سپر جلو ام وی ام 315

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

سپر جلو MVM 315

شرکت خودرو سازی ام وی ام که یک شرکت با بنیان گذاران چینی می باشد، یکی از محبوب ترین ها میان مردم است و خودرو های با کیفیت و زیبا را تحویل مردم می دهند و این ویژگی باعث جذب بسیاری از اراد شده است. اکثر خودرو های ساخت ام وی ام دارای سیستم تعلیق پیشرفته و ساختار شاستی منحصر به فرد ساخت شده اند؛ خودرو های این شرکت بسیار شیک و مدرن هسنپتند و از فضای جا دار و باز تشکیل شده اند و بسیار لوکس ولاکچری هستند. همچنین برند ام وی ام در آزمایش “C-NCAP” مقام اول را کسب کرده است. اما یکی از بزرگ ترین دغده های صاحبان خودرو های ام وی ام خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال می باشد؛ زیرا قطعات اصل و اورجینال  به بهتر فعالیت کردن و افزایش طول عمر خودرو کمک شایانی می کند، همچنین این قطعات خود نیز دارای طول عمر بالا هستند و این دوام از مواد اولیه آن ها نشات می گیرد زیرا قطعات اصل از فلزات و پلاستیک های مقاوم ساخته می شوند. یکی از مهم ترین مزایای که قطعات اصل و اورجینال دارند حفظ و افزایش ایمنی و امنیت خودرو می باشد.

سپر جلو MVM 315  یکی از این قطعات مهم است که در ایمنی و امنیت خودرو بسیار تاثیر دارد و اصل و اورجینال بودن این قطعه بسیار مهم است. اولین سپر از فلز خالص ساخته شده بود و بسیار سنگین بود و درست در محل خود قرار نمی گرفت و صرفا از بدنه محافظت می کرد و صربه را سنگین تر به موتور خودرو وارد می کرد، از این رو زیاد مورد استقبال نگرت اما چندین سال بعد مخترع بریتانیایی با اصلاحاتی این قطعه جدید را معرفی کرد، با این که قطعه دچار نقص های بود اما مورد استقبال قرار گرفت و بسیاری از شرکت های خودرو سازی تصمیم گرفتند که این قطعه را بر روی ورژن جدید خودروی  ود نصب کنند و بعد از چند سال با از بین رفتن عیب ها و نقص ها این قطعه به شکل امروزی خود تولید شدند که نه تنها از بدنه خودرو حافظت می کنند، بلکه از موتور خودرو نیز محافظت می کنند و حتی سپر های امروزی زیبای زیادی را به خودرو افزون می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله سپر جلو ام وی ام 530  مطالعه فرمایید!

هر کدام از پر ها از سه بخش مختل تشکیل شده اند، که یک قسمت مختص زیبایی است و کاملا نمایان است و هیچ وجه محافظتی ندارد، قسمت بعدی بسیر مقاوم است و از بر خورد ضربه ها جلو گیری می کند و انرژی این قطعات را پخش می کند و نمی گذارد به دنه خودرو آسیب وارد شود؛ قسمت سوم که مهم ترین قسمت است معمولا در تصادف های شدید که ضربه های بزرگ و سنگین بر خودرو وارد می شود و از قسمت دوم می گذرند کار برد دارد؛ که با مقاومت و ایستادگی و پخشندگی نیروی وارد شده نمی گذارد که آسیبی به موتور خودرو وارد شود و از به خطر افتادن امنیت سرنشینان خودرو جلو گیری می کند. به همین دلیل است که این قطعه بسیار مهم است و جزء مهم ترین قسمت های بدنه ی خودرو می باشد.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

سپر جلو MVM 315

همانطور که می دانید  یک سری افراد سود جو با استفاده از اطمینان مردم به آن ها لوازم یدکی متفرقه را با قیمت پایین می فروشند و اصلا  به این موضوع فکر نمی کنند که ممکن است چه اتفاقاتی رخ دهد، زیرا این قطعات از مواد نا مرغوب ساخته شده اند و به اندازه کافی مقاوم نیستند، برای مثال شما فکر کنید که یک سپر برای خودروی خود خریداری کنید و این سپ مقاوم نباشد در این صورت با کوچک ترین تصادف این قطعه هم خود آسیب می بیند هم از بدنه و موتور خودرو محافظت نمی کند و در نتیجه ایمنی و امنیت خودرو کاهش می یابد.

اما نگرا نباشید امروزه با نظارات فروان بر روی فروشگاه های آنلاین، صاحبان فروشگاه های اینترنی در صدد تاید خود به مشتریانشان هستند و از این رو فروشگاه آنلان لوازم یدکی ترودو اقدام به فروش لوازم یدکی ام وی ام و سایر خودرو های چینی کرده است و شما می تونید از این مجموعه با خیالی راحت خرید کنید، همچنین با خرید از این فروشگاه شما ضمانت نامه ای را در یافت می کنید که نشان دهنده اصل و اورجینال بودن لوازم یدکی خودرو می باشد. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو به دنبال راهی برای کمک و حفظ آسایش و آرامش برای مشتریان خود می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هجده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا