لوازم یدکی اصل یا متفرقه

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

لوازم یدکی اصل یا متفرقه

در این مطلب می خواهیم درباره لوازم یدکی اصل یا متفرقه صحبت کنیم، امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان موثر و مفید باشد. امروزه بسیاری از فروشندگان لوازم یدکی اقدام به فروش لوازم یدکی ماشین به صورت متفرقه کرده اند، بدون توجه به زیانی که بر اثر این قطعات متفرقه و بی کیفیت به خودرو ها وارد می شود. از این رو لازم دانستیم که آسیب هایی که بر اثر این قطعات به خودرو ها وارد می شود را برای شما عزیزان بیان کنیم و تصمیم گیری برای این موضوع را به عهده خودتان بگذاریم.

خودرو مانند هر وسیله دیگری ممکن است به دلایل مختلفی اعم از خرابی، تصادف، ضربه و مشکلات فنی دچار آسیب و خرابی شود؛ طوری ‌که قطعات آن نیاز به تعویض و تعمیر نیاز داشته باشند. لوازم یدکی به قطعات و لوازمی گفته می ‌شود که در زمان خرابی قطعات اصلی خودرو جایگزین آن ‌ها می‌ شود تا خودرو بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

چرا باید لوازم یدکی اصل و اورجینال بخریم

لوازم یدکی های متفرقه به دلیل اینکه از مواد ارزان و بی کیفیتی ساخته شده اند با قیمت پایین تری نیز به فروش می رسند که این موضوع باعث شده افراد به این فکر کنند که با خرید لوازم یدکی متفرقه می توانند مقدار هزینه کمتری را داشته باشند و قطعه نیز همان کارآیی قطعات اورجینال را خواهد داشت.

اما این طرز تفکر اشتباه است و این کار باعث می شود به خودرو آسیب وارد شود که برخی از این آسیب ها می تواند بسیار جدی باشد و برای راننده دردسر ساز شود. زیرا استفاده لوازم یدکی متفرقه نه تنها باعث بهبود عملکرد خودرو نمی ‌شود بلکه در کارکرد دیگر قطعات نیز تاثیر مخربی می ‌گذارد. حتما این موضوع را نیز می دانید که خودرو در عین این که بسیار کار بشریت را آسان کرده و بسیار کارآمد بوده در عین حال نیز می تواند بسیار خطرناک باشد. بنابراین در صورتی که هر بخشی از خودرو دچار مشکل شود و راننده در صدد بر طرف کردن آن مشکل کاری نکند و یا این که از لوازم یدکی استفاده کند که متفرقه و بی کیفیت باشد ممکن است باعث به وجود آمدن خساراتی جبران ناپذیر شود. بنابراین حتما از لوازم یدکی اصل و اورجینال استفاده کنید تا به خاطر کمی پایین تر بودن قیمت ها سلامت خودرو و همینطور خودتان را به خطر نیندازید.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو امکان خرید لوازم یدکی انواع خودروها را با ضمانت کیفیت و ضمانت اصالت گارانتی برای مشتریانش فراهم کرده است. شما عزیزان می توانید با خرید لوازم یدکی از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو از یک خرید مطمئن، آسان و سریع بهرمند شوید.

معرفی دو نمونه از انواع لوازم یدکی به کار رفته در خودرو

خار ها: خارها به طور کلی وظیفه ثابت نگه داشتن اجزایی را دارد که نیازمند سکون یا گیر کردن به اجزای دیگر هستند. خارها یا مستقیما به عنوان خار به کار می روند یا به صورت ترکیبی با ابزار و لوازم دیگر، به عنوان مثال با پیچ مهره ترکیب شده و یک مهره خاردار به وجود می آورد. ماهیت آن ذاتا برای ایجاد سکون و گیر کردن است ولی در اجزایی که نیازمند حرکت هستند نیز به کار می رود. چرا که هر جسم متحرک نیازمند تکیه به جسمی ثابت است. جنس خارها با توجه به کاربرد آن ها در مصارف لوازم یدکی متفاوت است و می تواند پلاستیکی، فلزی و… باشد.

دیاق ها و بست ها: از انواع دیگر لوازم یدکی  می توان دیاق ها و بست ها را نام برد. دیاق ها و بست ها ابزاری هستند که به کمک آن ها می‌ توان دو یا چند جز را به صورت مکانیکی (با اصطکاک) به هم چسبانده و یا نگه داشت. این ابزارها کاربرد بسیار زیادی در صنایع ماشین سازی و بساه بندی و… دارند. از بست ها و دیاق ها می توان برای مسدود کردن و بستن قطعه ای استفاده کرد مثلا برای مسدود کردن یک شلنگ یا بستن یک پاکت یا کیسه و… . آن ها به علت سهولت در باز و بسته کردن در مواردی به کار می روند که نیازمند این خاصیت هستند. جنس دیاق ها و بست ها بر اساس کاربردشان مختلف است.

بیشتر بخوانید: آیا خرید لوازم یدکی از فروشگاه های آنلاین مورد اعتماد است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + سه =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا