لوازم یدکی خودرو لیفان

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

لوازم یدکی خودرو لیفان

فروشگاه لوازم یدکی ترودو عرضه کننده لوازم یدکی خودرو های چینی، از جمله لوازم یدکی خودرو لیفان را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می کند. در واقع فروشگاه ترودو، یکی از معتبر ترین و برترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و اورجینال از جمله لوازم یدکی خودرو های چینی می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای خودرو های چینی خود به وب سایت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید.

تمامی لوازم و قطعات عرضه شده در فروشگاه ترودو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند و از کیفیت های بالایی برخوردار هستند. در واقع ترودو با فروش لوازم یدکی خودرو اصل و اورجینال به مشتریانش آسایش خاطر، رفاه و امنیت مشتریانش را تامین می کند. برای خرید قطعات مورد نیاز خود می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کرده و در قسمت جست و جو محصولات مدل خودرو و نام محصول را وارد کرده و پس از پیدا کردن محصول می توانید با خواندن اطلاعاتی که برای آن محصول نوشته شده به راحتی برای خرید خود تصمیم گیری کنید.

درباره خودرو لیفان

کمپانی لیفان یک کمپانی خودرو ساز چینی است که از سال  1992 در زمینه تولید خودرو فعالیت می‌ کند. کمپانی لیفان توسط فردی به نام ین مینگ شان فعالیت خود را در زمینه تولید خودرو سازی آغاز کرد، موسس این کمپانی کار خود را با تعمیر موتور سیکلت شروع نمود و سپس بعد از چند دهه به عرصه خودرو سازی وارد شد. شرکت خود رو سازی لیفان تا به حال به بیش از 21 کشور دنیا خودرو های خود را فروخته است و با توجه به این که خودرو های این کمپانی کیفیت بالایی دارند، این کمپانی از طریق  صادرات خودروها به سایر کشورها، پیشرفت قابل توجهی کرده است. کمپانی لیفان خودرو های خود را به کشورهایی مانند ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، شیلی و برزیل صادر می ‌کند. خودروی لیفان در این کشور ها به ویژه کشور ایران طرفداران زیادی دارد.

لوازم یدکی خودرو به قطعاتی می گویند که در صورت بروز مشکل یا خرابی جایگزین قطعات اصلی خودرو می شوند. بعد از اینکه لوازم یدکی خودرو با اجزای اصلی جایگزین شوند، از روز اول خود هم بهتر کار می کنند. لوازم یدکی خودرو لیفان شامل قطعاتی مانند قطعات جلوبندی از جمله کمک فنر جلو و عقب، مه شکن عقب چپ لیفان، چراغ جلو و چراغ عقب، شبکه سپر بزرگ لیفان، سپر عقب و سپر جلو، قطعات یدکی موتور از جمله فیلتر هوا، فیلتر روغن و صافی بنزین و تسمه تایم می باشند. سایر لوازم یدکی این خودرو شامل قطعات یدکی بدنه آن مانند دستگیره بیرونی و تیغه برف پاک کن هستند. چراغ جلوی لیفان جلوه زیبایی به این خودرو می دهد و در نتیجه به عنوان یکی از پر فروش ترین نوع چراغ شناخته شده است. سپر خودروی لیفان نیز یکی دیگر از مهم ترین لوازم یدکی این خودرو است و مقاومت زیادی در برابر ضربات محکم دارد. این سپر از مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده و به همین دلیل بسیار مقاوم است.

بیشتر بخوانید: یونیت کنترل سیستم ABS چیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 7 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا