثرا برای سکون کاربرد دارند ولی ممکن است در جایی که نیاز به حرکت نیز داشته باشند نیز استفاده بشوند چون هر جزء جسم متحرک نیز نیازمند تکیه به جسمی ثابت است. جنس خارها با توجه به مصارفشان متفاوت است و امکان دارد از جنس پلاستیک یا فلزو… باشند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو به عنوان برترین و معتبر ترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو در کشور با داشتن تیم فنی و تخصصی اقدام به فروش لوازم یدکی خودرو های چینی کرده است. شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای خودرو های چینی خود به وب سایت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. تمامی لوازم و قطعات عرضه شده در فروشگاه ترودو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند و از کیفیت های بالایی برخوردار هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا