راهنما خرید آنلاین لوازم یدکی جیلی

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

راهنما خرید آنلاین لوازم یدکی جیلی

برای دریافت راهنما خرید آنلاین لوازم یدکی جیلی و سایر خودرو های چینی از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو با ما همراه باشید. شرکت جیلی یکی از معروف ترین و شناخته شده‌ ترین کمپانی‌ های چینی در ایران است، شرکت خودرو سازی جیلی از چندین سال قبل برخی از محصولاتشان را به صورت وارداتی و با ظاهری نسبتا مدرن در دسترس ایرانیان قرار داده اند، البته برند جیلی که ساخت کشور چین می باشد با طراحی و تولید خودرو های با کیفیت و دوستدار اکو سیستم تبدیل به پرفروش ترین برند چینی در سال های اخیر شده است همچنین توانسته نام خود را جهانی کند. برند جیلی در سال 1997 به طور رسمی در کشور چین شروع به راه اندازی خط تولید خود نمود؛ درست است که این برند نسبت به برند های دیگری که در این حوزه فعالیت دارند دارای قدمت زیادی نیست اما به دلیل تولیدات با کیفیت و مناسب خود توانسته نام خود را جهانی کند و تبدیل به یک رقیب سر سخت برای هم رده های خود شود. همچنین سواری خودرو های این شرکت به علت کیفیت ساخت بالا مثال زدنی می باشد. به همین خاطر است که بسیاری از محصولات این غول خودروسازی چینی به اروپا نیز صادر می شود. با همه این اوصاف همه خودرو ها در زمان های خاصی نیاز به قطعات و لوازم یدکی دارند که خودرو های جیلی هم از این قاعده مستثنی نیست.

متاسفانه امروزه قطعات متفرقه رواج زیادی  پیدا کرده اند وکاملا شبیه به قطعات اصل هستند، و معمولا طول عمر کمی هم دارند و خسارات زیادی را وارد می کنند؛ اما نگران نباشید فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی جیلی اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

تفاوت قطعات اصل و اورجینال

قطعات متفرقه غالب از پسماند ها و موادی که مقاومت لازم برای سیستم خودرو را ندارند تولید شده اند و نمی توانند ایمنی لازم را برای خودرو به وجود آورند و همچنین به سرعت دچار نقص می شوند در صورتی که قطعات اصل و اورجینال بالای چند سال طول عمر دارند و اصلا دو ویژگی مهم لوازم یدکی اصل و اورجینال دوام و حفظ ایمنی بالایشان می باشد، همچنین قطعات اورجینال به علت فعالیت خوبی که دارند باعث بالا رفتن و بهتر شدن کار کرد سایر قطعات و در نتیجه افزایش طول عمر خودرو می شوند. اما احتمالا شنیدید که قطعات متفرقه باعث کاهش عمر خودرو می شوند، زیرا این قطعات در کار کرد سایر قطعات اختلال ایجاد می کنند و باعث از کار افتادگی آن ها می شوند و از این رو طول عمر خودرو کاهش می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله  خرید قطعات اصل و اورجینال جیلی مطالعه فرمایید!

همانطور که بالاتر نیز گفتیم قطعات متفرقه و غیر استاندارد در کل چند ماه برای شما کارایی دارند و پس از مدتی به طور کامل از کار می افتند و نیاز به تعویض دارند. اما خساراتی که قطعه مورد استفاده قرار گرفته، به خودرو وارده کرده است به اینجا ختم نمی شود زیرا آن قطعه در این مدت باعث خرابی سایر قطعات پیوسته به خود نیز شده است و در بیشتر مواقع کل سیستم دیگر نیاز به تعویض دارند. همچنین این موضوع باعث کاهش ایمنی و امنیت خودرو سر نشینانش می شود. به همین دلیل خرید قطعات اورجینال واجب است.

نحوه خرید لوازم یدکی از فروشگاه آنلاین

راهنما خرید آنلاین لوازم یدکی جیلی

برای خرید لوازم یدکی جیلی و سایر خودرو ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شما است یا خیر. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نوزده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا