سپر عقب آریزو 5

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

سپر عقب آریزو 5

در این مطلب از ترودو می خواهیم به موضوع سپر عقب آریزو 5 بپردازیم، برای کسب اطلاعات درباره این سپر با ما همراه باشید. مدیران‌ خودرو سال‌ ها پس از عرضه خودروهای چری با نشان ام‌ وی ‌ام، در سال 1394 تصمیم گرفت تا برخی مدل‌ های جدید تر شریک چینی ‌اش را با نشان اصلی چری راهی بازار کند. سدان کامپکت آریزو 5 که بر پایه پلتفرم مشترک با ام ‌وی ‌ام 315 شکل گرفته، یکی از این خودروها بود و از تابستان 1395 راهی بازار کشورمان شد.

درباره سپر در خودروها

سپر عقب آریزو 5

سپر خودروها قطعه ‌ای برای حفاظت از قسمت جلو و عقب بدنه خودرو است و معمولا در صورت برخورد تا یک سرعت معین در صورت تصادف آسیبی به آن‌ ها نمی‌ رسد. سپر خودروها نقش محافظتی دارند، از جنس‌ های مختلفی ساخته شده اند. نخستین سپرهایی که برای خودروها ساخته می ‌شدند فلزی بودند. این سپرها دارای استحکام بسیار زیادی بودند نکات منفی هم داشتند. یکی از این نکات وزن بسیار زیاد آن است و نکته دیگر این که این سپرها ضربه را به خوبی مهار نمی‌ کنند و به سایر قسمت‌ ها از جمله اتاق خودرو منتقل می‌ کنند. 

همچنین خودروهای دیگر در صورت تصادف با خودروهای سپر فلزی آسیب بسیار زیادی می‌ بینند و ترمیم آن ‌ها هم کار بسیار سختی بود. با پیشرفت تکنولوژی مواد پلاستیکی جایگزین فلز‌ها شد و از کامپوزیت‌ های مختلف ساخته می ‌شود. در حال حاضر سپرها از ترکیبی از مواد پلاستیکی، فلزی و فیبر کربن مقاوم ساخته می ‌شوند که به صورت جدا از بدنه یا متصل به بدنه و یکپارچه طراحی می ‌شوند. جنس آن‌ ها از دو نوع پایه پلیمری (PMC) و پایه فلزی (MMC) تشکیل می ‌شود. در خودروهای شهری بیشتر از جنس پلاستیک برای سپرها استفاده می ‌شوند اما برخی خودروهای شاسی بلند که دارای ویژگی‌ های آفرود هستند از جنس فلز برخوردار هستند. گفتنی است که سپرها علاوه بر استحکام باید دارای ویژگی ‌های آیرودینامیکی نیز باشد.

خرید آنلاین سپر عقب آریزو 5

سپر عقب آریزو 5

امروزه شما برای خرید سپر عقب آریزو 5 و سایر لوازم یدکی مورد نیاز خود نیازی نیست به دنبال فروشگاه های لوازم یدکی بگردید و یا مدت زمان طولانی را صرف خرید قطعه مورد نظرتان کنید. بلکه می توانید به راحتی در منزل خود با مراجعه به فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی معتبر، لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی چری اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است، تمامی لوازم یدکی های موجود در فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند. برای خرید لوازم یدکی از فروشگاه آنلاین ترودو کافی است به وب سایت ترودو مراجعه کنید، سپس با وارد کردن مدل خودرو و نام محصول در قسمت جستجو، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. ما با عرضه لوازم یدکی اصل و با کیفیت باعث افزایش عمر خودرو شما می شویم.

مزایای خرید لوازم یدکی از فروشگاه آنلاین ترودو

سپر عقب آریزو 5

بدون تردید یکی از مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی از فروشگاه آنلاین ترودو سهولت انجام آن است. فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی نظیر ترودو این امکان را به شما می دهند تا در تمام ساعات شبانه روز بتوانید خرید خود را انجام دهید. پس دیگر لازم نیست در ساعات کاری روز که با مشغله های زیادی سر و کار دارید در مغازه های لوازم یدکی به دنبال محصولات مورد نیاز خود بگردید. یکی دیگر از ویژگی وب سایت ترودو تضمین اصالت کالا و کیفیت آن است، به طوری که قطعه عرضه شده اگر به هر دلیلی دارای نقص فنی باشد یا همچنین هر گونه مشکلی بابت اصل بودن و اصالت کالا باشد، کالا پس گرفته می شود و عودت وجه انجام می شود.

 جدا از اصالت و قیمت لوازم یدکی، یکی دیگر از دغدغه های مردم در خرید اینترنتی مدت زمان ارسال و هزینه آن ها است. فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ترودو با درک صحیح از این نگرانی توجه ویژه ای به ارسال محصولات خود دارد. بنابراین شما عزیزان می توانید برای خرید سپر عقب آریزو 5 و یا سایر لوازم یدکی مورد نیازتان با خیالی آسوده به فروشگاه آنلاین ترودو مراجعه کنید و قطعه مورد نظر را خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید سپر جلو آریزو 5  مطالعه فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا