سفارش لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آنلاین لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه ترودو

برای در یافت نحوه سفارش لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. امروزه یکی از محبوب ترین خودرو ها میان مردم، خودرو های چینی به خصوص خودرو های ساخت شرکت ام وی ام می باشد. این خودرو ها با مزایا و کیفت و زیبایی ظاهری که دارند، هر روزه افراد بیشتری را جذب خود می کنند. به بیان دیگر می توان گفت که  دلیل محبوبیت خودرو ام وی ام در درجه اول شکل ظاهری زیبای آن و در درجه دوم کیفیت ساخت و کارایی عالی آن است که باعث شده همه آن را دوست داشته باشند. همچینی خودرو های ام وی ام مزایا و نقات قوت زیادی دارند که از این رو می توان به  سیستم تعلیق فوق پیشرفته و ساختار شاسی آن اشاره نمود، همچنین این خودرو لوکس و لاکچری دارای فضای داخلی بسیار شیک و مدرن است که از فضایی باز و جادار تشکیل شده و همچنین صندلی های آن طوری ساخته شده که مناسب برای ساعت ها سفر طولانی است بدون اینکه سرنشینان آن احساس خستگی کنند.

انواع خودرو های ام وی ام

 برند ام وی ام خودرو های زیادی را با ویژگی های متفاوت ولید و وارد عرصه کرده است، که در این قسمت ما چند مورد از خودرو های این برند را به شما معرفی می کنیم:

  • ام وی ام 315

خودرو ام وی ام 315 نخستین بار در سال 2012 و با نام چری A16 معرفی و عرضه شد. این هاچبک با هدف رقابت با خودرو هایی همچون پژو 206 وارد بازار ایران شد و تاکنون توسط شرکت مدیران خودرو در مدل اسپرت اکسلنت (Sport Excellent) به فروش می‌ رسد. ام وی ام 315 به دلیل طراحی به‌ روزتر و آپشن‌ های بیشتر در مقایسه با رقیب فرانسوی خود یعنی پژو 206، توانست نظر عده‌ ای از مشتریان را جلب کند.

  • ام وی ام ایکس 33

ام وی ام ایکس 33 یکی از کراس اوورهای محبوب چینی موجود در کشورمان به حساب می‌آ ید که تاکنون در سه مدل مختلف به دست مشتریان ایرانی رسیده است. این محصول نخستین مرتبه با نام چری تیگو در نمایشگاه خودرو شانگهای 2005 به معرض دید عموم گذاشته شد. از سال 2010 و پس از ارائه نمونه فیس لیفت این خودرو، نام آن به چری تیگو 3 در بازار های بین‌ المللی تغییر یافت که مدل جدید در ایران تحت عنوان ایکس 33 نیو شناخته می‌ شد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه ترودو را مطالعه کنید.

  • ام وی ام 550

خودرو 550 MVM یکی از خودروهای زیبای چینی است که توانسته در بازار ایران محبوبیت زیادی دارد و توسط شرکت مدیران خودرو مونتاژ شود. خودرو ام وی ام 550 اتومبیلی است که کیفیت بالایی دارد؛ طوری که جزء با کیفیت‌ ترین خودرو های چینی موجود در بازار جهانی به شمار می‌ آید همچنین این خودرو در سگمنت سدان متوسط و شهری قرار می‌ گیرد.

معرفی محصولات

سپر یکی از قطعات مهم در بدنه خودرو می باشد که از ترکیب انواع آلیاژ فلز ها و پلاستیک ها ساخته شده است، سپر جلو ام وی ام  وظیفه دارد که از بدنه خودرو و موتور خودرو محافظت کند و در تصادف ها از آسیب رسیدن به خودرو جلوگیری کند.

درب جلو یکی از قطعاتی است که بسیار حائز اهمیت چرا که وجود آن نه تنها باعث ایمنی سرنشینان خودرو می شود بلکه موجب امنیت خودرو نیز می شود، زیرا در صورت وجود درب خودرو سارقان امکان دسترسی به داخل خودرو را نخواهند داشت.

تمامی خودرو ها در طرفین خود دارای دو آینه هستند که راننده از آن ها برای بررسی وضعیت اطراف و انتهای خودرو استفاده می‌ کند؛ با وجود این دو آینه، آمار تصادفات بسیار کاهش یافته است.

گلگیر در واقع یکی از قطعات ظاهری و جزو بدنه خودرو در شمای ظاهری خودرو به حساب می آید که دور لاستیک و در بالا و پشت آن قرار دارد و وظیفه آن جلوگیری از پاشیدن، گل و لای و سنگریزه و آب به اطراف می باشد.

رادیاتور خودرو سیستم بسیار مهم و حائز اهمیتی برای هر خودرو بحساب می آیند و وظیفه ی خنک کننده ی موتور اتومبیل را برعهده دارد، سینی بالا رادیات ام وی ام  وظیفه ی محافظت از رادیات را بر عهده دارد.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی ام وی ام اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی ترودو دارای ضمانت نامه می باشد. شما می توانید تمامی لوازم یدکی مورد نیاز خود را از فروشگاه آنلاین ترودو به صورت اصل و اورجینال تهیه کند، ترودو با عرضه لوازم یدکی اصل و اورجینال نه تنها از آسیب رسیدن به خودرو شما جلوگیری می کند بلکه باعث افزایش عمر خودرو شما نیز می شود. برای سفارش لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 18 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا