لوازم یدکی خودرو جک S5

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

لوازم یدکی خودرو جک S5

جک را می توان به عنوان محبوب ترین و خوش بازخورد ترین خودرو در بازار ایران معرفی کرد. از آن جا که یکی از دغدغه های افرادی که این خودرو را خریداری می کنند این است که لوازم یدکی اصل و اورجینال برای خودروشان تهیه کنند، تصمیم گرفتیم مطلب امروز ما درباره خودرو جک S5 باشد. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شود.

خودرو جک S5 اتومبیل شاسی بلند تک دیفرانسیل شرکت جی ای سی می باشد و جزء موفق ترین شاسی بلند های چینی در ایران شناخته شده است. این خودرو شاسی بلند، شهری می باشد و علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد به دلیل درصد بالای فولاد آبدیده (70%) به کار رفته در ساخت آن، بسیار محکم است. خودرو جک S5 از زاویه روبرو، شبیه هیوندای IX35 و از نمای عقب به کراس اوور شبیه می باشد. تمامی این ویژگی ها باعث شده است که این خودرو طرافداران زیادی را به خود جلب نماید. نمای داخلی جک S5 بسیار زیباست و مواد به کار رفته در داشبورد آن از کیفیت خوبی برخوردار می باشند و نسبت به سایر خودروهای چینی متفاوت می باشد. طراحی داخلی جک S5 تقریبا مشابه IX35 می باشد. موتور سوپر شارژ توربوی جک S5 دارای عملکرد با کارایی بالا و 16 سوپاپ می باشد که تکنولوژی خنک کننده درون آن باعث تجربه رانندگی آرام و لذت بخشی می شود. خودروی جک S5 دارای انتقال دهنده نیروی دستی 6 حالته نیز می باشد که با بهره گیری از تکنولوژی آلمان و چندین قیف مخروطی شکل توانسته علاوه بر افزایش میزان کارایی و عملکرد، نیرو و سرعت بالا را تضمین نماید.

آشنایی با انواع سنسور ها در خودرو

خرید آنلاین لوازم یدکی اصل و اورجینال برای خودرو های چینی

امروزه بسیاری از فروشگاه ها از جمله فروشگاه های لوازم یدکی محصولات خودشان را به صورت آنلاین به مشتریانشان عرضه می کنند. فروش محصولات در بستر اینترنت مزایای زیادی برای دو طرف معامله یعنی فروشنده و خریدار دارد. حال بعضی افراد برای خرید آنلاین به خصوص خرید لوازم یدکی دچار تردید می شوند که آیا خرید آنلاین این گونه محصولات که از حساسیت های خاصی برخوردار هستند مناسب است یا خیر. در رابطه با این مسئله باید بگوییم که در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بر فروشگاه های اینترتی بیش از مغازه ها صورت می گیرد، که این امر موجب شده تا صاحبان فروشگاه های اینترنتی به کیفیت و اصل بودن محصولات خود تاکید زیادی داشته باشند.

از سوی دیگر فضای رقابتی یکسانی که اینترنت در اختیار همه قرار داده موجب شده تا فروشگاه های آنلاین برای جذب مشتری و جلب رضایت آن ها حتی پیش از دستگاه های مسئول بر قیمت های خود نظارت داشته باشند و تلاش کنند تا بهترین کالا را با کم ترین قیمت ممکن به دست مشتری برسانند. برخی از این فروشگاه ها نظیر فروشگاه لوازم یدکی ترودو با تضمین اصالت لوازم یدکی و بهترین قیمت خیال مشتریان خود را از این بابت آسوده می کنند.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو به عنوان برترین و معتبر ترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو در کشور با داشتن تیم فنی و تخصصی اقدام به فروش لوازم یدکی خودرو های چینی کرده است. شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای خودرو های چینی خود به وب سایت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. تمامی لوازم و قطعات عرضه شده در فروشگاه ترودو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند و از کیفیت های بالایی برخوردار هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + یک =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا