سپر جلو لیفان 620

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

سپر جلو لیفان 620

امروزه خودرو های چینی در بازار خودروی ایران بسیار رواج پیدا کرده اند و دارای محبوبیت زیادی میان افراد می باشد، یکی از شرکت های خودرو سازی چینی که دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد شرکت لیفان است، که خودرو هایش با کیفیت بالایی و ظاهر زیبایی که دارند افراد را به شدت جذب می کنند.، همچنین می توان از آن ها به عنوان ماشین های درون شهری زیبا و برون شهری قوی یاد کرد. ماشین های لیفان 620  از طراحی مناسب داخلی و خارجی و عموم پسند از مزیت برخوردار است. این خودرو دارای آپشن های مناسبی چون سانروف 2 حالته، روشن و خاموش شدن چراغ ها به صورت اتوماتیک با نور محیط، دوربین عقب و سنسور پارک و رهیاب ماهواره ای و … می باشد. سیستم پایداری خودرو و عملکرد سیستم ترمز ها بسیار خوب و قابل قبول است. همچنین این خودرو ها  از موتور نسبتاً پرقدرت برخوردار هستند، کمترین کاهش قدرت موتور هنگام استفاده از کولر و مصرف سوخت ترکیبی معقول و راضی کننده از ویژگی های مثبت این خودرو نیز می باشد. لیفان شامل انواعی از خودرو ها است و فقط به لیفان 620 محدود نمی شود، ما برای شما چند نمونه مثال از این خودرو ها می زنیم: لیفان X70 / لیفان X50 / لیفان 820 / لیفان 1800 / لیفان 520 / لیفان X60 و…

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید لوازم یدکی لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو  مطالعه فرمایید!

خرید سپر جلو لیفان 620 فابریک و اصل

همانطور که می دانید امروزه یکی از دغده های صاحبان خودرو خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال می باشد، زیرا امروزه افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند و مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند اما پس از استفاده متوجه می شوند که چه اشتباه بزرگی انجام داده اند؛ چون که این قطعات از مواد اولیه نا مرغوب و پسماند ها ساخته شده اند به اندازه کافی مقاوم نمی باشند و به سرعت از کار می افتند، از طرفی دیگر همه ما می دانیم که قطعات خودرو وابسته بهم کار می کنند و قطعات می توانند در کارکرد یک دیگر تاثیر بگذارند، دقیقا این کاری است که قطعات متفرقه انجام می دهند و در کار کرد سایر قطعات اختلال به وجود می آورند و همین موضوع باعث از بین رفتن ایمنی و امنیت خودرو وسرنشینانش می شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و در نتیجه طول عمر خودرو کاهش می یابد. یکی از قطعات مهم و موجود در خودرو های لیفان 620 سپر جلو لیفان 620 می باشد، زیرا همانطور که می دانید سپر یکی از قطعات حفاظت کنند بدنه و موتور خودرو می باشد. همچنین این قطعه در ایمنی و امنیت خودرو بسیار تاثیر دارد و اصل و اورجینال بودن این قطعه بسیار مهم می باشد زیرا سپر ها حالت مقاومی دارند و در حفظ بدنه خودرو در هنگام تصادف نقش مهمی دارند و همچنین نمی گذارند آسیب و ضربه بزرگ و زیادی به موتور خودرو وارد شود.

سپر جلو لیفان 620

اولین نوع از این قطعه که به وجود آمد دچار نقص ها عیب های زیادی بود برای مثال، چون از فلزات خالص ساخته می شد وزن بسیار سنگینی داشت و زود می پوسید و در محل مشخص خود به خوبی قرار نمی گرفت، در کوچک ترین بر خورد ها با سایر خودرو ها خسارات زیادی را به وجو می آورد و همچنین ضربات را سنگن تر به موتور خودرو وارد می کرد و این موضوع خیلی ناخوشایند بود، حتی این قطعات زیبایی ظاهری هم نداشتند. اما با گذشت زمان این عیب و نقص ها بر طرف شد و امروزه انواع سپر ها با انواع جنس ها ساخته می شوند و به ظاهر و سلامت خودرو کمک شایانی می کنند و هنگام تصادف ها نمی گذارند که آسیب سختی به خودرو و موتور و سرنشینان خودرو وارد شود، که معمولا سپر ها از انواع آلیاژ ها و پلاستیک ها ساخته می شوند. سپر جلوی خودرو های مدرن امروز شامل سه قسمت اصلی پیشانی، جاذب و تیر عرضی سپر هستند که در قسمت پیشانی ظاهر و زیبایی سپر خودرو نمایان است و  قادر نیست ضربه‌های زیادی را تحمل کند. قسمت بعدی جاذب می باشد که انرژی جنبشیی که بر سپر وارد شده است را از بین می برد، در آخر قسمت تیر عرضی وجود دارد که به جذب انرژی جنبشی ناشی از ضربه های اساسی و بزرگ کمک کرده و در برابر ضربه های کوچک مقاومت می‌ کند و قسمت کلیدی اسپرت خودرو محسوب می شود.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های عرصه کننده لوازم یدکی لیفان ( سپر جلو لیفان 620 ) و سایر خودرو های چینی می باشد. این فروشگاه برای آرامش و آسودگی خریداران دارای قوانین ومزیت های است که این مزیت ها شامل، ضمانت اصالت گارانتی بر روی تمامی قطعات فروش رفته در مجموعه ترودو، می باشد. همچنین فروشگاه لوازم یدکی ترودو با فروش لوازم یدکی ماشین اصل و اورجینال آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند.

3 دیدگاه دربارهٔ «سپر جلو لیفان 620»

  1. It is in point of fact a great and useful piece of info.
    I’m satisfied that you just shared this useful info with us.
    Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.

  2. สล็อต เว็บตรงไม่ผ่านเอเย่นต์ ไม่มี ขั้นต่ำ

    It is in reality a great and useful piece of information. I’m satisfied that you shared this useful information with us.

    Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 16 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا