لوازم یدکی اصل برای خودرو های چری

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

لوازم یدکی اصل برای خودرو های چری

برای خرید لوازم یدکی اصل برای خودرو های چری می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. با خرید قطعات اصل و اورجینال خودروی خود را جدید کنید؛ برای اطلاعات بیشتر در باره خودرو های ساخت شرکت چری با ما همراه باشید.

خودرو های چری محصولی از یک شرکت خودروسازی دولتی چینی می باشند، که به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به ‌شمار می ‌آید و این شرکت خودرو سازی چری فعالیت خود را در منطقه “آنهوی چین” آغاز کرد. این شرکت به طور اختصاصی روی تولید محصولات سواری، مینی ون و کراس اوور فعالیت می ‌کند، همچنین با تولید چند هزار دستگاه، انواع خودرو جایگاه دهمین خودرو ساز بزرگ چین و از نظر کیفیت هفتمین جایگاه  را به خود اختصاص داده است. امروزه چری در ایران مدل­ های مختلفی از خودرو ها را مونتاژ کرده و روانه بازار ایران می ­نماید. هدف شرکت خودروسازی چری تولید و وارد و صادر کردن انواع خودرو های سنگین و سبک  به سایر کشور ها از جمله ایران می باشد، البته چری در حال حاضر انواع خودروهای هاچ بک، سدان، کراس اوور و تولید خودرو های الکتریکی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

انواع خودرو های چری

لوازم یدکی اصل برای خودرو های چری

 برند چری خودرو های زیادی را با ویژگی های متفاوت تولید و وارد عرصه کرده است، که در این قسمت ما چند مورد از خودرو های این برند را به شما معرفی می کنیم:

  • چری آریزو 5

چری آریزو 5 یک سدان کوچک شهری است که توسط برند چری عرضه می شود و طرفاداران زیادی نیز پیدا کرده است. آریزو 5 در 2 مدل توربو و تنفس طبیعی به بازار عرضه شده است.  چری آریزو 5 در ابتدا به یک پیشرانه تنفس طبیعی 1.5 لیتری با توان 116 اسب‌بخار و گشتاور 141 نیوتن‌ متر مجهز شده بود. این نیرو توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی و یا CVT اتوماتیک به سوی چرخ‌ های جلو ارسال می‌ شد.  اما مدتی بعد این برند اقدام به عرضه چری آریزو 5 با موتور توربو شارژ کرد و این مدل جدید را «آریزو 5 توربو» نامید. پیشرانه چری آریزو 5 توربو نیرویی برابر با 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید می‌ کند که توسط جعبه دنده 7 سرعته CVT اتوماتیک روانه چرخ‌ های جلو خواهد شد.

  •  چری تیگو 7 اکسلنت

چری تیگو 7 یکی دیگر از خودرو هایی است که توسط شرکت چری عرضه می شود. چری تیگو 7 بزرگترین شاسی بلند خانواده تیگو به شمار می آید و رقبای اصلی تیگو 7، بی وای دی اس 7 و هایما اس 7 محسوب می شوند.

چری تیگو 7 نیروی خود را از یک پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ مشترک با “آریزو ۵ توربو” دریافت می‌ کند. توان خروجی و گشتاور حاصل از این پیشرانه  معادل 147 اسب‌ بخار و 210 نیوتن‌ متر است که توسط یک جعبه 6 دنده، سرعته دو کلاچه به سوی چرخ‌ های جلو ارسال می‌ شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید لوازم یدکی خودروی چریرا مطالعه فرمایید.

  • چری تیگو 5 کامفورت

تیگو 5 یکی از شاسی بلند های برند چری از نوع شهری با ابعاد نسبتا جمع و جور است، که از سال 2014 میلادی در سبد محصولات شرکت چری جای گرفت. چری تیگو 5 از یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی 2 لیتری با قدرت 139 اسب‌ بخار و گشتاور 182 نیوتن‌ متر نیرو می‌ گیرد. توان حاصل از این پیشرانه توسط یک جعبه دنده 7 سرعته CVT اتوماتیک راهی چرخ‌ های جلو می‌ شود. کراس اور تک دیفرانسیل چری تیگو 5 نیز طرفداران زیادی را در بازار خودرو های چینی دارد. در طراحی جلوی این خودرو از خودرو های رنج روور الهام گرفته شده است که باعث شده ظاهر این خودرو عامه پسندانه تر باشد.

  • تیگو 7 پرو (فونیکس)

تیگو 7 پرو (فونیکس تیگو 7 پرو) در اصل نسل دوم چری تیگو 7 است. تیگو 7 Pro در ایران تحت نام تجاری جدید و لوکس فونیکس معرفی شده است. این خودرو از پیشرانه آشنای 1.5 لیتری توربو شارژ استفاده می کند، این پیشرانه توانایی تولید 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد و همچنین بر خلاف نسل قبلی، در مشخصات فنی تیگو 7 پرو خبری از گیربکس دو کلاجه نیست و این خودرو با یک جعبه دنده CVT 9 سرعته راهی بازار شده است.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی

لوازم یدکی اصل برای خودرو های چری

امروزه قطعات متفرقه رواج زیادی  پیدا کرده اند وکاملا شبیه به قطعات اصل هستند، و معمولا طول عمر کمی هم دارند و خسارات زیادی را وارد می کنند؛ اما نگران نباشید فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی چری اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم یدکی برای انواع ماشین ها می باشد، که با فروش لوازم یدکی چری و سایر خودرو ها به صورت  اورجینال و اصل آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند.  برای خریدلوازم یدکی اصل برای خودرو های چری از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کنید و با وارد کردن نوع خودرو و نام محصول، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + سیزده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا