فروش لوازم یدکی جتا در بازار ایران

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

فروش لوازم یدکی جتا در بازار ایران به زودی موجود خواهد شد و این می تواند انگیزه بیشتری به خریداران خودرو های خارجی جهت بررسی مدل های مختلف جتا در بازار ایران بدهد.

خودرو های جدید چینی در راه بازار ایران

 

همانطور که می دانید در حال حاضر خودرو های وارداتی بسیاری در بازار ایران یافت می شوند که محصول شرکت های معتبر و بزرگ در سطح بین المللی می باشند. در بازار ایران از یک طرف خودرو های خارجی بسیار گران قیمت مانند بنز و بی ام و نیز موجود هستند اما خودروهای چینی در سطح گسترده تری و با قیمت کمتری نسبت به این خودرو ها عرضه می شوند. همچنین بعضی از محصولات شرکت های چینی مانند ام و ی ام ، هایما، تیگو، کیا، جک و… به دلیل واردات قطعات یدکی و دارا بودن نمایندگی در سطح کشور، بسیار محبوب تر از خودرو های دیگر شرکت ها می باشند.

اما بهرحال وقتی بازار مصرفی یک کشور بعنوان هدف سود زا برای شرکت های خودرو سازی شناخته می شود، دیگر شرکت ها نیز تلاش می کنند که به این بازار راه پیدا کنند و خودرو هایی باب سلیقه ایرانیان عرضه نمایند. از جمله خودروی ونوسیا وی آنلاین که توسط شرکت مکث موتور به بازار داخلی عرضه خواهد شد. این یک خودروی کراس اوور، دارای موتور 1.5 لیتری و 187 اسب بخار می باشد. که از محصولات شرکت دانگ فنگ چین است.

در خودروی ونوسیا وی آنلاین، از قوای محرکه میتسوبیشی استفاده شده است و به دلیل ظاهر متفاوت خود احتمالا بتواند نظر بسیاری از خریداران را جلب نماید هرچند که وضعیت فروش لوازم یدکی ، گارانتی، بیمه و به طور کلی شرایط نگهداری این خودرو هنوز نامشخص می باشد.

البته حضور شرکت های مختلف در بازار ایران می تواند به رقابت بیشتر خودرو سازان در کیفیت و قیمت منجر شود که خود به نفع مصرف کننده ایرانی خواهد بود.

 

جتا VS5 یکی از مدل های خودرو با لوازم یدکی در بازار موجود خواهد شد

 

این خودرو که توسط ماموت خودرو به بازار خواهد آمد همان سئات اتکا می باشد که  موتور 1.4 لیتری و 148 اسب بخار قدرت دارد. شرکت ماموت خودرو یکی از شرکت های شناخته شده در واردات خودرو می باشد که پیش از این محصولات شرکت فولکس واگن را در بازار عرضه می نموده است و هم اکنون نیز قصد دارد که با خودرو های آلمانی / چینی جدیدی به بازار ایران برگردد. هرچند که بهتر بود از مدل های قوی تر و محبوب تری شروع می کرد.

 

فروش لوازم یدکی جتا در بازار ایران

 

طبق اخباری که منتشر شده است شرکت ماموت خودرو ، تصمیم گرفته خیال مشتریان خودرو های جتا را راحت کرده و با واردات عمده مدل های مختلف خودرو های برند جتا، واردات لوازم یدکی این نوع خودرو ها نیز آغاز گردیده است.

این خودرو ها چند سالی است که در بازار چین با نام دو شرکت خودرو سازی فولکس واگن و فاوچین همراه شده است و کمتر کسی این خودرو ها را تنها برای شرکت فولکس می شناسد.

 

البته این خودرو ها در مقابل بعضی خودرو های ایرانی مانند ریرا که به تازگی ویدیوی تست تصادف آن منتشر گردیده است ، ایمنی و کیفیت بهتری خواهند داشت اما نمی توان گفت که بهترین مدل های خودرو در کشور های جهان خصوصا در خود چین می باشند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا