خرید ECU automatic چری از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید ECU automatic چری از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید ECU automatic چری از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. مراجعه به فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو یکی از مناسب ترین راه های است که بدون دردسر و در کم ترین زمان ممکن بتوانید قطعه مورد نظرتان را بخرید. اغلب در این فروشگاه‌ ها می ‌توانید فهرست متنوعی از قطعات خودرو را مشاهده و با یک دیگر مقایسه کنید. به این ترتیب از کیفیت قطعات و همچنین قیمت واقعی آن ‌ها مطلع می‌ شوید. در واقع در خرید آنلاین با چند کلیک از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر انجام می ‌شود و دیگر نیاز نیست که برای مراجعه به فروشگاه در ترافیک بمانید. علاوه بر آن هر فردی به طور جداگانه بعد از انتخاب و تایید محصول مورد نظر پرداخت را در سریع ‌ترین زمان انجام می ‌دهد در نتیجه هم در زمان و هم در مصرف سوخت صرفه ‌جویی می ‌شود.

همه چی در رابطه با سیستم ECU automatic 

ECU automatic را می ‌توان کامپیوتر خودرو تعریف کرد که مسئولیت ‌های فراوان و مهمی دارد.ECU automatic  یک کامپیوتر داخلی بهینه سازی شده برای خودروها می باشد، به بیان ساده تر ECU automatic به عنوان واحد کنترل موتور خودرو شناخته می شود و به نوعی به عنوان مغز متفکر خودرو محسوب می شود. کامپیوتر خودرو قطعه ای الکترونیکی است که وظیفه اش کنترل و هماهنگی بخش های مختلف یک خودروی انژکتوری می باشد؛ هر ECU automatic  دارای تعدادی سنسور می باشد که در قسمت های مختلف خودرو و موتور قرار داشته و اطلاعاتی را در رابطه با نحوه کارکرد خودرو به ECU automatic مخابره می نمایند.

همچنین برخی سنسور ها نیز با دستور مستقیم کامپیوتر خودرو عمل کرده و در صورتی که کامپیوتر درست کار نکند، این سنسور ها از کار خواهند افتاد. هر چه تعداد این سنسورها بیشتر باشد، مسلما کامپیوتر درک بهتری از شرایط موتور پیدا کرده و می تواند شرایط بحرانی کارکرد موتور را بهتر تشخیص دهد .قسمت های مختلف هر ECU automatic  هر کامپیوتر خودرو از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظیفه خاصی را در کنترل خودرو بر عهده دارند. به طور معمول هر کامپیوتر خودرو از قسمت های مبدل های آنالوگ به دیجیتال، خروجی های دیجیتال سطح بالا، مبدل های دیجیتال به آنالوگ، کاندیشنر سیگنال و میکرو چیپ ارتباطی می باشد. این بخش های مختلف کامپیوتر خودرو با هماهنگی یک دیگر وظیفه کنترل و چک کردن سنسورهای مختلف خودرو را دارا می باشند.

اجزاء کاربردی ECU

پردازنده در یک ماژول با صدها قطعه‌ دیگر روی برد مدار چند لایه ‌ای، قرار گرفته است. اجزای زیر در ECU به پردازنده کمک می ‌کنند:

  • مبدل‌ های آنالوگ به دیجیتال

این قطعات‌ خروجی برخی سنسورهای موجود در خودرو، مانند سنسور اکسیژن را بررسی می ‌کنند.

  • خروجی ‌های دیجیتال H Level

در خودروهای مدرن، ECU  در جرقه ‌زنی شمع ‌ها، باز و بسته شدن انژکتورها و روشن و خاموش شدن فن تصمیم ‌گیرنده‌ اصلی است. تمام این وظایف نیازمند خروجی ‌های دیجیتال هستند که تنها یا روشن، یا خاموش است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید یاتاقان چری از فروشگاه آنلاین ترودو را مطالعه کنید.

  • مبدل ‌های دیجیتال به آنالوگ

ECU  باید بتواند خروجی ولتاژ آنالوگ هم داشته باشد تا بر برخی از اجزای پیشرانه‌ خودرو هم تأثیر داشته باشد. پردازنده‌ ECU یک قطعه‌ دیجیتال است، بنابراین برای تبدیل اعداد دیجیتال به ولتاژ آنالوگ، نیازمند قطعه ‌ای دیگر است.

  • فرم دهنده‌ های سیگنال

فرهم ‌دهنده یا کاندیشنر سیگنال (Conditioner)، برای تنظیم ورودی ‌ها یا خروجی ‌ها پیش از خوانده شدن (Read) استفاده می ‌شوند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

مراجعه به فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو یکی از مناسب ترین راه های است که بدون دردسر و در کم ترین زمان ممکن بتوانید قطعه مورد نظرتان را بخرید. اغلب در این فروشگاه‌ ها می ‌توانید فهرست متنوعی از قطعات خودرو را مشاهده و با یک دیگر مقایسه کنید. فروشگاه ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها به صورت آنلاین می باشد و شما در کنار خرید با قیمت مناسب می توانید از ضمانت اصالت گارانتی محصولات در ترودو نیز برخوردار شوید. برای خرید آنلاین ECU automatic و یا سایر لوازم یدکی چری و همینطور سایر خودرو های چینی از فروشگاه ترودو کافی است به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام خودرو و مدل خودروتان را وراد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید محصول را به همراه توضیحاتی که در زیر تصویر شرح شده است را مشاهده کنید. پس از کسب اطلاعات لازم می توانید اقدام به خرید محصول کنید و یا این که اگر نیاز به توضیحات بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا