سپر عقب ام وی ام 550

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

سپر عقب ام وی ام 550

اگر قصد خرید سپر عقب ام وی ام 550 اصل و اورجینال را دارید می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. خودرو 550 MVM یکی از خودروهای زیبای چینی است که توانسته در بازار ایران محبوبیت زیادی دارد و توسط شرکت مدیران خودرو مونتاژ شود. خودرو ام وی ام 550 اتومبیلی است که کیفیت بالایی دارد؛ طوری که جزء با کیفیت‌ ترین خودرو های چینی موجود در بازار جهانی به شمار می‌ آید همچنین این خودرو در سگمنت سدان متوسط و شهری قرار می‌ گیرد.

بیشتر بخوانید: خرید سپر جلو ام وی ام 550

به طور کلی سپر چیست

سپر عقب ام وی ام 550

در سال 1901 شخصی به نام فردریم سیمز به دلایل شخصی و انجام دادن یک تست خانگی به کاربرد بیشتر سپر پی برد و باعث اختراع بیشتر سپر شد. در سال 1927 بود شرکت های خودرو سازی تصمیم به ساخت بسیار زیاد سپر کردند که بعد از این اختراع انبوه، بودن سپر مهم شد. سپر یک خاصیت مهمی که دارد این می باشد که از خسارت فراوان در برابر بدنه اصلی و موتور ماشین جلوگیری می کند و نمی گذارد به ماشین آسیب جدی وارد شود.

بخشی از بدنه یک خودرو که در جلو و پشت آن قرار دارد. دلیل طراحی این بخش در خودرو های ایجاد ایمنی در آن و عدم خودرن ضربه به خودرو می باشد. البته در تصادف هایی که در سرعت بالا رخ می دهد، این بخش قادر به مهار خسارت ها نمی باشد. اما به میزان زیادی این خسارت ها را کاهش می دهد. در بسیاری از کشور ها از لحاظ قانونی وجو سپر در وسایل نقلیه اجباری می باشد. همچنین سپر در دسته ایمنی تزیینی خودرو قرار دارد.

ویژگی های سپر عقب ام وی ام 550

سپر عقب ام وی ام 550

نمای عقب این خودرو به دلیل طراحی متفاوت و نا هماهنگ دارای تضاد جالبی می باشد. از آن جایز که در ساخت آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده، ضربات ناشی از تصادفات را به خوبی دفع می کند در نتیجه هنگام تصادف کم ترین آسیب را خواهید دید.

عدم رعایت نکات مراقبت از خودرو می تواند منجر به خرابی سپر عقب خودروتان شود، در چنین شرایطی باید سریعاً برای تعویض یا تعمیر این قطعه اقدام کنید در غیر این صورت ایمنی خودرو کاهش می یابد. همانطور که گفتیم شما می توانید برای خرید سپر عقب MVM 550 به فرشگاه لوازم یدکی ترود مراجعه کنید و به صورت آنلاین آن را خریداری کنید. در ادامه توضیحات بیشتری درباره فروشگاه ترودو خواهیم داد، همچنان با ما همراه باشید.

جنس سپر خودرو و قطعات تشکیل دهنده آن

سپر عقب ام وی ام 550

امروزه سپر خودرو از ترکیب آلیاژ فلز، پلاستیک و فیبر کربن ساخته می شود. این ترکیب سبب می شود تا سپر ضمن برخورداری از وزن کم و مقاومت در برابر آب و آفتاب، از انعطاف و استحکام بالایی در مقابل ضربات برخوردار باشد. در حال حاضر، سپر ماشین عمدتا از سه بخش کلی به نام های پیشانی یا پوسته، تیر عرضی یا دیاق و قسمت جاذب یا ضربه گیر ساخته شده است. افزون بر موارد فوق ممکن است سازندگان خودرو از تجهیزات دیگری نیز در ساخت سپر ماشین استفاده کنند.

برای مثال در برخی خودروها از سنسورهای ضربه گیر برای تشخیص فاصله با موانع جلو و عقب برای جلوگیری از آسیب خودرو استفاده می شود.سپرهای امروزی شامل قطات زیادی برای اتصال و حفظ ایمنی و جذب نیروی وارده احتمالی در خودرو می شوند و معمولاً در خودروهای امروزی بر خلاف خودروهای نسل قدیم، کاملاً یک پارچه با بدنه ساخته می شوند که ظاهری یک دست و زیبا به خودرو می بخشند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی چینی از جمله لوزام یدکی ام وی ام اصل و اورجینال می باشد. شما می توانید سپر عقب MVM 550 اصل و اورجینال را با قیمتی مناسب و با کیفیتی بالا از فروشگاه ترودو خریداری کنید. با خرید از این فروشگاه شما ضمانت نامه ای را در یافت می کنید که نشان دهنده اصل و اورجینال بودن لوازم یدکی خودرو می باشد.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو هموراه در تلاش است با عرضه لوازم یدکی اصل و با کیفیت امنیت، آسایش و آرامش برای مشتریان خود را فراهم کند. برای خرید سپر ام وی ام 550 و یا سایر لوازم یدکی مورد نیازتان از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو کافی است به وب سایت ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام محصول، مدل و نوع خودرو را وارد کنید. پس از آن می توانید به راحتی خرید کنید و در اسرع وقت قطعه مورد نیاز خود را درب منزل خود دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا