سفارش لوازم یدکی چری از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

سفارش لوازم یدکی چری از فروشگاه آنلاین ترودو

برای سفارش لوازم یدکی چری از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. امروزه برای کمک به صاحبان خودرو انواع فروشگاه های لوازم یدکی به وجود آمده است؛ زیرا همه خودرو ها با هر برندی پس از چند سال استفاده بر اثر اتفاقات گوناگون ( مانند: تصادف، فشار و فرسودگی و…) قطعاتشان از کار می افتد و نیاز به تعمیر یعنی تعویض قطعه دارند، از این رو فروشگاه های لوازم یدکی به وجود آمدند تا با فروش لوازم یدکی به صاحبان خودرو کمک کنند و همچنین این موضوع باعث کارآفرینی جدیدی می شد به همین دلیل استقبال زیادی را داشت، صاحبان فروشگاه ها محصولات خود را از شرکت اصلی خودرو تهیه می کنند، ( در واقع این قطعات هنگام ساخت ماشین تولید می شوند اما به بخش منتاژ نمی روند و برای فروش جدا گانه بسته بندی می شوند.) این قطعات چون که همان مراحل ساخت و از همان مواد ساخته شده اند مشکلی را برای خودرو ایجاد نمی کنند و ایمنی خودرو را مانند قطعات قبلی حفظ می کنند، به بیان دیگر با تعویض لوازم یدکی خودرو با این قطعات انگار که شما خودروی جدیدی خریده اید. زیرا همانطور که گفتیم این قطعات از مقاومت بالایی برخورد دار هستند و در کار کرد سایر قطعات تاثیر خوبی می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو بالا می رود و در آخر باعث طول عمر خودرو می شوند.

معرفی محصولات

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های عرصه کننده لوازم یدکی خودرو می باشد. این فروشگاه برای آرامش و آسودگی خریداران دارای قوانین و مزیت های است که این مزیت ها شامل، ضمانت اصالت گارانتی بر روی تمامی قطعات فروش رفته در مجموعه ترودو، می باشد. همچنین فروشگاه لوازم یدکی ترودو با فروش لوازم یدکی چری و سایر خودرو های چینی اصل و اورجینال آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند.

کشویی سپر جلو از جمله لوازم یدکی جانبی خودرو می باشد که وظیفه اصلی آن نگهداری سپر و محل نصب آن است، در واقع کشویی سپر جلو واسطه ای برای ثابت ماندن و نصب سپر در جایگاه خود است و می توان کشویی سپر را  رابطی بین بدنه خودرو و سپر نامید.

دیاق یا تیر عرضی یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده ی تمام سپر ها است. دیاق در قسمت داخلی سپر یا به تعبیر درست پشت پوسته و دقیقا پشت و یا پاین جاذب قرار می گیرد، به شکلی که پوسته به آن تکیه کند و جاذب روی آن سوار شود.

آینه‌ ها اجزای کوچکی از خودرو هستند که نقش بزرگی دارند. رانندگان بدون توجه به محیط ممکن نیست که بتوانند از تصادف، جریمه شدن و… جان سالم به در ببرند.

لنت وظیفه دارد با تولید نیروی اصطکاکی مناسب انرژی جنبشی چرخ متحرکی را که تحت تاثیر نیروی موتور می‌ باشد را گرفته و به انرژی حرارتی تبدیل کند، سپس انرژی حرارتی را در فضا پخش نماید که با این عمل اتومبیل از حالت حرکت به حالت سکون و یا از سرعت آن کاسته می‌ شود.

تسمه تایم یک تسمه پلاستیکی است که در حقیقت رابط میان میل‌ لنگ و میل‌ سوپاپ محسوب می‌ شود. یعنی طوری تنظیم شده که با چرخش میل‌ لنگ، میل‌ سوپاپ را هم می‌ چرخاند و البته باعث حرکت سوپاپ‌ ها می‌ شود.

معرفی خودرو های چری

  • تیگو 5

تیگو 5 یکی از شاسی بلند های برند چری از نوع شهری با ابعاد نسبتا جمع و جور است، که از سال 2014 میلادی در سبد محصولات شرکت چری جای گرفت. چری تیگو 5 از یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی 2 لیتری با قدرت 139 اسب‌ بخار و گشتاور 182 نیوتن‌ متر نیرو می‌ گیرد. توان حاصل از این پیشرانه توسط یک جعبه دنده 7 سرعته CVT اتوماتیک راهی چرخ‌ های جلو می‌ شود. کراس اور تک دیفرانسیل چری تیگو 5 نیز طرفداران زیادی را در بازار خودرو های چینی دارد. در طراحی جلوی این خودرو از خودرو های رنج روور الهام گرفته شده است که باعث شده ظاهر این خودرو عامه پسندانه تر باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید لوازم یدکی چری از فروشگاه ترودو را مطالعه کنید.

  • تیگو7

تیگو 7 پرو (فونیکس تیگو 7 پرو) در اصل نسل دوم چری تیگو 7 است. تیگو 7 Pro در ایران تحت نام تجاری جدید و لوکس فونیکس معرفی شده است. این خودرو از پیشرانه آشنای 1.5 لیتری توربو شارژ استفاده می کند، این پیشرانه توانایی تولید 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد و همچنین بر خلاف نسل قبلی، در مشخصات فنی تیگو 7 پرو خبری از گیربکس دو کلاجه نیست و این خودرو با یک جعبه دنده CVT 9 سرعته راهی بازار شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا